Stránka 3 z 3

Napsal: 15 kvě 2020, 10:11
od Rolan
sikin1987 píše:ted resime neskutecnou prekerku na biturbu 2,9 V6. Neuveritelne kolik muze mit 2 roky stare auto zavad. dohromady. Prijelo s bezicima zavadama oprava dle TPI el. cast termostatu dale L vyfuk kvuli zasekle klapce zase TPI dale kabelaz na teploty cidel nasavaneho vzduchu - zase TPI no,ale ejhle auto zacalo padat do nouzaku pri prudkem seslapnuti plynu nad 3 tis otacek
se zavadou p0940 prilis vysoke otacky turba. tlak v snai si kolisa jak se mu zachce. Kdyz jsme si cetl na netu reseni podobnych zahad,kdy vymenili snimace tlaku,turba a dalsi veci a zavada pretrvava chce se mi blejt auto ma najeto 51 tis RS5. Prvni jsem si myslel,ze to byla chyba montazea bylo by to logicke,protoze to s touto zavadnou neprijelo,ale zadny netesnosti jsme nenasli 3x jsme to vse rozdelali a slozili. zitra mi dojede Sý,kde jsou stejne snimace tlaku tak zkusim na vylouceni prehodit a asi budu zadat o nove turba,ale je to nesmysl.

Tenhle motor podle mě nemá senzory otáček turba.
Jestli nemá, tak chybové hlášení o vysokých otáčkách turba bude odvozená od senzorů tepoty a tlaku. Motor nemá MAF takže veškeré info okolo přeplňování vypočítává z čidel tlaku a teploty vzduchu. Co ta nová kabeláž, nemůže být problém tam?

Napsal: 15 kvě 2020, 13:25
od sky59
sikin1987>> a co by si dokazal nalogat?
idealne aspon: MAF g/s MAP kPa otacky motora objem motora sa asi pozna :) stav EGR aby sa pocitalo iba ked su zatvorene. inak to je falosny vzduch teplota vzduchu pri MAF a MAP (za IC) injektovane palivo g/stroke

mohol by som to skusit vyhodnotit

Napsal: 15 kvě 2020, 14:03
od jericho-3
sky 59, geo -děkuji za odborný výklad... :)

Napsal: 15 kvě 2020, 15:57
od sky59
Si sa nieco pytal?

Napsal: 16 kvě 2020, 17:40
od jericho-3
Ne jen jsem si to přečetl.. :)