Stránka 3 z 4

Napsal: 12 lis 2015, 15:38
od Ondřej Krákora
Nemáš někde fotku toho turba v autě? Chtěl bych ho taky napáchat do B5,5 ale je tam málo místa. Musí se snad poupravit držák motoru.

Napsal: 12 lis 2015, 21:06
od cin
favo píše:Nebylo to myšleno ve zlém, ptal jsem se ze zvědavosti, o rotačkách vim jen tolik že jsou a že mi je skoro všichni doporučovali místo PD
Mel jsem rotacku pres deset let , byl jsem spokojeny ale i presto jsem presel na PD . Trebaze jsem tu rotacku mel upravenou a i s 6q , s tim PD se to neda porovnat, jede to lepe :) Taky mi ho rozmlouvali , ale marne :)

Napsal: 12 lis 2015, 21:06
od jirka.p
lidi resil nekdo PD spodek a vrsek z SDI ? na rotacku ? jakej by ten motor mel potom potencial ? (hm)

Napsal: 12 lis 2015, 21:56
od mecKo
jirka.p píše:lidi resil nekdo PD spodek a vrsek z SDI ? na rotacku ? jakej by ten motor mel potom potencial ? (hm)
Skús pozrieť tu :arrow: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... a%E8ka+sdi

Dovolím si tvrdiť, že motor s PD spodkom má potenciál 400 PS, všetko záleží od x ďalších komponentov, samotná vačka z SDI zmení celkový charakter priebehu výkonu

Napsal: 13 lis 2015, 07:27
od meeiro
bracha ma tourana, napachal jsem mu tam VB a nejaky dalsi srandy ale me to proste nesedi... ale jak jsem psal je to vec nazoru...fotku hledam :)

Napsal: 13 lis 2015, 07:41
od meeiro
na B5 a 5,5 je tolik mista ze by se tam veslo dve 2260tky... troufam si rict ze je to daleko lepsi nez u pricnych motoru...sice prestavba na PD spodek je tezsi ale potom to ladeni tahla a celkova demontaz je luxusní... je to fe fazi testovaní nektere veci se vam nebudou libit ... :)

Obrázek
Obrázek

Napsal: 13 lis 2015, 07:54
od meeiro
taky vam tu muzu hodit video s touranem + vb akceleraci a mou audi s vb +764 to stejne... nevidim v tom moc rozdilu...1.5bar oba softy

http://www.rajce.net/a12120778

Napsal: 13 lis 2015, 10:03
od meeiro
k te SDI hlave vim o jednom co ma hlavu SDI ale vacku tdi... sdi by mela mit udajne tvrdsi pruziny, mam je na svem aute taky z sdi... rozdil jsem nepocitil...ale ted uz dost monologu :-D

Napsal: 13 lis 2015, 13:03
od Ondřej Krákora
No já myslel, že bych spíš turbo dal níže jako je seriové a zachoval původní fitrbox.

Napsal: 13 lis 2015, 13:28
od meeiro
nemožne :) VA a dost..a nebo hybrid VB zbytek se tam cpe hur... ale i takhle tam buze byt filtr box... :) jen by se muselo mi chtit ho vyrabet :) neni cas

Napsal: 13 lis 2015, 15:18
od toefuk
meeiro píše:k te SDI hlave vim o jednom co ma hlavu SDI ale vacku tdi... sdi by mela mit udajne tvrdsi pruziny, mam je na svem aute taky z sdi... rozdil jsem nepocitil...ale ted uz dost monologu :-D
No neviem, mozno sa AJ tie pruziny zasluzili o to, ze to ide krutit do 6000rpm

Napsal: 13 lis 2015, 19:14
od meeiro
Je to možné. Nechci se dohadovat opravdu nevím jak velky v nich je rozdíl, ale můj hlavar mi je doporučil tak asi ví proč:)... I na těch prvních pruzinach se nechalo... Ale asi to nějaký pozitivní vliv bude mít :)

Napsal: 13 lis 2015, 20:16
od toefuk
zalezi ake je EMP v tych otackach, ale ked sa este nepobozkali ventily a piesty tak horsie ako tdi-ckove nebudu.

Napsal: 14 lis 2015, 17:29
od Andre
Ondřej Krákora píše:No já myslel, že bych spíš turbo dal níže jako je seriové a zachoval původní fitrbox.
Pokud chceš tu 2260ku ždímat na maximum, tak origo filtrbox nepřipadá v úvahu. Bohužel ani ten konus není moc dobré řešení.

Napsal: 15 lis 2015, 11:29
od Ondřej Krákora
Andre píše:
Ondřej Krákora píše:No já myslel, že bych spíš turbo dal níže jako je seriové a zachoval původní fitrbox.
Pokud chceš tu 2260ku ždímat na maximum, tak origo filtrbox nepřipadá v úvahu. Bohužel ani ten konus není moc dobré řešení.
To nee, přes 250ps bych jít nechtěl.