Stránka 3 z 3
Napsal: 30 lis 2008, 19:32
od vladoc
Ja to mam do prace najprv trochu hore kopcom, ale potom dlhy kopec dole, myslim ze keby to bolo po rovine tak by som to na nejakych 60 C zohrial.
Napsal: 30 lis 2008, 19:45
od octavie81
tak kuva chlapi,zaslepit nebo ne??
Napsal: 30 lis 2008, 19:48
od kenz007
leto off zima on
Napsal: 30 lis 2008, 20:23
od vladoc
kenz007 píše:leto off zima on
Aj mne to tak vychadza.

Napsal: 30 lis 2008, 22:35
od Mirek12
mám zaslepeno a abych to na léto zaslepoval a potom zase odslepoval se můžu z vysoka vys.. za ten humus mi to nestojí problém se zahříváním nemám
Napsal: 01 pro 2008, 06:45
od zajac
K zohrievaniu:
Skúšali ste niekto dať pred chladič nejaký kartón, alobal.... - pomohlo to?
Tiež mám do roboty 5,5km a ručičku ledva "odlepím" od 0.

Na dlhšiu jazdu samozrejme vybrať.

Napsal: 01 pro 2008, 09:26
od tomiisp
zajac píše:K zohrievaniu:
Skúšali ste niekto dať pred chladič nejaký kartón, alobal.... - pomohlo to?
Tiež mám do roboty 5,5km a ručičku ledva "odlepím" od 0.

Na dlhšiu jazdu samozrejme vybrať.

uz sa toto v nejakom vlakne preberalo a ak si spominam tak vysledok skoro 0...ono ten karton je zbytocny kym sa neotvori termostat, leda ze by ten karton branil prudeniu studeneho vzduchu cez chladic priamo na motor..
ja mam EGR v povodnom stave a zhavicky vo vode a kurim asi po 3 minutach na volnobehu (brana, okna, radio..

) a 2km jazdy v meste
Napsal: 01 pro 2008, 11:47
od MirekX
na zimu dávám karton (hliníkovou folii za radiátory) přes půl chladiče na straně motoru. Je to znát a dost, bez toho opravdu ledový vzduch, který valí na motor dost tepla odebere. Dám si pozor, aby aspoň jeden větrák na chladiči mohl kdyžtak sát přes chladič.

Napsal: 05 pro 2008, 21:49
od Fikus
Taky mám na svým wagenu EGR Off a je to znát, že se to trochu dýl hřeje. Zvedá se to od nuly až po cca 2 km do kopce nebo 3 km po rovině... ale zase se mně zdá že to líp jede, a na zimu jsem sání vzduchu dal od motoru (odpojil jsem polovinu sací hadice) a je to trošku lepší. Holt dieselový motory chtěj zkušenejší řidiče a než se to ohřeje tak tomu nedupat na krk

manželka má O1 1,6ku 55kW a tam se motor hřeje snad dřív než protočej 3x kola
