Stránka 3 z 4
Napsal: 02 pro 2008, 13:36
od Viktor.88
re5pekt píše:Richi píše:
"Obsah ničím nenahradíš" je stoprocentně pravdivé.
Nahradis wanklem

Ale na úkor životnosti motoru...

Napsal: 02 pro 2008, 13:37
od jaykay
Viktor.88 píše:re5pekt píše:Richi píše:
"Obsah ničím nenahradíš" je stoprocentně pravdivé.
Nahradis wanklem

Ale na úkor životnosti motoru...

nahodou wankel vydrzi v Mazde RX8 i nekolik mesicu

Napsal: 02 pro 2008, 13:43
od re5pekt
Napsal: 02 pro 2008, 15:20
od subz3ro_tdi
jojo píše:to subz3ro_tdi: suhlasim stebou ze vyvoj nezstavis. Len je si treba uvedomit ci ten vyvoj je krok vpred, alebo krok vzad. Proste sa ukazalo ze PD ako take vo vseobecnosti je nespravna cesta, predsa to bol len navrat k niecomu co tu uz bolo na samom zaciatku (krok vzad). A aj zmieneny CR ktory je podla mojho nazoru krok vpred ma svoje uskalie ktore sa bud podari prekonat, alebo sa budeme musiet vybrat inou cestou.
My sa asi nezhodneme uz len v jednom.... podla teba je PPD oproti PD krok vzad (ak spravne citam medzi riadkami), podla mna je to krok vpred....
Podotykam ze neporovnavam PPD s CR, kvality common-railu nespochybnujem

Napsal: 02 pro 2008, 16:16
od Richi
Ale komu vadilo rotační čerpadlo? Nikomu, kromě psychoušů, kteří tvrdí, že musíme snížit emise CO2.
Ale proč? Hele, spotřeba nafty příznivá, výkon motoru bez problémů, 66 a 81kw jsou "nesmrtelné" motory.
2.5 TDI by taky nebyly nejhorší, kdyby se postavily i s ohledem na životnost.
Chce někdo z nás PD PPD nebo CR motory, které budou pracovat na úkor životnosti?
K čemu je nám dobrý motor, kde servis stojí řádově desítky tisíc.
Vstřiky za 50-60 tisíc korun? No fuj, k čemu to je dobrý kromě snížení emisí CO2?
Nevím, moc výhod nevidím.
Snad jen to, že "je to sice dražší, ale zase to míň vydrží".
Napsal: 02 pro 2008, 21:58
od TDI tech
subz3ro_tdi píše:jojo píše:to subz3ro_tdi: suhlasim stebou ze vyvoj nezstavis. Len je si treba uvedomit ci ten vyvoj je krok vpred, alebo krok vzad. Proste sa ukazalo ze PD ako take vo vseobecnosti je nespravna cesta, predsa to bol len navrat k niecomu co tu uz bolo na samom zaciatku (krok vzad). A aj zmieneny CR ktory je podla mojho nazoru krok vpred ma svoje uskalie ktore sa bud podari prekonat, alebo sa budeme musiet vybrat inou cestou.
My sa asi nezhodneme uz len v jednom.... podla teba je PPD oproti PD krok vzad (ak spravne citam medzi riadkami), podla mna je to krok vpred....
Podotykam ze neporovnavam PPD s CR, kvality common-railu nespochybnujem

Myslim to tak ze cele PD je krok vzad. V tom ze PPD je oproti PD krok vpred sa mi nezda, ale je to urcite nieco novsie, proste evolucia. PD ako takeje najstarsi (celkom prvy) system vstrekovania motorovej nafty do spalovacej komory. Ked vazeny pan Rudolf Diesel skonstruoval prvy vznetovy motor, tak nepouzil ani radove ani rotacne cerpadlo, ale prave system pumpa dyza.
Lodne motory tento system pouzivaju dodnes. Lokomotyvy pouzivaju PD, dokonca este aj malotraktor TZ-14-K (tzv. maly kirovec) je tiez PD. Az ked BOSCH dokazal minimalizovat rozmery zdruzenych vstrekovacov tak ze sa dali pouzit (zmestia sa tam) v motoroch osobnych automobilov, tak VW group ich zacal montovat.
Napsal: 03 pro 2008, 07:51
od mva1
[quote="Anas"]
tady dost se ridi agresivne, ale naftak to neumi jak benzin, ale umi se hesky cerne prdnout na toho kdo otravuje ze zadu abych uhnul.

staci hodit o jednu rychlost nebo 2 dolu a pridat plyn, a to delam jen kdis dlouhu doby jedu pomalu.
[/quote]
IC-čko nestíhá,při tak vysokejch teplotách se nejni čemu divit....
Jak moc se zanáší chladiče pískem ?
Čistíš to často?
Filtry musíš taky měnit častějc?
Přeplnovaný motory při takovým horku,ztrácí výkon znatelně....
Nebo tam automobilky dodávaji auta s většíma IC čkama,chladičema...
než jsou v Evropě. ?
Napsal: 03 pro 2008, 12:36
od jarrek
tak tomu říkam tsi,celkem povedená kombinace kompresor vs turbo.na to ze je to osmnáctka tak to je hukot,a ten zvuk!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=CRt0epipxQI
Napsal: 03 pro 2008, 14:07
od netopier
myslim ze S4 bola 2liter a nie 1,8
Napsal: 03 pro 2008, 14:31
od dist01
ja jsem se na to uplně vysral koupil jsem si mazla
BMW 330i 3.0 benzin mam pruměrnou 8 benzinu max spokojenost
zvuk nezaplatitelny
http://www.youtube.com/watch?v=ttF0Lm9_ ... re=related

Napsal: 03 pro 2008, 18:27
od Mongo
netopier ma pravdu S4 bola 2 liter...ziadne 1.8.... partila do group B kde boli auta 2 litre
a este taka drobnost.. kto si chce ozaj uzit zvuk motora a nevadi mu ze auto papa povedzme 16-18l/100km nech si kupi stare bmw e30 325 i alebo ix... a na ten krasny zvuk do smrti nezabudne

Napsal: 03 pro 2008, 18:31
od Ladas
dnes jsem se svezl G5 1,4 125Kw a taky moc pěkný

(turbo kompresor)
Napsal: 03 pro 2008, 23:03
od jarrek
Napsal: 03 pro 2008, 23:06
od Ladas
mám někde dvd o skupině B hodina a půl nářezu jako prase lancia S4 Audi S1 prostě mazec!
Napsal: 03 pro 2008, 23:27
od jarrek
jo jo tenkrát výkon ještě neškrtili spiš naopak, 500-600 koníků byl standart.taky mam doma nejaké to dvd,super podívaná.