Stránka 3 z 5

Napsal: 05 črc 2018, 08:22
od Rayx
Přesně tak, kamarát ho vyhodil pro 20 ot/min ... To je ale svět :D
Smutný, že ty technici ani neví co a jak, prostě mají nový přístroj a z technika se stala cvičená opice ...

Napsal: 05 črc 2018, 10:11
od octaviask
BTW a nemá pánko v tom softe podvihnutý limiter???? (LOL)

Takže sme sa k dymovosti ani nedostali...možno bude ok ;)

Napsal: 05 črc 2018, 10:22
od Jarda S.
Rayx píše:Přesně tak, kamarát ho vyhodil pro 20 ot/min ... To je ale svět :D
Smutný, že ty technici ani neví co a jak, prostě mají nový přístroj a z technika se stala cvičená opice ...
taky jde o způsob měření, těch 20 může být i odchylka měření
(noteeth)

Napsal: 05 črc 2018, 10:29
od Rayx
No proto tam SME přidávaj 150 k maximu od výrobce jako rezervu pro odchylku při měření.
Evidentně dobře upraveno, když vilo sám říká
vilozx6 píše:Kontrolky ok len ked tomu pribijes zahuli a ked to turuju na emisnej tak clona dymu.
takže on tam jistě bude zvednut i ten limiter ...

Za mě upřímně, je dobře, že to těmhle autům znepříjemní, hrabe do toho kdekdo a pak se diví, že maj problémy ...

Napsal: 05 črc 2018, 10:30
od octaviask
tak v tom pripade čo sa kto čuduje že neprešiel keď má limiter dvihnutý...bohužiaľ.

Napsal: 05 črc 2018, 12:11
od jirka cordoba GT TDi
Byl jsem pred 2 tydny 2.0tdi bmm 273tkm emise bezproblemu

Napsal: 05 črc 2018, 14:56
od Richi
BKD 300k. Bez problémů.
Snad jen, že to prošlo až na páté měření až když vylítaly saze. Prej, že to mám občas prohnat.
To si asi představují, že v plné zátěži do červenýho jak v F1 nebo co. :)

Napsal: 05 črc 2018, 16:21
od vilozx6
Neviem co je limiter.Do sw sa vobec nerozumiem.

Napsal: 05 črc 2018, 16:28
od Rayx
To je omezovač dávky a tím otáček, abys diesel nepřetočil ... Diesel z principu nepotřebuje klapku a je řízen jen množstvím dávky paliva. Benzín má klapku, řídí se poměrem benzín/vzduch.

Díky tej bezvadnej úpravě, co tam máš naroubovanou, tam pan "tuner" asi zvednul i limiter, tedy maximální otáčky. Ty máš mít maximálně 5200, ale jak vidíš, točí to až 5370 ... No a k tomu jistě nadmíru nafty, aby to řádně čadilo ...

Napsal: 05 črc 2018, 17:01
od favo
Sice mám PD ale s čipem, vydřenou vačkou takže v zátěži mi to zahulí celkem statečně, turbo co žere olej , děravý chladič z kterýho teče ten naházený olej, na tachecu 290000 km a pochybuji že je to pravda a přesto všechno jsem emisemi prošel se slovy že jsem mám jak u novýho auta.
Nyní nový chladič ARL, nový turbo, vše těsný. Jakmile bude opravena hlava přijde nová vačka, pak jsem zvědav na emise.

Napsal: 05 črc 2018, 18:04
od vilozx6
Rayx píše:To je omezovač dávky a tím otáček, abys diesel nepřetočil ... Diesel z principu nepotřebuje klapku a je řízen jen množstvím dávky paliva. Benzín má klapku, řídí se poměrem benzín/vzduch.

Díky tej bezvadnej úpravě, co tam máš naroubovanou, tam pan "tuner" asi zvednul i limiter, tedy maximální otáčky. Ty máš mít maximálně 5200, ale jak vidíš, točí to až 5370 ... No a k tomu jistě nadmíru nafty, aby to řádně čadilo ...
Dik za info.

Napsal: 05 črc 2018, 21:16
od octaviask
favo píše:Sice mám PD ale s čipem, vydřenou vačkou takže v zátěži mi to zahulí celkem statečně, turbo co žere olej , děravý chladič z kterýho teče ten naházený olej, na tachecu 290000 km a pochybuji že je to pravda a přesto všechno jsem emisemi prošel se slovy že jsem mám jak u novýho auta.
Nyní nový chladič ARL, nový turbo, vše těsný. Jakmile bude opravena hlava přijde nová vačka, pak jsem zvědav na emise.
standardne sa limiter na diesloch nedvíha..práve kvoli tym emisiam..

Napsal: 05 črc 2018, 22:43
od standa123
Vy limiteri......kdybyste si nechali udelat poradnej soft a nee lokomotivu tak mate klid.........se Vam divim ze v dnesni dobe jeste jezdite k Tescu..... (noteeth)

Napsal: 05 črc 2018, 23:55
od subz3ro_tdi
standa123 píše:Vy limiteri......kdybyste si nechali udelat poradnej soft a nee lokomotivu tak mate klid.........se Vam divim ze v dnesni dobe jeste jezdite k Tescu..... (noteeth)
Vidis tu niekde TESCO mlady muz, alebo len tak rypes? :? :)

Napsal: 06 črc 2018, 10:52
od favo
Já to psal hlavně proto že PD obecně mají problém na emisích ale když se do nádrže leje kvalitní nafta s aditivy a nejezdí se s tím jak s hnojem a čip dělá někdo kdo ví co dělá, tak i motor v horším stavu může projít.