Stránka 3 z 3

Napsal: 20 čer 2013, 21:04
od golfak01
No však píši že záleží jaké, vyrábí se resp. viděl jsem víc verzí a jedny se tváří po 30tis. km svou kvalitou jako vynikající, a to jsou ty s leštěnou špicí jehly a vyražené, a další jsou fakt nekvalitní a odfláknuté od výroby a těch je třeba se vyhnout. Kdyby chtěl někdo poradit jaké, nebo měl zájem napište.

Napsal: 25 čer 2013, 18:28
od srnisko
Zde jsem udělal test na vlastní pěst. Jedny jsou z Číny a druhé z Anglie.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: 25 čer 2013, 21:36
od toefuk
a co na to skusacka?

Napsal: 25 čer 2013, 22:42
od srnisko
zkoušel jsem pouze na zapůjčené ruční zkoušečce. U anglických verzí libovolné 4 ukazovaly v rozmezí 210-220 a u čínských verzí 3 ze 4 nešly a kapaly

Napsal: 16 črc 2013, 14:46
od misut22
Takze Anglie je relativne "bezpecna" ? :-D Kdo ji ma namontovanou?.?

Napsal: 05 pro 2013, 13:25
od cucka
Obrázek


Vstrik znacky CDP. Asi jasna cina :-D Vsimnete si "zakalene" jehly

Napsal: 05 pro 2013, 13:27
od cucka
Obrázek

Napsal: 16 pro 2013, 06:58
od cucka
Ted jsem je dovezl z Bosche. Funguji normalne....ale cosik mrmlal, ze byla ta jehla "zaschla" ci co (LOL) No kazdopadne si s tim poradil.

Napsal: 01 led 2014, 20:31
od Mexikan
Mám dotaz tak trochu off-topic.

Mám FB S764 na AHF.
Abych vyrovnal poměr nafta/vzduch při větších tryskách, tak stačí přidat na tlaku turba, nebo je třeba upravit toho víc?

Vyfrit

Napsal: 10 úno 2014, 17:51
od kuca1982
Ahoj, nevím v jakém vlákně se přesně zeptat, tak snad nebude vadit, když se zeptám zde...

Přes léto jezdím na vyfrit míchaný 1:1 s naftou. Mohl bych tak jezdit dál po výměně trysek za tyto? :?: