Stránka 3 z 4

Napsal: 21 bře 2018, 21:01
od dist01
Bmwrepair píše:On psal 2008, takze jeste M57N2, to se neda srovnavat. U toho motoru das jen 40t za nove vacky a starsi nesezenes.
Potkana N57 se da opravit jeste pomerne rozumne a nevidim jediny duvod kvuli tomu kupovat jiny motor. Mimochodem co jsi udelal s tim potkanym? Za rozumne penize ho koupim

Daji se tam dat ze 135kw litinovy

Napsal: 22 bře 2018, 00:25
od octaviask
záleží ako moc sa to vysere.

V oboch prípadoch trhlo retiazku na čerpadle oleja, tým pádom sa rozletel rozvod, vytrhlo vačky z domcov, ohlo ich...polámalo casovanie ventilov, ventile.

bloky, ojnice a piesty v oboch prípadoch ostávali pôvodné. Hlava šla do popradu na repas, vačky, časovanie ventilov, rozvody, tesnenia...z BMW...

ak ma pamat neklame oprava bola okolo 5000€ v oboch prípadoch...ale presný zoznam dielov ti nepoviem, tak isto sa popri tom robili aj iné veci na ktoré sa prišlo..

robota bola drahá...takéto niečo sa nedá spraviť za pol dňa s cigaretkou v ruke. A hlavne tá zodpovednosť!!!!!! BMW nie je fabia. Treba pri tom rozmýšlať, mať podklady keď človek nevie ako....... sú to také chuťovky na ktoré človek musí mať "náladu" a vyhradený čas.

a vlastne veď kto sa motáte okolo BMW .. N47 v 320d a pod... rozvod odzadu, retiazky na šalát. oprava + - podobne, akurát = motor von.
Všetko jedna háveď dokopy s mercedesom kde tie retiazky a samotná konštrukcia motora už tiež nie je čo bývala.

N57 som tu ešte nemal..ale čo viem..tak tiež nič moc :(

Napsal: 22 bře 2018, 06:36
od geo
Koukám že jsme se dostali od vody v oleji k likvidaci auta.

Napsal: 22 bře 2018, 09:30
od octaviask
ja som sa len snazil varovat mechanikov ktorý sa chcu pustat do opráv X5tky starej 15 rokov...aby si to poriadne zvážili, odhadli majitela...a pod.

Napsal: 22 bře 2018, 09:37
od roman1648
jo, s jedním takovým jsem se setkal, automat neřadil nebo řadil jak se mu chtělo,tlakovalo to do vody, pán ( kluk tak 25 let ) si představoval opravu přes víkend za tak 5000 korun max.
Nashleeeeeeeeeee (rofl)

Napsal: 22 bře 2018, 09:39
od Bmwrepair
dist01 píše:Daji se tam dat ze 135kw litinovy
Daji, ale je to lidova tvorivost, tomu se radeji vyhnu:) A ne ze 135 ale ze 160kw, pro presnost:)

Napsal: 22 bře 2018, 09:42
od dhfool
octaviask píše:záleží ako moc sa to vysere.

V oboch prípadoch trhlo retiazku na čerpadle oleja, tým pádom sa rozletel rozvod, vytrhlo vačky z domcov, ohlo ich...polámalo casovanie ventilov, ventile.

bloky, ojnice a piesty v oboch prípadoch ostávali pôvodné. Hlava šla do popradu na repas, vačky, časovanie ventilov, rozvody, tesnenia...z BMW...

ak ma pamat neklame oprava bola okolo 5000€ v oboch prípadoch...ale presný zoznam dielov ti nepoviem, tak isto sa popri tom robili aj iné veci na ktoré sa prišlo..

robota bola drahá...takéto niečo sa nedá spraviť za pol dňa s cigaretkou v ruke. A hlavne tá zodpovednosť!!!!!! BMW nie je fabia. Treba pri tom rozmýšlať, mať podklady keď človek nevie ako....... sú to také chuťovky na ktoré človek musí mať "náladu" a vyhradený čas.

a vlastne veď kto sa motáte okolo BMW .. N47 v 320d a pod... rozvod odzadu, retiazky na šalát. oprava + - podobne, akurát = motor von.
Všetko jedna háveď dokopy s mercedesom kde tie retiazky a samotná konštrukcia motora už tiež nie je čo bývala.

N57 som tu ešte nemal..ale čo viem..tak tiež nič moc :(
Aha, tak to byl benzin, špatně jsem odhadoval, myslel jsem, že šlo o naftu....

Napsal: 22 bře 2018, 09:52
od Bmwrepair
octaviask píše:záleží ako moc sa to vysere.

V oboch prípadoch trhlo retiazku na čerpadle oleja, tým pádom sa rozletel rozvod, vytrhlo vačky z domcov, ohlo ich...polámalo casovanie ventilov, ventile.

bloky, ojnice a piesty v oboch prípadoch ostávali pôvodné. Hlava šla do popradu na repas, vačky, časovanie ventilov, rozvody, tesnenia...z BMW...

ak ma pamat neklame oprava bola okolo 5000€ v oboch prípadoch...ale presný zoznam dielov ti nepoviem, tak isto sa popri tom robili aj iné veci na ktoré sa prišlo..

robota bola drahá...takéto niečo sa nedá spraviť za pol dňa s cigaretkou v ruke. A hlavne tá zodpovednosť!!!!!! BMW nie je fabia. Treba pri tom rozmýšlať, mať podklady keď človek nevie ako....... sú to také chuťovky na ktoré človek musí mať "náladu" a vyhradený čas.

a vlastne veď kto sa motáte okolo BMW .. N47 v 320d a pod... rozvod odzadu, retiazky na šalát. oprava + - podobne, akurát = motor von.
Všetko jedna háveď dokopy s mercedesom kde tie retiazky a samotná konštrukcia motora už tiež nie je čo bývala.

N57 som tu ešte nemal..ale čo viem..tak tiež nič moc :(

Keci, keci, keci........ Ze to neni co byvalo? A co dnes je? Ze se rozvod musi ve 200 nebo 250t km udelat neni zadna tragedie, kdyz vis co delas tak je to bezna udrzba za relativne maly peniz. Pokud necekas az se retez pretrhne. A u N47 ti rekl kdo ze musi motor ven? :)

Napsal: 22 bře 2018, 10:01
od octaviask
ja N47 taham von....nebudem sa s tym drbat na aute.

250t? Neviem v ktorej časti sveta žiješ ale tie autá mali 100-150t, prvý majitel..chvilku po zaruke.

N47 to niektoré postíhali ešte v záruke. veď bol z toho svetový prúser.

Napsal: 22 bře 2018, 10:07
od Bmwrepair
Podle toho co jsi psal vys tak to delas poprve tak nevim:) Hlavne ze rozdavas rozumy na vsechny strany:)

Napsal: 22 bře 2018, 13:25
od octaviask
kašli na to prosim ta ;) tema je uplne o niečom inom.

Napsal: 22 bře 2018, 13:38
od octaviask
dhfool píše:Aha, tak to byl benzin, špatně jsem odhadoval, myslel jsem, že šlo o naftu....
išlo o naftovy 306D3 ;)

Napsal: 22 bře 2018, 14:08
od dhfool
Díky za info.

Napsal: 23 bře 2018, 07:31
od dist01
Bmwrepair píše:Daji, ale je to lidova tvorivost, tomu se radeji vyhnu:) A ne ze 135 ale ze 160kw, pro presnost:)
jojo ja jsem se uklepl

Napsal: 15 dub 2018, 17:05
od dist01
nejake novinky?