Stránka 3 z 5

Napsal: 08 led 2015, 22:10
od eazy20
Pája 19 píše:
eazy20 píše:skusal som zrychlenie do kopca s vypnutym a zapnutym ASR a so zapnutym ASR to bolo citelne rychlejsie,pedal bol stale na podlahe,cize to nebolo nohou
No diskutuje se o Romkovi noze a ta funguje asi líp než tvoje. :)
moja funguje dobre,asi si nepochopil ako som to myslel,skusal som to len kvoli porovnaniu

Napsal: 08 led 2015, 22:18
od slovacek.milos
Biimbo píše:za mě ABS,EDS a ESP. ASR je dobrý pro slepici ale já bych ho nepotřeboval :-)
já osobně taky ne, ted to mám a zjistím aspon že je pode mnou něco v nepořádku :) mám pneuservis a letní gumy ;) minulý rok jsem to nestihl a předminul jsem dával zimní v březnu že jsem musel to fakt sypylo že se aj silničári divili velice jak jim snih zasypal silnice ;)

Napsal: 10 led 2015, 12:52
od favo
misoVW píše:Čo som skúšal, u benzínov ASR dokáže zhasnúť motor, u tdi to je v pohode.
Že by konečně bylo TDi v něčem lepší než benzín ? (LOL)
Tomu se mi nechce ani věřit, ale pravda je že já s ASR nemám nejmenší problém, kromě hrabání v létě na křižovatkách na suchým asfaltu, to potom vypadá, že jsem právě opustil autoškolu. :D

Napsal: 10 led 2015, 13:42
od Jarda S.
nebylo, i tdi mi to málem zadusilo kdybych nešlápnul na spojku (wallbash)

Napsal: 10 led 2015, 18:04
od TDI tech
zamna osobne je ASR na kokot. Ale min. na EDS trvam. No a ESP je velky pomocnik.

Napsal: 10 led 2015, 20:48
od favo
Já osobně si myslím, že největší vliv na to má kvalita zimních pneu.
Pokud jsou schopny pořádně zabrat, má to ASR o dost jednodušší.
Na druhou stranu, je tu alespoň možnost jej vypnout.

Napsal: 10 led 2015, 22:44
od Dozbec
Audi A3 ABS EDS super obě věci (oproti octavce uplně jiný brzdy a desky i kotouče stejný)
Ostavka ABS ASR EDS ESP je super, ale fyziku to nepřekoná proto říkám vyzkoušet jízdu s a bez dodělat není nic hronznýho

Napsal: 10 led 2015, 22:58
od slovacek.milos
[quote="favo"]Já osobně si myslím, že největší vliv na to má kvalita zimních pneu.

to si nemysli jel jsem dnes dvakrát za barák a blata ledu tolik že jsem se málem nevyhrabal, scudo a koktávka,
po třetí jsem to vzal felda pneu vraník cros gumy ale (LOL) procházka růžovým sadem,

za komunistů OR 32 to jelo furt nic nebylo potřeba jak si tomu vytl tak se vyčistila a prohrabala na tvrdý podklad, neuměla jen oblevu ale jízdu po másle neumí skoro nic ;)

Napsal: 10 led 2015, 23:37
od Dozbec
Milosi dobré pneu je základ to je jasný

Napsal: 11 led 2015, 10:07
od lifty
Mám v RSu i v Alhambře ESP, musim říct, že je to dobrá věc, ale není zázračná. Když jsem s Alhambrou stál v rozbláceným kopci, tak s ESP ani ťuk a když jsem ho vypnul tak s citem v noze jsem to vyjel :)

Napsal: 11 led 2015, 10:24
od favo
slovacek.milos píše: po třetí jsem to vzal felda pneu vraník cros gumy ale (LOL) procházka růžovým sadem,

za komunistů OR 32 to jelo furt nic nebylo potřeba jak si tomu vytl tak se vyčistila a prohrabala na tvrdý podklad, neuměla jen oblevu ale jízdu po másle neumí skoro nic ;)
Takže na pneu záleží.

Napsal: 11 led 2015, 11:22
od slovacek.milos
mám takový pocit že dnešní zimní gumy jsou všeobecně slabší na záběr, asi kompromis s komfortem,

věčně něco přetahujem a ty krosové gumy mě po dlouhé době překvapily,

Napsal: 11 led 2015, 12:37
od eazy20
kto jazdi vo vacsom snehu tak si skuste pneu vranik HPL4,je to sice protektor ale neviem ci ta pneu ma konkrurenciu na snehu

Napsal: 11 led 2015, 13:19
od slovacek.milos
eazy20 píše:kto jazdi vo vacsom snehu tak si skuste pneu vranik HPL4,je to sice protektor ale neviem ci ta pneu ma konkrurenciu na snehu
zajímavé před pár lety když jsem slyšel pneu vraník stavali mi vlasy na hlavě nikdy ani slyšet
včera auto jedna koule blata a ledu, ale ty krosky vraník průjezdnost neskutečná ;) ASR nepotřeba

stejnou cestu jem jel včera scudo zimáky ale nevím značku a na koktávce polaris, nic moc vypadalo to i bledě

Napsal: 11 led 2015, 13:35
od ROMEK
L píše:Romek: to nebylo tím ASR, spíš máš dobrý auto, pneu a nohu ;-)
práveže ne schválne sem dal plyn na podlahu a bylo cítit jak ubýra ASR plyn a blikala kontrolka prokluzu.

Švagr mal octáviu I podvozkovo rovnaké auta jak moja GIVa dokonca máme aj rovnaké gumy continentale TS850 a švagr zostal v pulke kopca a ja sem vyjel. Nechcem sa zastávat tohto systemu len uvadzam moju skusenosť