Octavia RS TDI vs. TFSI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

re5pekt píše:
Richi píše: "Obsah ničím nenahradíš" je stoprocentně pravdivé.
Nahradis wanklem (noteeth)
Ale na úkor životnosti motoru... ;)
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

Viktor.88 píše:
re5pekt píše:
Richi píše: "Obsah ničím nenahradíš" je stoprocentně pravdivé.
Nahradis wanklem (noteeth)
Ale na úkor životnosti motoru... ;)
nahodou wankel vydrzi v Mazde RX8 i nekolik mesicu :D
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
re5pekt
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2008, 18:29

Příspěvek od re5pekt »

Ja s ni jezdil 3 mesice (nez jsem ji prodal) bez problemu!! (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

jojo píše:to subz3ro_tdi: suhlasim stebou ze vyvoj nezstavis. Len je si treba uvedomit ci ten vyvoj je krok vpred, alebo krok vzad. Proste sa ukazalo ze PD ako take vo vseobecnosti je nespravna cesta, predsa to bol len navrat k niecomu co tu uz bolo na samom zaciatku (krok vzad). A aj zmieneny CR ktory je podla mojho nazoru krok vpred ma svoje uskalie ktore sa bud podari prekonat, alebo sa budeme musiet vybrat inou cestou.
My sa asi nezhodneme uz len v jednom.... podla teba je PPD oproti PD krok vzad (ak spravne citam medzi riadkami), podla mna je to krok vpred.... 8)
Podotykam ze neporovnavam PPD s CR, kvality common-railu nespochybnujem ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

Ale komu vadilo rotační čerpadlo? Nikomu, kromě psychoušů, kteří tvrdí, že musíme snížit emise CO2.
Ale proč? Hele, spotřeba nafty příznivá, výkon motoru bez problémů, 66 a 81kw jsou "nesmrtelné" motory.
2.5 TDI by taky nebyly nejhorší, kdyby se postavily i s ohledem na životnost.
Chce někdo z nás PD PPD nebo CR motory, které budou pracovat na úkor životnosti?
K čemu je nám dobrý motor, kde servis stojí řádově desítky tisíc.
Vstřiky za 50-60 tisíc korun? No fuj, k čemu to je dobrý kromě snížení emisí CO2?
Nevím, moc výhod nevidím.
Snad jen to, že "je to sice dražší, ale zase to míň vydrží".
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

subz3ro_tdi píše:
jojo píše:to subz3ro_tdi: suhlasim stebou ze vyvoj nezstavis. Len je si treba uvedomit ci ten vyvoj je krok vpred, alebo krok vzad. Proste sa ukazalo ze PD ako take vo vseobecnosti je nespravna cesta, predsa to bol len navrat k niecomu co tu uz bolo na samom zaciatku (krok vzad). A aj zmieneny CR ktory je podla mojho nazoru krok vpred ma svoje uskalie ktore sa bud podari prekonat, alebo sa budeme musiet vybrat inou cestou.
My sa asi nezhodneme uz len v jednom.... podla teba je PPD oproti PD krok vzad (ak spravne citam medzi riadkami), podla mna je to krok vpred.... 8)
Podotykam ze neporovnavam PPD s CR, kvality common-railu nespochybnujem ;)
Myslim to tak ze cele PD je krok vzad. V tom ze PPD je oproti PD krok vpred sa mi nezda, ale je to urcite nieco novsie, proste evolucia. PD ako takeje najstarsi (celkom prvy) system vstrekovania motorovej nafty do spalovacej komory. Ked vazeny pan Rudolf Diesel skonstruoval prvy vznetovy motor, tak nepouzil ani radove ani rotacne cerpadlo, ale prave system pumpa dyza.
Lodne motory tento system pouzivaju dodnes. Lokomotyvy pouzivaju PD, dokonca este aj malotraktor TZ-14-K (tzv. maly kirovec) je tiez PD. Az ked BOSCH dokazal minimalizovat rozmery zdruzenych vstrekovacov tak ze sa dali pouzit (zmestia sa tam) v motoroch osobnych automobilov, tak VW group ich zacal montovat.
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Bydliště: Trhové Sviny

Příspěvek od mva1 »

[quote="Anas"]
tady dost se ridi agresivne, ale naftak to neumi jak benzin, ale umi se hesky cerne prdnout na toho kdo otravuje ze zadu abych uhnul. :-) staci hodit o jednu rychlost nebo 2 dolu a pridat plyn, a to delam jen kdis dlouhu doby jedu pomalu.
[/quote]

IC-čko nestíhá,při tak vysokejch teplotách se nejni čemu divit....

Jak moc se zanáší chladiče pískem ?

Čistíš to často?

Filtry musíš taky měnit častějc?


Přeplnovaný motory při takovým horku,ztrácí výkon znatelně....

Nebo tam automobilky dodávaji auta s většíma IC čkama,chladičema...

než jsou v Evropě. ?
jarrek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2008, 18:14

Příspěvek od jarrek »

tak tomu říkam tsi,celkem povedená kombinace kompresor vs turbo.na to ze je to osmnáctka tak to je hukot,a ten zvuk!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=CRt0epipxQI
Sharan II 1,9 TDI 85KW(AUY) 4MOTION
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

jarrek píše:tak tomu říkam tsi,celkem povedená kombinace kompresor vs turbo.na to ze je to osmnáctka tak to je hukot,a ten zvuk!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=CRt0epipxQI
myslim ze S4 bola 2liter a nie 1,8
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

ja jsem se na to uplně vysral koupil jsem si mazla
BMW 330i 3.0 benzin mam pruměrnou 8 benzinu max spokojenost
zvuk nezaplatitelny :D (LOL)
http://www.youtube.com/watch?v=ttF0Lm9_ ... re=related
Obrázek
Obrázek
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

netopier ma pravdu S4 bola 2 liter...ziadne 1.8.... partila do group B kde boli auta 2 litre
a este taka drobnost.. kto si chce ozaj uzit zvuk motora a nevadi mu ze auto papa povedzme 16-18l/100km nech si kupi stare bmw e30 325 i alebo ix... a na ten krasny zvuk do smrti nezabudne :-D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dnes jsem se svezl G5 1,4 125Kw a taky moc pěkný :D (turbo kompresor)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jarrek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2008, 18:14

Příspěvek od jarrek »

Sharan II 1,9 TDI 85KW(AUY) 4MOTION
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

mám někde dvd o skupině B hodina a půl nářezu jako prase lancia S4 Audi S1 prostě mazec!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jarrek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2008, 18:14

Příspěvek od jarrek »

jo jo tenkrát výkon ještě neškrtili spiš naopak, 500-600 koníků byl standart.taky mam doma nejaké to dvd,super podívaná.
Sharan II 1,9 TDI 85KW(AUY) 4MOTION
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“