Stránka 3 z 10

Napsal: 05 dub 2015, 08:56
od standa123
On na to pride sam.....l

Napsal: 05 dub 2015, 14:18
od Ferret
110 ma o dosť vyššiu spotrebu..... a to tvrdí XX ľudí čo ten motor má......
a navyše, pozrite si videa na youtube aké má zrýchlenie 110kw a 81kw...... skoro žiaden rozdiel....minimálny

Napsal: 05 dub 2015, 15:05
od sparco gti
ked chces mat vykon tak na spotrebu sa nepozera a ta 110kw arl rotacku 81kw strati aj s nadskokom 500m (rofl) porovnavas hrusky s jablkami (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 05 dub 2015, 15:14
od Ferret
sakra..... šak si prečítaj môj prvá príspevok :D ja nechapem čo riešite, pýtal som sa ktorý 81kw motor je dobrý a že budem zvišovať výkon, ale len po mierny nárast spotreby.......

a vy tu do mňa tískaťe 110KW :D

Napsal: 05 dub 2015, 15:28
od standa123
jde o to ze jakmile k tomu jednou čuchneš k upravování tak porad budes chtít víc a víc....a pak si reknes proc ja kokot hned nekoupil PDcko....... (noteeth) (noteeth) (noteeth) vím o čem mluvím.....a kazdej to potvrdí :D :D :D

Napsal: 05 dub 2015, 15:31
od sparco gti
ak chce jazdit na spotrebu tak AGR jasna volba ;)

Napsal: 05 dub 2015, 15:32
od Ferret
tak to prčic :D kebyže chcem šialený výkon na úkor spotreby tak proste kúpim mustang alebo TT ...... :D taky V6 s dorobeným plynom sa ako tak dá utiahnuť.... ale ten zadný náhon... na facku..... a interier ala škoda 120.....

Napsal: 05 dub 2015, 15:34
od sparco gti
Ferret píše:tak to prčic :D kebyže chcem šialený výkon na úkor spotreby tak proste kúpim mustang alebo TT ...... :D taky V6 s dorobeným plynom sa ako tak dá utiahnuť.... ale ten zadný náhon... na facku..... a interier ala škoda 120.....
tt je sunka (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 05 dub 2015, 15:39
od romanespana
sparco gti píše:
Ferret píše:tak to prčic :D kebyže chcem šialený výkon na úkor spotreby tak proste kúpim mustang alebo TT ...... :D taky V6 s dorobeným plynom sa ako tak dá utiahnuť.... ale ten zadný náhon... na facku..... a interier ala škoda 120.....
tt je sunka (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
rika se ze TT natrhne prdel, ale mne natrhla ucho, kdyz jsem do toho lez, (3 stichy), krap hnusnej, (priplacatelej y mirne placaty) uz to nechci ani zadarmo

Napsal: 05 dub 2015, 16:25
od Ferret
ja nejak neviem prísť na chuť zadným náhonom ..... otec ma Navaru.... 4x4 musíš zaradiť keď chceš.....no a bez toho ťahá len riť...... trošku poprší a už sa točím v zákrute jak krasokorčuliar :D

Napsal: 05 dub 2015, 20:26
od Martin.D
Rotačka je pre niekoho kto ju má - resp.pre niekoho komu stačí základ resp.zaklad a chip. Kto chce isť nad 150 PS je pre neho skoro ekonomický nezmysel kupovať či AHF či ASV.
Bud 140 PS za cenu auta + 200e chip
alebo PD....
Mam doma jedno AHF a či ked malo 10 000km a rok či ked ma 290 000 a 15 rokov akékolvek PD /85 kw hore / ma rozseká.......
Mal som aj ALH + 764 a chip a stále bolo čo robiť aby som sa držal za obyčajnou služobnou 130ps verziou....
Čiže rozdiel medzi PD a rotačkou v dynamike je obrovský.
A to ešte nehovorím v rozdiele medzi 280mm brzdami ktoré sa krútia ako....prevodovke ktorá je super do mesta či mimomesta ale akékolvek rýchlehšie presuny po dialnici točí nezmysel.....

Napsal: 05 dub 2015, 21:25
od Ferret
tak chcem proste spoľahlivosť 81kw rotačky..... do toho prasknem trysky, jednohmotu, hlavu cerpadla 12mm, FMIC, poriadne turbo, skočím na chip kde to robia profíci a uspokojím sa :)

Napsal: 06 dub 2015, 09:37
od standa123
v tom pripade budes muset dát i sání do turba arl + saci parohy arl. K te hlave budes muset udelat podávačku do nádrže. Jen jednohmota ti nepomuze...budes muset nechat preoblozit lamelu + silnejsi pritlacak. K tomuhle uz bude lepsi dát vetsi brzdy z arl (288mm) aspoň teda dopředu. A potom třeba i podvozek nejak vylepsit. Pocitej ze kdz das tu 12 hlavu ze budes muset delat casteji rozvody a mozna b to potom chtelo i casteji olej menit. V tomhle pripade pujde spolehlivost smerem dolů.......protoze urcite s tim nebudes jezdit pomalu..... (noteeth) (noteeth) (noteeth)

Napsal: 06 dub 2015, 11:27
od TDI tech
Chalpec by sa mal rozmysliet, ze co vlastne. Pokial chce vynikajucu spotrebu a spolahlivost tak jednoznacne 1.9TDI rotacku. Pokial tuzi po vykone tak za mna jednoznacne 2.0TDI PD 16V najidealnejsie BKD, alebo AZV. Pretoze nema vyznam kupit rotacku a potom do nej nasypat 3000eur aby mal 200k (LOL)

Napsal: 06 dub 2015, 18:39
od Ferret
:D ja Vám to vysvetlím...... proste kúpim 81kw aby som mal dobrú spotrebu a spoľahlivosť a vy mi poradíte ktoré komponentny, aké trysky, FMIC, soft a podobne dať....... ale zvyšovať sa výkon bude len do vtedy pokiaľ nestúpi spotreba o viac ako 1,5l -2l, potom stop..... proste koľko výkonu vytlačím ešte v rozumnej spotrebe tak toľko sa dá :)