Ale na úkor životnosti motoru...re5pekt píše:Nahradis wanklemRichi píše: "Obsah ničím nenahradíš" je stoprocentně pravdivé.
Octavia RS TDI vs. TFSI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
My sa asi nezhodneme uz len v jednom.... podla teba je PPD oproti PD krok vzad (ak spravne citam medzi riadkami), podla mna je to krok vpred....jojo píše:to subz3ro_tdi: suhlasim stebou ze vyvoj nezstavis. Len je si treba uvedomit ci ten vyvoj je krok vpred, alebo krok vzad. Proste sa ukazalo ze PD ako take vo vseobecnosti je nespravna cesta, predsa to bol len navrat k niecomu co tu uz bolo na samom zaciatku (krok vzad). A aj zmieneny CR ktory je podla mojho nazoru krok vpred ma svoje uskalie ktore sa bud podari prekonat, alebo sa budeme musiet vybrat inou cestou.
Podotykam ze neporovnavam PPD s CR, kvality common-railu nespochybnujem
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ale komu vadilo rotační čerpadlo? Nikomu, kromě psychoušů, kteří tvrdí, že musíme snížit emise CO2.
Ale proč? Hele, spotřeba nafty příznivá, výkon motoru bez problémů, 66 a 81kw jsou "nesmrtelné" motory.
2.5 TDI by taky nebyly nejhorší, kdyby se postavily i s ohledem na životnost.
Chce někdo z nás PD PPD nebo CR motory, které budou pracovat na úkor životnosti?
K čemu je nám dobrý motor, kde servis stojí řádově desítky tisíc.
Vstřiky za 50-60 tisíc korun? No fuj, k čemu to je dobrý kromě snížení emisí CO2?
Nevím, moc výhod nevidím.
Snad jen to, že "je to sice dražší, ale zase to míň vydrží".
Ale proč? Hele, spotřeba nafty příznivá, výkon motoru bez problémů, 66 a 81kw jsou "nesmrtelné" motory.
2.5 TDI by taky nebyly nejhorší, kdyby se postavily i s ohledem na životnost.
Chce někdo z nás PD PPD nebo CR motory, které budou pracovat na úkor životnosti?
K čemu je nám dobrý motor, kde servis stojí řádově desítky tisíc.
Vstřiky za 50-60 tisíc korun? No fuj, k čemu to je dobrý kromě snížení emisí CO2?
Nevím, moc výhod nevidím.
Snad jen to, že "je to sice dražší, ale zase to míň vydrží".
Myslim to tak ze cele PD je krok vzad. V tom ze PPD je oproti PD krok vpred sa mi nezda, ale je to urcite nieco novsie, proste evolucia. PD ako takeje najstarsi (celkom prvy) system vstrekovania motorovej nafty do spalovacej komory. Ked vazeny pan Rudolf Diesel skonstruoval prvy vznetovy motor, tak nepouzil ani radove ani rotacne cerpadlo, ale prave system pumpa dyza.subz3ro_tdi píše:My sa asi nezhodneme uz len v jednom.... podla teba je PPD oproti PD krok vzad (ak spravne citam medzi riadkami), podla mna je to krok vpred....jojo píše:to subz3ro_tdi: suhlasim stebou ze vyvoj nezstavis. Len je si treba uvedomit ci ten vyvoj je krok vpred, alebo krok vzad. Proste sa ukazalo ze PD ako take vo vseobecnosti je nespravna cesta, predsa to bol len navrat k niecomu co tu uz bolo na samom zaciatku (krok vzad). A aj zmieneny CR ktory je podla mojho nazoru krok vpred ma svoje uskalie ktore sa bud podari prekonat, alebo sa budeme musiet vybrat inou cestou.![]()
Podotykam ze neporovnavam PPD s CR, kvality common-railu nespochybnujem
Lodne motory tento system pouzivaju dodnes. Lokomotyvy pouzivaju PD, dokonca este aj malotraktor TZ-14-K (tzv. maly kirovec) je tiez PD. Az ked BOSCH dokazal minimalizovat rozmery zdruzenych vstrekovacov tak ze sa dali pouzit (zmestia sa tam) v motoroch osobnych automobilov, tak VW group ich zacal montovat.
[quote="Anas"]
tady dost se ridi agresivne, ale naftak to neumi jak benzin, ale umi se hesky cerne prdnout na toho kdo otravuje ze zadu abych uhnul.
staci hodit o jednu rychlost nebo 2 dolu a pridat plyn, a to delam jen kdis dlouhu doby jedu pomalu.
[/quote]
IC-čko nestíhá,při tak vysokejch teplotách se nejni čemu divit....
Jak moc se zanáší chladiče pískem ?
Čistíš to často?
Filtry musíš taky měnit častějc?
Přeplnovaný motory při takovým horku,ztrácí výkon znatelně....
Nebo tam automobilky dodávaji auta s většíma IC čkama,chladičema...
než jsou v Evropě. ?
tady dost se ridi agresivne, ale naftak to neumi jak benzin, ale umi se hesky cerne prdnout na toho kdo otravuje ze zadu abych uhnul.
[/quote]
IC-čko nestíhá,při tak vysokejch teplotách se nejni čemu divit....
Jak moc se zanáší chladiče pískem ?
Čistíš to často?
Filtry musíš taky měnit častějc?
Přeplnovaný motory při takovým horku,ztrácí výkon znatelně....
Nebo tam automobilky dodávaji auta s většíma IC čkama,chladičema...
než jsou v Evropě. ?
tak tomu říkam tsi,celkem povedená kombinace kompresor vs turbo.na to ze je to osmnáctka tak to je hukot,a ten zvuk!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=CRt0epipxQI
http://www.youtube.com/watch?v=CRt0epipxQI
Sharan II 1,9 TDI 85KW(AUY) 4MOTION
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
myslim ze S4 bola 2liter a nie 1,8jarrek píše:tak tomu říkam tsi,celkem povedená kombinace kompresor vs turbo.na to ze je to osmnáctka tak to je hukot,a ten zvuk!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=CRt0epipxQI
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
ja jsem se na to uplně vysral koupil jsem si mazla
BMW 330i 3.0 benzin mam pruměrnou 8 benzinu max spokojenost
zvuk nezaplatitelny

http://www.youtube.com/watch?v=ttF0Lm9_ ... re=related


BMW 330i 3.0 benzin mam pruměrnou 8 benzinu max spokojenost
zvuk nezaplatitelny

http://www.youtube.com/watch?v=ttF0Lm9_ ... re=related


BMW 330i
MAZDA RX8 ex
MAZDA RX8 ex
dnes jsem se svezl G5 1,4 125Kw a taky moc pěkný
(turbo kompresor)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
S4 byla na 100% 1,8
http://tead.blog.auto.cz/2007-01/lancia-delta-s4/
http://tead.blog.auto.cz/2007-01/lancia-delta-s4/
Sharan II 1,9 TDI 85KW(AUY) 4MOTION
mám někde dvd o skupině B hodina a půl nářezu jako prase lancia S4 Audi S1 prostě mazec!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!