Stránka 3 z 4
Napsal: 22 črc 2008, 11:47
od Anas
Chtel bych se zeptat kdo zrusuje EGR a KAT jak je to pak na kontrole kdis se kontroluje emisse ? kdis tak ty urady se hraji na hrndiny chraneni prirody, vsak oni nemuzou na Philip Moris a co spusobje na svete.
Napsal: 22 črc 2008, 13:14
od majjco
Anas píše:Chtel bych se zeptat kdo zrusuje EGR a KAT jak je to pak na kontrole kdis se kontroluje emisse ? kdis tak ty urady se hraji na hrndiny chraneni prirody, vsak oni nemuzou na Philip Moris a co spusobje na svete.

obycajne ide okolo nahodou v tom istom case auto s rovnakym motom a vyhovujucimi emisiami

Napsal: 22 črc 2008, 14:05
od fuzzyi
Anas: zaslepené EGR by na emise nemělo mít vliv. Zatím jsem se všma autama prošel bez problémů
Napsal: 22 črc 2008, 14:09
od Moriarti
To je pravda, při emisním měření na dieselu se testuje kouřivost při přidání plného plynu a následně přeběhových otáčkách.
V ten okamžik doufám EGR nefunguje....
Napsal: 22 črc 2008, 14:14
od Sigi
Já měl na octávě rubku o průměru 6cm, místo katu rezonátor a v zádu duble výfuk (na každé straně průchozí tlumič) a prošel jsem emisema. Nebyl v tom žádnej známej ani úplatek, prostě jsem se s hodnotama vešel do těch limitů. Sigi
Napsal: 23 zář 2009, 15:14
od tommate
recyklace spalin má globální význam, myslím, že ikdyby všichni kdo jen trochu vědí co to znamená egr zaslepili, tak to s emisema v městském a už vůbec ne v globálním měřítku nepohne ani o mák, zaslepování takhle podomácku někde mezi komunitou tunerů a kutilů může být negativní pouze z morálního hlediska
Napsal: 23 zář 2009, 16:01
od fabiátor
skoda405 píše:zdravim.vcera sme s kamaratom rozoberali sacie potrubie ma Leon 81 kw nabehane 210000km a mal to zasrate podobne ako na obrazku a to jazdi fakt plny takze tym to asi nebude.na mojom 96KW nabehane 122000km som nemal skoro nic (foto som omylom vymazal)mam stiahnute cez vag cinnost Egr na minimum a jazdim bezne takze neviem cim to bude.ale kazdopadne som bol rad ze to mam ciste

ze by naftou ?
Uz jsem to tu nekde psal, ale tak pro poradek znovu - vyndavali jsme EGR na FRS po 160tkm a mel tak 1-2mm nanos. Prakticky ciste potrubi a to tam zadny upravy nebyly. Ale jezdil jsem celou dobu na V-Power nebo Verva diesel. Tak si to preberte jak chcete.
EGR a spotřeba
Napsal: 23 zář 2009, 17:13
od Misak7
Chtěl bych se zeptat jestli se změní spotřeba když se zaslepí EGR??? 
Re: EGR a spotřeba
Napsal: 23 zář 2009, 17:50
od Slajchy
Misak7 píše:Chtěl bych se zeptat jestli se změní spotřeba když se zaslepí EGR??? 
Ne, vůbec nic nepoznáš, pojede to furt stejně, ale bude to čístý
Dík
Napsal: 23 zář 2009, 18:22
od Misak7
jj díky moc
Napsal: 23 zář 2009, 18:45
od boobika
využiju tématu
dnes jsem dělal podle visu kontrolu egr a hodnoty se pohybují v uvedeném rozmezí. znamená to tedy že egr funguje správně? více na obrázku
hledal jsem, jak bylo výše uvedeno, návod na omezení funkce egr, ale nikde jsem nic pořádně nenašel. když se omezí funkce pomocí vagu, mělo by to negativní vliv na další funkci ventilu (jeho výdrž)?
pokud to omezení jde provést i u fábie 1.9tdi pd 74kW, prosím o radu jak.
děkuji
Napsal: 23 zář 2009, 20:18
od TDI tech
To meranie sprav v bloku meranych hodnot a nie v zakladnom nastaveni.
Napsal: 23 zář 2009, 21:07
od boobika
ok
nicméně dá se omezit funkce toho ventilu u pd motoru? pokud ano, jak prosím
Napsal: 24 zář 2009, 12:08
od fabiátor
boobika píše:ok
nicméně dá se omezit funkce toho ventilu u pd motoru? pokud ano, jak prosím
Zdroj:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=33&t=176&start=4
Uzavreni EGR ventilu pres VAG (nelze u PD) - dela se to v motor / uprava (login 12233) a specialni nastaveni - kanal 03. Standardni hodnota je 32768, pri nastaveni vyssi hodnoty se EGR otvira mene. Pri nastaveni maximalni hodnoty (vetsinou 33768) je temer trvale uzavren. Pokud jde motor po nastaveni vyssi hodnoty nepravidelne, zkuste ji o kousek snizit.
Napsal: 24 zář 2009, 14:03
od boobika
díky za informaci. bohužel podstatné je to, že u pd to pouze přes vag nejde
