Stránka 3 z 8

Napsal: 31 bře 2014, 20:47
od netopier
nejsem-naivka píše:To je jako z volnoběhu a volnoběh je 800ot?
trefa (LOL)

Napsal: 31 bře 2014, 21:46
od nejsem-naivka
Asi budu zase nenáviděnej, ale jsou tu grafy i se 700ot na volnoběhu u tdi a to je trochu divný ne? Furt se řeší teplota vzduchu, ztráty a tohle nikdo nevidí nebo snad nechce vidět? Ještěr to smaže nebo uvede na pravou míru?

Napsal: 01 dub 2014, 06:46
od octavia.TDI
Celkem bezny ze se tu ztracej prizpevky atd...

Napsal: 01 dub 2014, 07:45
od Andre
Nerad bych se mýlil, ale nehrálo by umělé posunutí spektra otáček směrem dolu spíše proti ladičovi? Na druhou stranu se tu nedávno objevil graf s TDIčkem měřeným asi do 5600 ot a i sám majitel se tomu divil...

Nepotřebuju se nikomu cpát do zadku, ale pokaždé, když jsem byl s autem na brzdě u DP, tak obsluha vždy před prvním měřením precizně sladila otáčky motoru s brzdou.

Osobně nemám problém nechat přeměřit svoje auto na Maze, jen mám trochu obavy s použité vzduchotechniky, protože drtit auto na 5ku a simulovat rychlost vzduchu 50km/h není podle mě úplně OK. A jak se ukazuje, tak to má rozhodně nezanedbatelný vliv.


A čistě ze zvědavosti, jak dopadla Smokeova A3?

Napsal: 01 dub 2014, 08:10
od nejsem-naivka
Můžu požádat kamaráda s motocomem a zkusíme udělat měření posunutý dolu o 200ot. Každopádně už teď hláška se 100PS/350Nm ve 2000ot je tak trošku k smíchu že.

Napsal: 01 dub 2014, 08:19
od Andre
Tak samozřejmě že by naměřil více Nm v nižších otáčkách, ale logicky i nižší výkon ne?

Napsal: 01 dub 2014, 08:26
od nejsem-naivka
Podle mě je timhle navýšenej krouťák v celým spektru otáček z důvodu špatně nastavenýho převodovýho poměru otáček válce a auta, neni možný mít na autě 900ot a na válci 800ot nebo dokonce 700ot.

Napsal: 01 dub 2014, 08:28
od netopier
nejsem-naivka píše:Podle mě je timhle navýšenej krouťák v celým spektru otáček z důvodu špatně nastavenýho převodovýho poměru otáček válce a auta, neni možný mít na autě 900ot a na válci 800ot nebo dokonce 700ot.
ako vidis, tak je :DDDDDD

Napsal: 01 dub 2014, 08:37
od Andre
900 motor/ 700 brzda => 4500 motor/ 3500 brzda

To je třeba taky mínus víc jak 50HP

Už musím jít něco dělat...

Napsal: 01 dub 2014, 08:42
od acryll
andre - kone ostavaju, zmenil by sa len prepocet a tym vyssi krutak v nizsich otackach

Napsal: 01 dub 2014, 10:19
od JasteR
Andre píše: Na druhou stranu se tu nedávno objevil graf s TDIčkem měřeným asi do 5600 ot a i sám majitel se tomu divil...

Nepotřebuju se nikomu cpát do zadku, ale pokaždé, když jsem byl s autem na brzdě u DP, tak obsluha vždy před prvním měřením precizně sladila otáčky motoru s brzdou.

Osobně nemám problém nechat přeměřit svoje auto na Maze, jen mám trochu obavy s použité vzduchotechniky, protože drtit auto na 5ku a simulovat rychlost vzduchu 50km/h není podle mě úplně OK. A jak se ukazuje, tak to má rozhodně nezanedbatelný vliv.

Lepe bych to nenapsal..

PS: me by zase zajimalo porovnani MAHA mereni prazske PF s jeho vyhlasenou "vzduchotechnikou" vs. slovenske PF...

Napsal: 01 dub 2014, 10:31
od netopier
ok, vsetko bokom, teraz bez vykrucania a jasne vysvetli, preco je zaciatok grafu pod 800 ot.

Napsal: 01 dub 2014, 10:34
od LitleAnimal
měření v Praze ti zaplatím já osobně !!! :)

Napsal: 01 dub 2014, 11:02
od Andre
acryll píše:andre - kone ostavaju, zmenil by sa len prepocet a tym vyssi krutak v nizsich otackach
Nebyl by kompenzován ten uměle navýšený výkon teoreticky menšími ztrátami?

Nicméně pokud je graf vykreslen do 5000 ot, musel by ten motor při poměru 900/700 točit v reálu 6500 ot, a to si fakt nedovedu představit.

Napsal: 01 dub 2014, 11:21
od TDIfun
Co ted mam delat, ja mam spoustu mereni od 1400-1500ot a dostaval jsem sodu od mistnich specialistu a odoborniku, ted vymysleli, ze se pripravuji o kroutak a vykon (noteeth) musim ubrat na zatezi a merit od volnobehu. (crazy) :o pac jsem se pripravil o nabeh o 500ot drive.
O umyslnem uhrati motoru na MAZE vim svoje, zazil jsem to, EGT spalilo i lak na zadnim narazniku, upalilo tesneni pod hlavou atd... :( :(