Stránka 3 z 4

Napsal: 23 čer 2009, 18:42
od L_u_c_k_y_n
Huml píše:mělo by jít otočit bez problémů o 120°, nic nemusíš vrtat a přišroubovat přímo na TDI svod
Obrázek
možná někde najdu i lepší foto nebo toby, ten to posledně fotil ;)


takže stačí rovnej mezikus na šroubovaný svody,povolit šroubky u výfukový části a celým zbytkem otočit ,nebo je to po segmentech? držák plechovky sedne na jiný místo je to tak?

turbo u sebe nemám tak nevím :?

Napsal: 23 čer 2009, 18:45
od TDIPOWER
Říkám ti, že to u GT2052V nejde!!! Kompresorem můžeš točit libovolně, ale ne výfukem!!! U GT2052V jsou šrouby excentricky a navíc je tam kolík zajišťující tovární polohu, takže prdlačky (hm)

Bez vrtání to nepůjde.

Napsal: 23 čer 2009, 18:51
od L_u_c_k_y_n
TDIPOWER píše:Říkám ti, že to u GT2052V nejde!!! Kompresorem můžeš točit libovolně, ale ne výfukem!!! U GT2052V jsou šrouby excentricky a navíc je tam kolík zajišťující tovární polohu, takže prdlačky (hm)

Bez vrtání to nepůjde.

jeden říká to,druhej tamto...no a já sem z toho jelen

to mazání musí bejt teda kolmo a ne jinak,chápu to správně...

Napsal: 23 čer 2009, 19:30
od TDIPOWER
Ano, čím jak nejvíc kolmo. A v tomto mám pravdu. Nic tam nenatočíš. To co říká Huml platí pro VNT20.

Napsal: 23 čer 2009, 19:58
od L_u_c_k_y_n
furt si lámu hlavu a už vymejšlim kraviny typu otočit svody nahoru,k tomu naúhlovat spešl mezikus tak že by mazání bylo kolmo a turbo v úrovni sání

já to turbo snad prodám

(LOL)

Napsal: 23 čer 2009, 20:22
od Huml
je to možný, že je to VNT 20, mě to takhle šlo, otočil jsem střed proti výfuku o 120°, kompresor si natočíš jak potřebuješ, žádnej mezikus jsem nedával, trubka na mazání vyšla bez problémů, spodní odtok jsem musel prodloužit
Obrázek
tady je ještě jedna v G3

Napsal: 23 čer 2009, 20:27
od G3 tdi-gti
L_u_c_k_y_n píše:furt si lámu hlavu a už vymejšlim kraviny typu otočit svody nahoru,k tomu naúhlovat spešl mezikus tak že by mazání bylo kolmo a turbo v úrovni sání

já to turbo snad prodám

(LOL)
To co ukazoval Huml je primo na podelnym svodu bez mezi kusu,jen v turbu prevrtas diry.

2052v ma jeden aretacni kolik.rozdelas vyfukovou cast otocis natocis si ji tak jak potrebujes,a podle toho kam se ti premysti ovladaci paka co hybe prastencem co ovlada naklapeni tak si prevrtas tu aretacni diru myslim ze je to 1.5mm vrtak.

VNT20 jde natacet po 120' bez vrtani jen otacenim celeho VTG v turbu-je to tam na 3 sroubech

Napsal: 23 čer 2009, 20:31
od TDIPOWER
Tak vrták je to 2,5mm....a co baňka? Ta díra stačí 1mm vedle a už se nedomluvíš s regulací....pozor na to!

Napsal: 23 čer 2009, 20:35
od G3 tdi-gti
TDIPOWER píše:Tak vrták je to 2,5mm....a co baňka? Ta díra stačí 1mm vedle a už se nedomluvíš s regulací....pozor na to!
ja mel mensi aretaci,a ta dira je presne mezi osami dvou pacek naklapeni

Napsal: 23 čer 2009, 20:37
od TDIPOWER
Neříkám, že to nejde udělat. Já to dělám běžně. A hledat střed mezi osami mi zrovna přesné nepříjde. Ale jestli ti to funguje, tak ses asi trefil. To je dobře.

Napsal: 23 čer 2009, 20:45
od L_u_c_k_y_n
právě no,tý regulace se bojim aby se nerozhasila

jinak mazáni si udělám z panceřovek v práci,todle nebude problem 8)

Napsal: 23 čer 2009, 20:58
od Bugs.Bunny
Jak píše TDIPOWER. GT2052v nejde natočit jen tak. Regulace musí být přesně jako byla v origo poloze. Podtlak. bance se musí předělat uchycení a vše zprávně nastavit.

Napsal: 24 čer 2009, 10:36
od Baťa1
a skoušels to turbo dat ma svody 1Z jsou kolmo dolu ja na nich mam 2056 skust to za skouš :) ku nic ne

Napsal: 26 čer 2009, 18:38
od L_u_c_k_y_n
mrti píše:a skoušels to turbo dat ma svody 1Z jsou kolmo dolu ja na nich mam 2056 skust to za skouš :) ku nic ne


zatim jen bádám a zjišťuju co a jak

neměl bys fotku?

Napsal: 27 čer 2009, 10:59
od flekyc
a co svody z 1.9TD ? pokud se nepletu, maji stejnou obdelnikovou prirubu se ctyrmi otvory jako ma GT20. melo by to pasovat ne ? aby clovek nemusel prevrtavat turbo (vejfuk).

Luckyn : hele a co vubec misto mezi motorem a stenou kabiny ? kdyz sem stavel svoje auto, uvazoval sem rovnou o instalaci GT20, ale pokud me pamet nešálí mel jsem problem s tim, ze se mi turbo opiralo o tu stenu. jen jestli si premyslel i o tehle veci.