Stránka 3 z 5
Napsal: 10 bře 2009, 16:03
od JasteR
Jim píše:JasteR: takže i převodovku jsi oddělal? co jsi dal? samou?
Prevodovka napodzim nevydrzela, uz mam jinou s lepsim puvodem opet dlouhy 5g.. je jasne kdyz ma z vyroby 250Nm a pak musi drzet pres 400Nm tak se to muze nekde projevit..
Jinak auto slouzi k rekreacnim ucelum, nejezdi se snim zadny okruhy nebo vrchy!
.. stejne tak muj vztah k autu je lepsi nez 90% lidi, ktery to berou jako spotrebni vec...
Napsal: 10 bře 2009, 18:10
od turboa3
promne rekreace znamená sklouznout se na kopci, nebo vzít ostře serpentýny. každý den jezdim přes ješted do liberce a zpět.

Napsal: 10 bře 2009, 21:00
od Smoke
Huml píše:nemyslel jsem tebe, Smoke se pořád vyptává, on se asi bojí

trocha jo (známej s G2 mtdi tak mu vyskočila ven ojnice- je fakt žě měl 2b a nakrmený od spodu)- Milane ty ho znáš....
jde o to že motor už moc rezervu nemá a já mám auto na denní ježdění.
Napsal: 10 bře 2009, 21:14
od Huml
já s tím taky jezdím každej den, ale je to právě jak jsem psal, jde o to jak, sprinty nejezdím, ale přitom tomu dávám řádně, průměrná spotřeba 7 litrů, a to ještě půlku nádrže projedu courákem s rodinkou do Jeseníků, takže po městě mám tak 8,5l, takže myslím že to nešetřím

Napsal: 10 bře 2009, 21:20
od Thopr
Když jsem si myslel, že "šetřím" auto, sralo se víc, než když mu dávám pravidelného (každodenního) čouda... Alespoň se mi nezaserou lopatky a využívám ty vynaložené investice

Napsal: 10 bře 2009, 21:27
od Smoke
jak vyleze teplota tak dostává hašte, proto jsem chtel ten výkon. pár lidí do tebe hustí, že se rozkočí, tak ti to trocha vrtá hlavou. to asi časem přejde

kdybych tomu nevěřil, tak bych takovej zásah nedělal. ale je dobré vědět limit, proto se ptám
Napsal: 10 bře 2009, 23:51
od roti
ALH ma VTG lader??
Napsal: 10 bře 2009, 23:54
od TDI tech
Ano (VGT)

Napsal: 11 bře 2009, 01:18
od JasteR
Thopr píše:Když jsem si myslel, že "šetřím" auto, sralo se víc, než když mu dávám pravidelného (každodenního) čouda... Alespoň se mi nezaserou lopatky a využívám ty vynaložené investice

... tj urcite neni na skodu aby nekdy vylitali saze..

Napsal: 11 bře 2009, 10:59
od Tomas.cz
Takovejhle píst s prdlou ojnicí jsem vyndal známímu z Passatu AHU, výkon série 66kw.

Napsal: 11 bře 2009, 15:21
od Smoke
takovej píst jsem taky viděl, bylo to špatným vstřikem
Napsal: 11 bře 2009, 15:24
od kenz007
nieco podobne som tahal z MANa tiez vstrek
Napsal: 11 bře 2009, 17:22
od Thopr
JasteR píše:Thopr píše:Když jsem si myslel, že "šetřím" auto, sralo se víc, než když mu dávám pravidelného (každodenního) čouda... Alespoň se mi nezaserou lopatky a využívám ty vynaložené investice

... tj urcite neni na skodu aby nekdy vylitali saze..

Nj, vypadá to hrozivě, ale i Ty sám si jezdil pár měsíců s cca 200 ps a původním spodkem, ne? Zase bych to tak nehrotil... Do 190-200 ps s rozumným řidičem a dobrým HW by neměl být problém....

Napsal: 11 bře 2009, 17:40
od Jim
já najel jeden čas(asi rok a něco) přes 40tkm s původním AGR spodkem a cca 185HP, vydržel v pohodě. Kdo mě zná, ví, že to rozhodně nešetřím, jezdím sprinty, atd...
pak jsem při generálce motoru rovnou dal ASZ spodek spolu s 6kvaltem, pro jistotu...

Napsal: 11 bře 2009, 18:24
od puci
a keď sme pri roztavených piestov, meria niekto z vás, aj teplotu výfukových plynov (EGT)? Podľa mna je tam celý pes zakopaný. Ja by som si to dal do auta hned po budíku turba.