Stránka 3 z 4

Napsal: 18 srp 2014, 07:57
od zipoman
Chci se zeptat k tématu, pokud budu tlakovat sání mam to ucpat taky před klapkou, nebo na této straně motor tlak udrží. U váhy dam zátku s ventilkem a budu tlakovat z této strany. Díky

Napsal: 18 srp 2014, 10:27
od alfik
Ucpat. A taky odvetravani klukovky na strane sani.

Napsal: 18 srp 2014, 10:59
od zipoman
A má nějaký vliv na výkon díra v sání před turbem? Tlakoval bych jenom část za turbem ať nemusím ucpávat odvětrávání.

Napsal: 18 srp 2014, 12:01
od alfik
Pokial je ta dira medzi vahou a turbom,tak urcite. Prisava nezvaženy vzduch. Vaha ukaze menej,RJ menej vsriekne,ale na lambde to bude chude,nakolko vzduchu tam bude dost,ale paliva menej.

Napsal: 21 srp 2014, 10:04
od slovacek.milos
zipoman píše:A má nějaký vliv na výkon díra v sání před turbem? Tlakoval bych jenom část za turbem ať nemusím ucpávat odvětrávání.
odvětrání bych raději nikdy nucpával aby tě to nepřekvapilo ono turbo může taky tlačit dokliky a do sání ti to natlačí kulové

Napsal: 21 srp 2014, 10:37
od seatjiritoledo
přesně tak až za turbem zacpat. Jinak uslišíš jak ti bubla olej. :)

Napsal: 21 srp 2014, 11:21
od alfik
To ako myslite,ze je jednoduchsie vzduchu prejst okolo loziska na turbe,nez okolo vrtulky do sania? Neblaznite..

Napsal: 21 srp 2014, 11:31
od seatjiritoledo
Mozna zaleži na stavu turba, Ale me to bublalo.

Napsal: 21 srp 2014, 11:39
od alfik
Samozrejme ak ma turbo vuli,tak sa tam nejaky vzduch dostane. Ale ak ju v sani dira,tak ju objavis daleko skorsie?
Na kolko si tlakoval 1b?

Napsal: 21 srp 2014, 11:41
od slovacek.milos
alfik píše:To ako myslite,ze je jednoduchsie vzduchu prejst okolo loziska na turbe,nez okolo vrtulky do sania? Neblaznite..

do klikovky ne do turba,


i když vzduch ti mulže klidně unikat přes turbo do výfuku když se rozletí, ale toto není tento případ,

pokud tlakuješ sací potrubí, tak tlak ti může unikat všude nejsi blb abys tomu nerozuměl, ale pak příjdeš na to že u některých motorů ti turbo fičí z odvětrávací hadice u nalévacého hrdla oleje, z prasklé hadice na ventildeklu a podobné vychytávky, nebo ti i rozbublá olej,

od toho je to tlakování celé soustavy od sání až za váhu s tlakoměrem,

Napsal: 21 srp 2014, 15:30
od alfik
To je pravda. Pokial su spatne spětne ventily,može to fukat kdekoliv...:-)

Napsal: 21 srp 2014, 16:47
od slovacek.milos
alfik píše:To je pravda. Pokial su spatne spětne ventily,može to fukat kdekoliv...:-)
a ty máš v háji skoro všude za ty leta, nebo se jim nedá moc věřit, mi vyškolila nedávno charizma, náběh jako turba až nad 25OO a fičelo to u hrdla na olej

Napsal: 21 srp 2014, 17:11
od alfik
Tak ale zas spětne ventiľy neni problem zkontrolovat samostatne,ze?

Napsal: 21 srp 2014, 17:52
od slovacek.milos
alfik píše:Tak ale zas spětne ventiľy neni problem zkontrolovat samostatne,ze?
není ale při stáří auta se dá zadělat na další problém, nebo spíš průser a víš kolik ty hadice stojí a zrovna motor dožívá nebo se auto prodává ;)

Napsal: 21 srp 2014, 17:55
od alfik
Miloši,nezechadzajme do extremov. Sme trošku Off topic.