Stránka 3 z 4
Napsal: 12 led 2009, 21:24
od turbo kamna power
kámoš chtěl nastartovat v -8 svou lancii deltu 1,9TD a měl na hadry baterku, a s kabelama točil asi minutu a chytla, já jsem s golfem v -14ti točil asi jen 5-10 sekund a už si chrochtal

Napsal: 12 led 2009, 21:52
od koule
turbo kamna power píše:kámoš chtěl nastartovat v -8 svou lancii deltu 1,9TD a měl na hadry baterku, a s kabelama točil asi minutu a chytla, já jsem s golfem v -14ti točil asi jen 5-10 sekund a už si chrochtal

no 5 až 10 sekund se mě teda zdá docela dost né

Napsal: 12 led 2009, 22:11
od bombastiq
5-10 to je zlatý já už na tipu plánuju předělat startér
na vypínač

Napsal: 13 led 2009, 14:36
od turbo kamna power
koule píše:turbo kamna power píše:kámoš chtěl nastartovat v -8 svou lancii deltu 1,9TD a měl na hadry baterku, a s kabelama točil asi minutu a chytla, já jsem s golfem v -14ti točil asi jen 5-10 sekund a už si chrochtal

no 5 až 10 sekund se mě teda zdá docela dost né

dneska, -11, auto stálo dva dny venku a chytl na brnk

je to Golf TDI AFN
Napsal: 13 led 2009, 16:06
od Bugs.Bunny
TDička mi startujou bez problémů, ale dnes jsem skočil do fiat ritmo 1.9 TD, ani jsem nedožhavil a chytl hned i při -10 co tu teď máme. 20 let starej ital velice mile překvapil. Myslím si, že je to spíše vyjímka potvrzující pravidlo.

Napsal: 13 led 2009, 16:16
od bombastiq
bugsíku už sem říkal že ten motor chci
tak mu nedávej moc čočku aby jezdil eště u mě
Napsal: 13 led 2009, 17:06
od koule
bombastiq píše:5-10 to je zlatý já už na tipu plánuju předělat startér
na vypínač

no ty jo co tam máš za baterku? starter asi taky z tatry nebo co

Napsal: 13 led 2009, 17:34
od bombastiq
startér origoš baterka 66A je 5 let stará - ovšem předělaná hyroxid
dá se sní aj svařovat
Napsal: 14 led 2009, 01:04
od bjukemen
...mne to tiež štartuje dobre ale mam kus väčšiu baterku 100Ah

Napsal: 14 led 2009, 16:29
od bombastiq
bjuku to už je z nákladáku né ???
na tu se dá aj jet začneš startovat hodíš 3q a 2km s nou dojedeš

Napsal: 16 led 2009, 16:08
od bjukemen
...dal mi ju týpek čo mu servisujeme auto mal dve v Pajere 2.5 som mu povedal že su na píč tak utekal kupiť nove a mne dal dokonca dve taketo Banerky 100Ah

Napsal: 16 led 2009, 19:53
od koule
bombastiq píše:startér origoš baterka 66A je 5 let stará - ovšem předělaná hyroxid
dá se sní aj svařovat
nechapu ten hydroxid
Napsal: 18 led 2009, 15:09
od KARLIN80
moje Audi 1,6 TD štartuje v pohode do -15 teda až kým nezamrzne nafta ako min.rok na vianoce na chate pri -17 a v nádrži len zimná nafta bez ad. a po následnom spustení dolu kopcom roztrhnutý rozvod. remen dodrb.zdvihatka a jemne ohnute 2 ventily,takže odvtedy bez aditív ani na krok ,špás ma višiel na 4000 sk a zhananie matrošu medzi sviatkami a samozrejme 3 dni práce.
Napsal: 19 led 2009, 19:45
od NEVO
koule píše:bombastiq píše:startér origoš baterka 66A je 5 let stará - ovšem předělaná hyroxid
dá se sní aj svařovat
nechapu ten hydroxid
som o tom pocul ked som bol na vojencine, som bol v rote oprav a kedxe som elektrikar dali ma k akumulatorom ale nejako si na to uz neviem spomenut,
bombastqu mohol by si to trosku rozobrat co a jak?

Napsal: 19 led 2009, 20:35
od oktáf
taky bych měl zájem o nějakou informaci, co vím, tak hydroxid draselný se používá v NiFe, NiCd , lithiových a zinko stříbrných článcích. V olověný baterce? o tom sem nikdy neslyšel
Bombastiqu, hoď neco víc do placu
