Stránka 3 z 10
Napsal: 05 dub 2015, 08:56
od standa123
On na to pride sam.....l
Napsal: 05 dub 2015, 14:18
od Ferret
110 ma o dosť vyššiu spotrebu..... a to tvrdí XX ľudí čo ten motor má......
a navyše, pozrite si videa na youtube aké má zrýchlenie 110kw a 81kw...... skoro žiaden rozdiel....minimálny
Napsal: 05 dub 2015, 15:05
od sparco gti
Napsal: 05 dub 2015, 15:14
od Ferret
sakra..... šak si prečítaj môj prvá príspevok

ja nechapem čo riešite, pýtal som sa ktorý 81kw motor je dobrý a že budem zvišovať výkon, ale len po mierny nárast spotreby.......
a vy tu do mňa tískaťe 110KW

Napsal: 05 dub 2015, 15:28
od standa123
Napsal: 05 dub 2015, 15:31
od sparco gti
ak chce jazdit na spotrebu tak AGR jasna volba

Napsal: 05 dub 2015, 15:32
od Ferret
tak to prčic

kebyže chcem šialený výkon na úkor spotreby tak proste kúpim mustang alebo TT ......

taky V6 s dorobeným plynom sa ako tak dá utiahnuť.... ale ten zadný náhon... na facku..... a interier ala škoda 120.....
Napsal: 05 dub 2015, 15:34
od sparco gti
Ferret píše:tak to prčic

kebyže chcem šialený výkon na úkor spotreby tak proste kúpim mustang alebo TT ......

taky V6 s dorobeným plynom sa ako tak dá utiahnuť.... ale ten zadný náhon... na facku..... a interier ala škoda 120.....
tt je sunka

Napsal: 05 dub 2015, 15:39
od romanespana
sparco gti píše:Ferret píše:tak to prčic

kebyže chcem šialený výkon na úkor spotreby tak proste kúpim mustang alebo TT ......

taky V6 s dorobeným plynom sa ako tak dá utiahnuť.... ale ten zadný náhon... na facku..... a interier ala škoda 120.....
tt je sunka

rika se ze TT natrhne prdel, ale mne natrhla ucho, kdyz jsem do toho lez, (3 stichy), krap hnusnej, (priplacatelej y mirne placaty) uz to nechci ani zadarmo
Napsal: 05 dub 2015, 16:25
od Ferret
ja nejak neviem prísť na chuť zadným náhonom ..... otec ma Navaru.... 4x4 musíš zaradiť keď chceš.....no a bez toho ťahá len riť...... trošku poprší a už sa točím v zákrute jak krasokorčuliar

Napsal: 05 dub 2015, 20:26
od Martin.D
Rotačka je pre niekoho kto ju má - resp.pre niekoho komu stačí základ resp.zaklad a chip. Kto chce isť nad 150 PS je pre neho skoro ekonomický nezmysel kupovať či AHF či ASV.
Bud 140 PS za cenu auta + 200e chip
alebo PD....
Mam doma jedno AHF a či ked malo 10 000km a rok či ked ma 290 000 a 15 rokov akékolvek PD /85 kw hore / ma rozseká.......
Mal som aj ALH + 764 a chip a stále bolo čo robiť aby som sa držal za obyčajnou služobnou 130ps verziou....
Čiže rozdiel medzi PD a rotačkou v dynamike je obrovský.
A to ešte nehovorím v rozdiele medzi 280mm brzdami ktoré sa krútia ako....prevodovke ktorá je super do mesta či mimomesta ale akékolvek rýchlehšie presuny po dialnici točí nezmysel.....
Napsal: 05 dub 2015, 21:25
od Ferret
tak chcem proste spoľahlivosť 81kw rotačky..... do toho prasknem trysky, jednohmotu, hlavu cerpadla 12mm, FMIC, poriadne turbo, skočím na chip kde to robia profíci a uspokojím sa

Napsal: 06 dub 2015, 09:37
od standa123
Napsal: 06 dub 2015, 11:27
od TDI tech
Chalpec by sa mal rozmysliet, ze co vlastne. Pokial chce vynikajucu spotrebu a spolahlivost tak jednoznacne 1.9TDI rotacku. Pokial tuzi po vykone tak za mna jednoznacne 2.0TDI PD 16V najidealnejsie BKD, alebo AZV. Pretoze nema vyznam kupit rotacku a potom do nej nasypat 3000eur aby mal 200k

Napsal: 06 dub 2015, 18:39
od Ferret

ja Vám to vysvetlím...... proste kúpim 81kw aby som mal dobrú spotrebu a spoľahlivosť a vy mi poradíte ktoré komponentny, aké trysky, FMIC, soft a podobne dať....... ale zvyšovať sa výkon bude len do vtedy pokiaľ nestúpi spotreba o viac ako 1,5l -2l, potom stop..... proste koľko výkonu vytlačím ešte v rozumnej spotrebe tak toľko sa dá
