Stránka 3 z 3
Napsal: 12 pro 2011, 22:49
od honzas1
mě to děla to same na 3-valu.. když pedalem přidam tak na 950 tak všechny vibrace jsou ty tam.. asi to budu muset pořešit přes vag.. a to trhani celym autem děla jak kdy.. ani se mi nezda, že by na to trhani měla nějak vliv teplota.. prostě někde to nejde citit skoro vubec a někdy to trha celym autem.. asi jak se tomu chce... jinak zvyšit volnoběžne otačky jde normalně přes login?
Napsal: 13 pro 2011, 00:00
od origoš
Jde.
Napsal: 11 bře 2012, 12:21
od sharred
Mám stejný problém.Za studena na volnoběh to občas zaškubne,rozsvítí se kontrolka - napíchnu vagem a hlásí to v závadách 17672(a další) - překročena reg. dávka - vstřik a pokaždý jiný na střídačku.V poli 13 jsou hodnoty bez problému -0,44 až 0,6.Za tepla to nedělá skoro vůbec a starty za studena i tepla perfektní na škrtnutí.V poslední době to dělá čím dál tím víc a občas i tak ,jakoby jsem se pak rozjížděl na 3 válce .Volnoběh mám na 903 ot.už delší dobu.V létě byl vyměněn kabelový svazek s částečným úspěchem .Ve čtvrtek jsem byl v Brně a cestou tam (cca 180km) to mzlobilo neustále.Po 3 hodinách na parkovišti jsem
nastartoval a bez jediného problému a chyby dojel až domů.V servisech mi chtěli měnit vstřiky,což jsem za 58.000,-Kč odmítl.Ta závada se rřeba 3 dny vůbec neprojeví.Jak byly ty mrazy,takm ráno při -25 jsem nastartoval,zapnul bufa a po cca 10minutách v klidu odjel.Celý týden v mrazech se závada neprojevila.Teď je okolo nuly a zlobí to neustále.Nevíte někdo co s tím??
Napsal: 11 bře 2012, 21:34
od Pasat TDI PD 96 kw
já jsem rěšil neco podobného na svojim autě a byly to gumičky na vstřikách po výměně vše ok!!