Stránka 3 z 3

Napsal: 28 črc 2015, 19:20
od slovacek.milos
mi se třeba nikdy taková hovadina nestala, nevymýšlím jak ušetřit hlavu dám celou borcovi co tomu rozumí, dělá to třicet let a ví co a jak,

vemu hlavu přišroubuji na motor a zdar ;)

Napsal: 28 črc 2015, 20:38
od scheni
Jarda-k píše:Kvůli vačce snad hlava dolů nemusí. ne? Odšroubuješ lágry a vyndáš samotnou vačku.
blbě jsem se vyjádřil, zalomil se šroub v hlavě, který drží uložení vačky (šálky atd)

Napsal: 28 črc 2015, 21:14
od slovacek.milos
v tomto případě je to drama ;)

Napsal: 29 črc 2015, 10:27
od scheni
tak to teda drama je.

Mechanik se zaměřil na šrouby, a na některých místech jde vidět, jak jsou výrazně zužené, a natažené.

Říkal mi, že toto ještě neviděl, a že už toho viděl mnoho.

Rozhodně by mě zajímalo, co s tím kdo dělal, že to takto dorasoval.

Dle mého názoru byla ta hlava hodně tepelně namáhaná. A někdo to měl již několikrát rozebrané, proto taky ty šrouby.

No to jsem zvědav, co se stane, až se to poskládá, jestli to vůbec bude fungovat.....

Hlava už je opět na dílně, jen se tiše modlím, že to půjde vyndat tou jednodušší cestou... bylo by to totiž dneska, a zítra by to mohlo být složené.

Napsal: 29 črc 2015, 12:06
od jericho-3
Asi to dělal zemědělský inženýr-specialista na pluhy a utahoval hlavu lešenovou trubkou, aby byla jistota.. :)
Možná by stálo zato, zkontrolovat rovinnost bloku..

Napsal: 29 črc 2015, 12:11
od scheni
jericho-3 píše:Asi to dělal zemědělský inženýr-specialista na pluhy a utahoval hlavu lešenovou trubkou, aby byla jistota.. :)
Možná by stálo zato, zkontrolovat rovinnost bloku..
jako já nevím. Auto vypadá hodně dobře, ale motor v takovém stavu. Bohužel minulost akcí onoho mechanika zemědělce už nikdo nezjistí.....

Rovinost bloku je (už) v pohodě. Měřili to před a po brousící akci. Míry měrkou ale nevím.

Napsal: 30 črc 2015, 13:55
od scheni
tak, hlava je opravná (nevím ještě jak to dostali ven) ale každopádně zasílám fotky:
- šroubů, zvýrazněno je to zužení (protažení)
- šálku vačkového hřídele


Obrázek
Obrázek

Napsal: 31 črc 2015, 11:08
od jericho-3
Ty šálky to je "normální." Je vidět, že materiál "pracuje," Dáš nové šálky, nandáš vačku a nechce se to "točit"..ale řemen to urve.. :)

Napsal: 11 dub 2017, 20:50
od Markus01
Zdravím, 1.9TDI ASV při normální jízdě nedělá problém. Při ostré jízdě teplota leze přes 90 (než jsem si toho všiml až na 110°C) a přes víčko expanzky se ztrácí kapalina. Prý to může být těsnění, hlava, pumpa nebo zarostlý chladič. Dá se nějak určit, kde je problém?