Stránka 3 z 4

Napsal: 12 led 2009, 21:24
od turbo kamna power
kámoš chtěl nastartovat v -8 svou lancii deltu 1,9TD a měl na hadry baterku, a s kabelama točil asi minutu a chytla, já jsem s golfem v -14ti točil asi jen 5-10 sekund a už si chrochtal :-D

Napsal: 12 led 2009, 21:52
od koule
turbo kamna power píše:kámoš chtěl nastartovat v -8 svou lancii deltu 1,9TD a měl na hadry baterku, a s kabelama točil asi minutu a chytla, já jsem s golfem v -14ti točil asi jen 5-10 sekund a už si chrochtal :-D
no 5 až 10 sekund se mě teda zdá docela dost né (hm)

Napsal: 12 led 2009, 22:11
od bombastiq
5-10 to je zlatý já už na tipu plánuju předělat startér
na vypínač (LOL)

Napsal: 13 led 2009, 14:36
od turbo kamna power
koule píše:
turbo kamna power píše:kámoš chtěl nastartovat v -8 svou lancii deltu 1,9TD a měl na hadry baterku, a s kabelama točil asi minutu a chytla, já jsem s golfem v -14ti točil asi jen 5-10 sekund a už si chrochtal :-D
no 5 až 10 sekund se mě teda zdá docela dost né (hm)
dneska, -11, auto stálo dva dny venku a chytl na brnk :P je to Golf TDI AFN

Napsal: 13 led 2009, 16:06
od Bugs.Bunny
TDička mi startujou bez problémů, ale dnes jsem skočil do fiat ritmo 1.9 TD, ani jsem nedožhavil a chytl hned i při -10 co tu teď máme. 20 let starej ital velice mile překvapil. Myslím si, že je to spíše vyjímka potvrzující pravidlo. :roll: :roll:

Napsal: 13 led 2009, 16:16
od bombastiq
bugsíku už sem říkal že ten motor chci :D

tak mu nedávej moc čočku aby jezdil eště u mě

Napsal: 13 led 2009, 17:06
od koule
bombastiq píše:5-10 to je zlatý já už na tipu plánuju předělat startér
na vypínač (LOL)
no ty jo co tam máš za baterku? starter asi taky z tatry nebo co :? :? :?

Napsal: 13 led 2009, 17:34
od bombastiq
startér origoš baterka 66A je 5 let stará - ovšem předělaná hyroxid :D

dá se sní aj svařovat

Napsal: 14 led 2009, 01:04
od bjukemen
...mne to tiež štartuje dobre ale mam kus väčšiu baterku 100Ah :D

Napsal: 14 led 2009, 16:29
od bombastiq
bjuku to už je z nákladáku né ???

na tu se dá aj jet začneš startovat hodíš 3q a 2km s nou dojedeš (crazy)

Napsal: 16 led 2009, 16:08
od bjukemen
...dal mi ju týpek čo mu servisujeme auto mal dve v Pajere 2.5 som mu povedal že su na píč tak utekal kupiť nove a mne dal dokonca dve taketo Banerky 100Ah :D :D

Napsal: 16 led 2009, 19:53
od koule
bombastiq píše:startér origoš baterka 66A je 5 let stará - ovšem předělaná hyroxid :D

dá se sní aj svařovat
nechapu ten hydroxid

Napsal: 18 led 2009, 15:09
od KARLIN80
moje Audi 1,6 TD štartuje v pohode do -15 teda až kým nezamrzne nafta ako min.rok na vianoce na chate pri -17 a v nádrži len zimná nafta bez ad. a po následnom spustení dolu kopcom roztrhnutý rozvod. remen dodrb.zdvihatka a jemne ohnute 2 ventily,takže odvtedy bez aditív ani na krok ,špás ma višiel na 4000 sk a zhananie matrošu medzi sviatkami a samozrejme 3 dni práce.

Napsal: 19 led 2009, 19:45
od NEVO
koule píše:
bombastiq píše:startér origoš baterka 66A je 5 let stará - ovšem předělaná hyroxid :D

dá se sní aj svařovat
nechapu ten hydroxid
som o tom pocul ked som bol na vojencine, som bol v rote oprav a kedxe som elektrikar dali ma k akumulatorom ale nejako si na to uz neviem spomenut, (LOL)
bombastqu mohol by si to trosku rozobrat co a jak? :?

Napsal: 19 led 2009, 20:35
od oktáf
taky bych měl zájem o nějakou informaci, co vím, tak hydroxid draselný se používá v NiFe, NiCd , lithiových a zinko stříbrných článcích. V olověný baterce? o tom sem nikdy neslyšel :o
Bombastiqu, hoď neco víc do placu :-D