Stránka 3 z 10

Napsal: 01 čer 2006, 19:22
od Huml
Jo ten v G60, to je pořád ten samej co tu všichni shání. Pro všechny teda, montoval se do Tdi 1Z, prvních Octávek AGR, 2,0 16V G3 a Passat , G60, Tdi Fabia ATD. Jinak objednací číslo je 028 105 269 B, ale na tom setrváku je na straně k motoru odlitý číslo 037 105 273C.

Napsal: 01 čer 2006, 20:18
od mvolesko
jojo ja mam spojku primo od cloveka kterej to mel do corrada G60 lamela a pritlacak meli najeto cca 5000km ale rozhodne pohoda to neni , klouze vic nez bych chtel

Napsal: 01 čer 2006, 20:33
od monty
mvolesko :) Dobrý,dobrý,ale já měl na mysli jen ten setrvák.sice má trochu poladěný MTDI,ale ne takovýho zabijáka jako ty,takže to s tou spojkou docela jde. ciao

Napsal: 01 čer 2006, 21:28
od JanCI
to od toho Sachse je pekna palka,

Variant z VR 6 by mi na aky krutak stacil? na bezne jazdenie?
(úprava sprint 764 plus , 130PD turbo,z origo 66kw)

Napsal: 01 čer 2006, 22:02
od mvolesko
JanCI píše:to od toho Sachse je pekna palka,

Variant z VR 6 by mi na aky krutak stacil? na bezne jazdenie?
(úprava sprint 764 plus , 130PD turbo,z origo 66kw)
do 360Nm stačí v pohodě

Napsal: 01 čer 2006, 22:14
od Jim
JanCI: mám kolem 320N.m. v širokém pásmu rpm a VR6 spojka drží zcela bez problému a to ji rozhodně nešetřím... :)

Napsal: 01 čer 2006, 22:20
od JanCI
thx to bola cenna informacia,bo nexcem extrem tuning,ale tak 140-160PS
ten přítlačák 1Z sa neda kupit vo VW dieloch?

Napsal: 02 čer 2006, 05:44
od TDIPOWER
JanCI píše:thx to bola cenna informacia,bo nexcem extrem tuning,ale tak 140-160PS
ten přítlačák 1Z sa neda kupit vo VW dieloch?
Jak říkám. 8500Kč. Dneska to montuju. Mám 151PS a 337Nm. Napíšu jestli drží (noteeth) .

Napsal: 02 čer 2006, 16:46
od JanCI
TDIPOWER píše:
JanCI píše:thx to bola cenna informacia,bo nexcem extrem tuning,ale tak 140-160PS
ten přítlačák 1Z sa neda kupit vo VW dieloch?
Jak říkám. 8500Kč. Dneska to montuju. Mám 151PS a 337Nm. Napíšu jestli drží (noteeth) .
budem len raD!!!:D

Napsal: 02 čer 2006, 18:17
od FABSA
na kolik pride pritlacak a lamela z vr6

Napsal: 02 čer 2006, 18:18
od chucky
A jaké je řešení nad 400nm?

Dyť já mám jenom s chipem 390nm.......

Napsal: 02 čer 2006, 19:23
od mvolesko
chucky píše:A jaké je řešení nad 400nm?

Dyť já mám jenom s chipem 390nm.......
a v cem ? jestli mas passata B5.5 tak tam je lamela 240mm to uz je zase neco jinyho

jinak reseni je sintred lamela a jinej pritlacak cena kompletu cca 20tkc :)

Napsal: 02 čer 2006, 19:35
od Fantik
FABSA píše:na kolik pride pritlacak a lamela z vr6

Nový to výjde na cca 6tis.Kč v MJauto ;)

Napsal: 02 čer 2006, 19:53
od chucky
mvolesko píše:
chucky píše:A jaké je řešení nad 400nm?

Dyť já mám jenom s chipem 390nm.......
a v cem ? jestli mas passata B5.5 tak tam je lamela 240mm to uz je zase neco jinyho

jinak reseni je sintred lamela a jinej pritlacak cena kompletu cca 20tkc :)
Ne, je to B5 85kW/285nm.....

Napsal: 02 čer 2006, 19:59
od mvolesko
chucky píše:
mvolesko píše:
chucky píše:A jaké je řešení nad 400nm?

Dyť já mám jenom s chipem 390nm.......
a v cem ? jestli mas passata B5.5 tak tam je lamela 240mm to uz je zase neco jinyho

jinak reseni je sintred lamela a jinej pritlacak cena kompletu cca 20tkc :)
Ne, je to B5 85kW/285nm.....
hmm tak to uricete 390Nm nemas :) , nebo to mas nabrzdeny ? jinak jesli mas 5kvalt tak mas jen 228mm, jestli 6ti tak 240mm

tak jak ??