Stránka 3 z 4

Napsal: 05 říj 2014, 11:09
od Martin.D
No ako to pokračuje ?

Napsal: 06 říj 2014, 12:57
od macan371538
Na nejaky velky test jsem se momentalne nezmohl jelikoz neni cas,ale kdyz jsem mu daval couda do kopcu a mel jsem nalogovanou teplotu tak vic jak 37 jsem nenameril....mozna to je tim pocasim,ale uz jen pocitove je ten ic znat :) hlavne prestalo to coudit uplne,zvedal se tlak na 1.4bar a trochu se pridalo na nafte,ale predtim s 1.2bar a origo ic to cadilo kdyz jsem mu daval,ted vubec takze asi nejaky prinos ma..

Napsal: 29 črc 2015, 21:33
od Pitlik
Znovuotvaram temu :D dufam ze niekto prispeje.. mate este niekto nejake ine skusenosti k tomuto IC? Zaujimalo by ma hlavne preco od HPP je drahsi ako od darkside ked je darkside kvalitnejsi...

Napsal: 29 črc 2015, 23:25
od tantor-bn
Hpp zivi viac deti...

Napsal: 30 črc 2015, 09:36
od macan371538
Ten SMIC už mám cca rok a na turbu 1.4bar,výkon 409nm a cca 18xhp a v létě žádnej problém.

Napsal: 30 črc 2015, 09:45
od Pitlik
Macan máš aj odvetranie za IC? A vedenie vzduchu k nemu si upravoval alebo ako si to urobil? Asi pôjdem do toho darksidu.. Tantor tym si myslel ze je zbytocne predrazeny? (rofl)

Napsal: 30 črc 2015, 13:31
od macan371538
mám za SMIC udělaný mrížky v podběhu,vedení je origo,akorát jsem koupil redukce silikonový z 55mm na 60mm myslím.....

Napsal: 30 črc 2015, 13:34
od macan371538
Jinak tady je můj příspěvek z VW fora...možná ti pomůže..http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... hilit=smic

Napsal: 30 črc 2015, 13:39
od Pitlik
Tie redukcie som už hľadal ale nikde neviem nájsť z 55 na 60... Všade len 57/60. A náporové vedenie vzduchu na IC si nejako riešil?

Napsal: 30 črc 2015, 14:11
od tantor-bn
Hadicu stiahnes tie 2mm..
A myslel som to tak

Napsal: 03 srp 2015, 18:43
od Sinister
síce sa to začalo rozoberať už dávno ale keďže mam tiež ALH motor v golfe tak pridám svoj postreh ku teplote za IC.. motor po HW stránke čistá séria, taktiež IC a s chipom som ho teda nešetril..je to vymačkané skoro tak na max čo seriové trysky a turbo pustia...teda davky v max 51mg nafta, dlžka vstreku tiež hraničí s možným maximom a turbo 1,3bar.. pri vonkajšej teplote dajme tomu 25c je pri kludnej jazde po meste teplota za IC okolo 38-40c. Keď som tomu podusil šprint do vrchu u nás na Babe, tak sa mi teplota pohybovala okolo 75c za IC podotýkam bolo to večer takže neviem kolko bolo stupnov vonku v tom lese ale určite menej ako 25:) Jediná zmena čo som spravil je že som vyhodil origo airbox a spravil čiastočne náporové sanie za mriežkou nárazníka. teplota hneď klesla za IC o zhruba 5-6c či už pri kludnej jazde alebo šprinte do vrchu..

Napsal: 18 kvě 2016, 08:30
od Pitlik
Vraciam sa opäť sem, nebudem zakladať novú tému.. Robili ste niekto úpravu náporu vzduchu na SMIC či už v octavii alebo golfe? Darkside tam už mám dlho len teraz by som chcel doupraviť prívod vzduchu a potreboval by som nejakú inšpiráciu, nejaký plán už mám približne ako to spraviť..

Napsal: 18 kvě 2016, 09:17
od marena tdi
Napadá mně jedna věc . Tvrdý kartovoný papír udělat a nastříhat dle požadovaného rozměru . Budeš mít formu na výrobu z laminatu nebo karbonu. Případně to vyrobit z tvrdého plastu . Nebo upravit stavajici seriovy a nechat dovařit stejným plastem .

Napsal: 18 kvě 2016, 09:29
od Pitlik
Áno vedenie vzduchu nechám vyrobiť z laminátu keď si vyrobím formu, len ešte rozmýšľam či, upraviť nárazník a tak vyrobiť väčšiu dieru prípadne by tam bolo najlepšie odrezať trochu z výstuhy len potom či neutrpí bezpečnosť...

Napsal: 24 kvě 2016, 10:34
od Forest
A nepraska laminat tak trochu? Ja bych to udelal na 3D tiskarne z ABS plastu (ktery se mimochodem pouziva /nejen/ na narazniky).