Stránka 3 z 3

Napsal: 22 bře 2019, 06:57
od Tomas6
Chlapi a teď mi vysvětlete rozdíl mezi skříní z benzínu a z diesla. Dělal jsem spojku na OII RS 147 kw BWA, najeto 670 tis a hřídel bez vůle. Přitom na oko stejné skříně.

Napsal: 23 bře 2019, 10:42
od stanomx
krutiaci moment a vybracie

Napsal: 03 dub 2019, 17:40
od macinkus
Ahoj,
řesim take problém,kdy mi najednou nejde občas vyřadit 1 nebo Z. Začalo se to projevovat po výměně spojky-komplet. Auto Octavia II 2.0 TDI, r. 2006, 6 kvalt. Teď jsem zjistil a hovořil s p.
Šipošem z Prahy, který dělá stejný způsob oprav jako Sixta. Nemáte náhodou na p. Šipoše nějaké reference?? Díky

Napsal: 03 dub 2019, 18:01
od Tomas.cz
Mě osobně dělal převodovku na T4 a spokojenost, ale je to již 5 let, můj strejda když se věnoval opravám ještě v devadesátých letech tak jim dělal skříně na Favorita nebo tehdejší produkci vozidel a co vím problémy nebyly.
Schodou okolností u nás v ulici pán co má servis k němu na Poděbradskou taky jezdí se skříněma řadu let.

Napsal: 04 dub 2019, 17:34
od macinkus
4 Tomas.cz

Díky za info

Napsal: 30 srp 2019, 19:42
od godeejay
hlasim sa po vymene oleja v prevodovke GQN. Vypustil som 1,4L, nalial 2L podla odporúčania pána Humla Ravenol MTF3. Radenie sa zlepšilo jak za studena, tak za tepla. trápiť ma ostala len jedna vec. Pri zaradenej 6ke cca 1200ot počuť jemne hučanie, ktoré sa vytráca so zvšujúcimi sa otáčkami v zábere. Po pustení plynu hučanie zmizne aj pri 1200ot. (nie bežne nejazdím takými otáčkami) Prosím odborníkov, či je čas na výmenu prevodovky alebo repas. Ďakujem

Napsal: 27 úno 2020, 21:01
od godeejay
ak by si pán Huml našiel čas na odpoveď môjho príspevku potešilo by moc.

Napsal: 27 úno 2020, 21:29
od standa123
Bože můj ty jezdíš na šestku při 1200ot. Se nediv že motor nebo převodovka vydávají různé zvuky (LOL)

Napsal: 27 úno 2020, 21:38
od godeejay
standa, presne takuto reakciu som čakal, vysvetlím, nie nejazdím, ale pri skusani po vymene oleja som potreboval vyskusat vsetko, aj tento stav, kedze prevodovka by nemala vydavat ziadne podobne zvuky si myslim. no a prave pri tomto stave som tie hučiace zvuky spozoroval. nie nejazdím...zas nejsem úplný debil (LOL)

Napsal: 28 úno 2020, 05:42
od martinsidlo
Tak nezkoušej stavy,které nejsou normální. Přečti si něco o strojírenství a pak mudruj.

6q

Napsal: 21 srp 2020, 13:32
od Prospeedy
Trochu to ozivim.. chystam se menit synchron na 3st. a jsem temer presvedcenej, ze bude lozisko taky v haji (2.0tfsi bwj 6q).. jelikoz mam auto kratce, tak je pro me stav neznamy.. chtel jsem odvezt lozisko sixtovi, ale kdyz tady ctu reference, tak zvolim jinou metodu 😁 muzete mi doporucit, co teda funguje? Vidim ze i vytoceny futro je problem.. muzu se zeptat, jak to resi pomoci podlozek pan huml?😁 pripadne neni problem poslat nejakou radokačku 😉😁

Napsal: 21 srp 2020, 14:34
od venca.6
Ja mam futro s jazyckem na vnejsku + v obalu je drazka pro ten jazycek, takze futro uz se neprotoci, po obvodu v obalu mam tri cerviky natoceny do futra takze se nehne. Ve futru mam osazeni pro lozisko, osazeni je tvarovane pro lozisko na kterem je zfrezovana hrana, tak jak je to u lozisek od roku 2009. Lozisko je pak ve futru klasicky jisteny tim krouzkem. Delal mi to znamy po mem rozhodovani zda investovat do nejake jete prevodovky nebo shaneni prevodovky z 2009+, muj obal uz byl totiz jednou opravovan a to nevydrzelo - klasicke vlisovane futro. Zni to celkem slozite ale mam na tom pres 30tis km a drzi, jestli neco na prevodovce povoli, tak to bude neco jineho nez tohle. Ve skodovce mi rekli vypodlozit a jezdit.

Re: Octavia II. převodovka 6 rych. závada

Napsal: 02 kvě 2023, 10:10
od Savy
Čau lidi,
dovolím si toto vlákno také oživit. Jaké máte zkušenosti s opravami převodovek MQ350 šestikvalt NFP. Mam O2 2.0 TDI rok 2011. Před šesti lety jsem řešil opravu skříně spojky do roztržení přítlačné pružiny. Byl jsem u p. Sixty který provedl výměnu skříně + výměnu ložisek. Na převodovce je najeto cca 70tis. Začala chrastit na volnoběh. Vše funguje, řadit jde v pohodě. Proběhla výměna oleje ale žádná změna. Je řešení převložkování uložení ložiska? Nebo to je jenom dočasné řešení? Četl jsem pár záporných recenzí na servis p. Sixty a přemýšlím že bych to nechal udělat jinde. Máte někdo nějaké kontakty případně zkušenosti? Auto je v poho jenom ta převodovka trošku chrastí nájezd 220tis.
Dík za info.