Stránka 3 z 3

Napsal: 24 dub 2017, 06:28
od Mar111
Nevím přesně jak to myslíš, ale na místě i za jízdy to za studena při vytočení cca 2.5tis otáček to odstavi a motor nejde vůbec za plynem.

Napsal: 24 dub 2017, 09:26
od MirekX
stalo se ti teď někdy že to teplé spadlo do nouzáku?

Napsal: 24 dub 2017, 14:33
od Mar111
To ne, za tepla od repasu cca 2.5roku bez problémů.

Napsal: 26 dub 2017, 12:11
od prka
Mar111 píše:Super, díky za rady. Asi ho pošlu na vyčištění do Turbopoweru v Holicích. Tam jsem dělal i repas, ale už je bohužel po záruce..
Proč chceš hned do něčeho "rýpat". Napřed to naloguj při plné akceleraci a když Ti bude turbo tlačit moc, tak to necháš opravit. Vidím to také na vysoký /nezregulovaný/ tlak oleje, jak píšou kluci. Změřil jsi ho, že chceš hned opravovat turbo?
Když moc tlačí turbo, tak to padá asi po 5-ti vteřinách neúspěšného max. omezování ventilem N-75 do nouze i za tepla. Když tlačí málo, tak to také nemůže bíle kouřit z výfuku /ŘJ nařídí vstřikovat úměrné množství paliva k množství vzduchu, které "zváží" váha/.

Napsal: 16 čer 2017, 19:50
od Mar111
Tak konečně jsem to nechal změřit za studena i za tepla a je to 1bar a 4.6baru..

Napsal: 16 čer 2017, 22:06
od prka
Tak tím tlakem oleje to nebude.

Může to tedy být:
1. Menším vstřikovaným množstvím paliva.
2. Malým předvstřikem při vyšších otáčkách.
3. Špatnou regulací turba nebo nedostatečným množstvím vzduchu.

Malé množství paliva by to mohlo vstřikovat tehdy, kdyby do čerpadla šlo
od filtru tou průhlednou hadičkou více vzduchu než paliva.
Pro kontrolu správného předvstřiku, správné regulace turba a dostatečného množství vzduchu již potřebuješ diagnostiku.
Nezbývá nic jiného než to "nalogovat". Pro zjištění dostatečného množství paliva a správného předvstřiku je třeba nalogovat skupiny 1,3,4.
Pro zjištění správné regulace /tlaku turba/ a dostatečného množství vzduchu
skupiny 3,10,11.
Logy provádět, jak je to zde stále omíláno, na plný od otáček asi 1500 do ot.
4000. Pak to sem dej a uvidíme.