Stránka 3 z 5

Napsal: 10 bře 2009, 16:03
od JasteR
Jim píše:JasteR: takže i převodovku jsi oddělal? co jsi dal? samou?
Prevodovka napodzim nevydrzela, uz mam jinou s lepsim puvodem opet dlouhy 5g.. je jasne kdyz ma z vyroby 250Nm a pak musi drzet pres 400Nm tak se to muze nekde projevit..
Jinak auto slouzi k rekreacnim ucelum, nejezdi se snim zadny okruhy nebo vrchy!
.. stejne tak muj vztah k autu je lepsi nez 90% lidi, ktery to berou jako spotrebni vec...

Napsal: 10 bře 2009, 18:10
od turboa3
promne rekreace znamená sklouznout se na kopci, nebo vzít ostře serpentýny. každý den jezdim přes ješted do liberce a zpět. :D

Napsal: 10 bře 2009, 21:00
od Smoke
Huml píše:nemyslel jsem tebe, Smoke se pořád vyptává, on se asi bojí :D

trocha jo (známej s G2 mtdi tak mu vyskočila ven ojnice- je fakt žě měl 2b a nakrmený od spodu)- Milane ty ho znáš....
jde o to že motor už moc rezervu nemá a já mám auto na denní ježdění.

Napsal: 10 bře 2009, 21:14
od Huml
já s tím taky jezdím každej den, ale je to právě jak jsem psal, jde o to jak, sprinty nejezdím, ale přitom tomu dávám řádně, průměrná spotřeba 7 litrů, a to ještě půlku nádrže projedu courákem s rodinkou do Jeseníků, takže po městě mám tak 8,5l, takže myslím že to nešetřím ;)

Napsal: 10 bře 2009, 21:20
od Thopr
Když jsem si myslel, že "šetřím" auto, sralo se víc, než když mu dávám pravidelného (každodenního) čouda... Alespoň se mi nezaserou lopatky a využívám ty vynaložené investice (noteeth)

Napsal: 10 bře 2009, 21:27
od Smoke
jak vyleze teplota tak dostává hašte, proto jsem chtel ten výkon. pár lidí do tebe hustí, že se rozkočí, tak ti to trocha vrtá hlavou. to asi časem přejde :) kdybych tomu nevěřil, tak bych takovej zásah nedělal. ale je dobré vědět limit, proto se ptám

Napsal: 10 bře 2009, 23:51
od roti
ALH ma VTG lader??

Napsal: 10 bře 2009, 23:54
od TDI tech
Ano (VGT) ;)

Napsal: 11 bře 2009, 01:18
od JasteR
Thopr píše:Když jsem si myslel, že "šetřím" auto, sralo se víc, než když mu dávám pravidelného (každodenního) čouda... Alespoň se mi nezaserou lopatky a využívám ty vynaložené investice (noteeth)
... tj urcite neni na skodu aby nekdy vylitali saze..
Obrázek

Napsal: 11 bře 2009, 10:59
od Tomas.cz
Takovejhle píst s prdlou ojnicí jsem vyndal známímu z Passatu AHU, výkon série 66kw. :(

Napsal: 11 bře 2009, 15:21
od Smoke
takovej píst jsem taky viděl, bylo to špatným vstřikem

Napsal: 11 bře 2009, 15:24
od kenz007
nieco podobne som tahal z MANa tiez vstrek

Napsal: 11 bře 2009, 17:22
od Thopr
JasteR píše:
Thopr píše:Když jsem si myslel, že "šetřím" auto, sralo se víc, než když mu dávám pravidelného (každodenního) čouda... Alespoň se mi nezaserou lopatky a využívám ty vynaložené investice (noteeth)
... tj urcite neni na skodu aby nekdy vylitali saze..
Obrázek
Nj, vypadá to hrozivě, ale i Ty sám si jezdil pár měsíců s cca 200 ps a původním spodkem, ne? Zase bych to tak nehrotil... Do 190-200 ps s rozumným řidičem a dobrým HW by neměl být problém.... ;) (noteeth)

Napsal: 11 bře 2009, 17:40
od Jim
já najel jeden čas(asi rok a něco) přes 40tkm s původním AGR spodkem a cca 185HP, vydržel v pohodě. Kdo mě zná, ví, že to rozhodně nešetřím, jezdím sprinty, atd...

pak jsem při generálce motoru rovnou dal ASZ spodek spolu s 6kvaltem, pro jistotu... :)

Napsal: 11 bře 2009, 18:24
od puci
a keď sme pri roztavených piestov, meria niekto z vás, aj teplotu výfukových plynov (EGT)? Podľa mna je tam celý pes zakopaný. Ja by som si to dal do auta hned po budíku turba.