Stránka 3 z 3

Napsal: 15 kvě 2009, 19:46
od Deivid
dřív jsem mohl jezdit po městě na 4ku cca 55 a bylo to v pohodě,teď to nejde,duní to moc a nedá se to poslouchat...

Napsal: 16 kvě 2009, 17:50
od holy
můžu jezdit taky tak...začne to dunit až když motoru víc naložim...třeba při potřebě náhle zrychlit, když na to šlápnu. Při tom normálním lochtání to nedělá.

Napsal: 16 kvě 2009, 22:03
od Deivid
zajínalo by mě jestli je to opravdu těma silentblokama.Připadá mi to jako bych měl najednou delší převodovku....netuším čím to tedy je...

Napsal: 22 kvě 2009, 05:19
od Deivid
Tak jsem vyčistil váhu vzduchu a 50% dunění a takových těch vibrací je pryč.

Napsal: 22 kvě 2009, 16:32
od holy
že bych jí taky pročistil? Mám najeto 98500, tak už by to asi potřebovala...

Napsal: 24 kvě 2009, 23:07
od urgi
NIECO NOVE V NASOM KLUBE?????


Nazdar chlapi tak sa mi cosi stalo s motorom na A6 C6 type 4F TDI 2005 motor BLB 140HP / 6 gear po dlhsej trase zacne triast motorom spolu s prevodovkou (dokonca i shaltpaka lieta) ked pridam ale nad 2000 sa to ustaly a motor taha OK , nedymi, prejavuje sa to len v rozmedzi od 1700 do 2000 ot. na 4,5,6 prevodovom stupni, VAG nic nehovori motor OK bez zavad, co vy nato, zeby silenbloky? Spojka zabera OK nesmyka pedal berie v strede, inac na volnobehu trochu trasie a jemne plavaju otacky a je pocut sustanie akoby retaz, tak koho co napadne hned prosim sem, Dik Vlado.

Napsal: 25 kvě 2009, 04:43
od misoVW
kolko to ma najazdene? Zeby dvojhmota?

Napsal: 25 kvě 2009, 07:53
od urgi
misoVW píše:kolko to ma najazdene? Zeby dvojhmota?
178000- spojka ved to by robilo hlavne pri rozjazde a bolo by to citit na pedale nejake vibrovanie a pedal je OK a spojka zabera v strede - noneviem (wallbash)

Napsal: 25 kvě 2009, 18:55
od holy
se spojkou to nespojuj :D odešla dvouhmota. Mrkni se na odkaz a spusť si animaci: http://octavia-elegance.wz.cz/stripky.html

Napsal: 25 kvě 2009, 19:11
od urgi
holy píše:se spojkou to nespojuj :D odešla dvouhmota
sorry som z toho zmeteny ved spojka je dvojhmota nie ???? videa som pozrel ale som tupy z toho (hm) (wallbash)

Napsal: 25 kvě 2009, 19:26
od holy
spojkové obložení je sice součástí dvojhmoty...ale...v dvuhmotovým setrváku jsou proti sobě dvě pružiny...který vyrovnávaj vibrace motoru...když např. jedna praskne, nebo se unaví víc než druhá, vznikne nerovnováha, vibrace se netlumí a pak v určitým rozmezí otáček klepe celý auto...

Napsal: 25 kvě 2009, 19:29
od urgi
holy píše:spojkové obložení je sice součástí dvojhmoty...ale...v dvuhmotovým setrváku jsou proti sobě dvě pružiny...který vyrovnávaj vibrace motoru...když např. jedna praskne, nebo se unaví víc než druhá, vznikne nerovnováha, vibrace se netlumí a pak v určitým rozmezí otáček klepe celý auto...
ok dnes som jazdil cely den mesto a snazil som sa tocit 1500 - 2000 a nic iba raz ho shlahlo a zatriaslo potom cely den nic, vazne myslis ze je to spojka???? vymenil som predne platnicky lebo sezor pistal a nalial som cistic na vstrekovace uvidim ako sa to vyvrbi, caf

Napsal: 25 kvě 2009, 20:55
od Huml
teď jsem měnil setrvák na Passatu 96kW, původně se to rozdělávalo jen kvůli spojce, trhala, po demonáží jsem zjistil, že byla skoro sjetá, každopádně setrvák se mi moc nzdál, vůle všemi směry už byly dost velký, nakonec jsem to teda vyměnil komplet a ač mě e to ani nezdálo, tak majitel si teď úplně chrochtá blahem, dokonce se sklidnil i drnčící nárzník, najeto taky asi 180000km ;)

Napsal: 19 říj 2012, 11:01
od Rajčák
Na mé Octavii se mi vibrace projevovaly v rozmezí otáček 1600-1850, celé auto ze rozdrnčelo. Vyměnil jsem přední vnitřní klouby, nechal udělat vstřiky a pořád stejné. Teď jsem vyměnil dvojhmotu, zase za dvojhmotu a světe div se, vibrace jsou pryč, auťák se i celkově zklidnil a je po problému.

Napsal: 19 říj 2012, 14:22
od Radpav
Na mojem passatu jsem taky měnil dvojhmotu, silentbloky motoru a převodovky a vybruje pořát a je hlučný jak prase. už nevím co stím. Jediné co jsem nezkoušel jsou vstřiky, ale ve vagu mají slušné hodnoty, tak nevím.