Stránka 3 z 20
Napsal: 27 črc 2012, 12:31
od M4rt4s
a jak to bylo myšlený s tim kanistrem ? je odpojim přívodní hadici z nádrže a dam jí do kanistru s naftou ? když to bude dělat ja to v koši ? tak nějak ? a když to bude dělat napojim do kanistru hadici co je za filtrem a tim zkusim jestli je to nejni fitlrem nebo tim Tčkem na filtru ? jestli sem to správně pochopil ? a ještě bych měl jeden dotaz k čemu slouží ty "ventilky" na sacím koši ? nějakej je asi z přepadu ? a dál ? :-d je pravda že mám maturitu v oboru autodiagnostik

ale o sacím koši nás ve škole neučili, asi se nedá všechno naučit za 4 roky

Napsal: 27 črc 2012, 20:19
od hansdob
když to odpojíš u nádrže a prostavíš pevnou plast trubkou 8mm do kanystru a nebude to po chvíli dělat (nějakou dobu máš ještě vzduch ve filtru) tak víš že je to v sacím koši. pokud připojíš před filtr zjistíš totéž pokud za filtr tak zjistíš zda je to ve filtru.
Napsal: 27 črc 2012, 20:36
od M4rt4s
tak je to tak jak sem si myslel

díky a proč se vrtá do toho sacího koše ?
Napsal: 27 črc 2012, 20:39
od hansdob
protože tam je zpětný ventil který se poškodí a brzdí průtok
Napsal: 27 črc 2012, 20:46
od M4rt4s
ahá

a jakou funkci má originálně plnit ? nejni to třeba nějaká pojistka kdyby nešel vzdechnout motor ?
Napsal: 27 črc 2012, 22:59
od hansdob
Napsal: 28 črc 2012, 06:57
od M4rt4s
jasný to chápu

ale spíš sem měl namysli proč ho tam dávaj . . . ale já si to teda najdu

tak díky za info až budu mít čas tak se na to podívám a kdyby byl problém tak se ozvu
ZATIM DÍKY MOC

Napsal: 28 črc 2012, 12:20
od hansdob
začal se dávat nějak zároven s faceliftem (před nebyl) a je tam asi z důvodu padání nafty. Už jsem ho odvrtal na haldě aut a všechny bezproblémů jezdí a i ty co parkujou v prudkém kopci před garáží.
Napsal: 30 črc 2012, 20:18
od M4rt4s
tak sem na to dneska koukal . . a mám tam průhlednou hadičku co jde do filtru do čerpadla a když je nastartováno tak přibližně polovina průřezu jdou hadičkou drobný bublinky a druhá polovina průřezu je nafta . . . což si myslim že je doost . . .
když to chcípnu tak po chvíli se tam udělá velká bublina cca 6 cm dlouhá v celým přezu, když je auto studený chytá dobře ale jak se ohřeje tak se musí strašně dlouho točit . . .
zejtra když budu mít čas tak zkusim napojit hadici za filtrem na kanistr abych zjistil jestli to nedělá čerpadlo prej když auto koupil původní majitel dělal repasi čerpadla že byla vydřená hříděl . . .
ještě jsem hledal po netu a našel sem někde na foru že se maj provrtat ty jednocestný ventily v sacím koši a pak se dát přes filtr koupenej jednocestnej vetil . . má to smysl ?
Napsal: 30 črc 2012, 21:25
od hansdob
vyvrtat jsem psal a žádnej ventil tam dávat nikam nemusíš.
Napsal: 30 črc 2012, 21:28
od M4rt4s
dobrá zejtra dám vědět jak to dopadlo pořípadě vyfotim sací koš a optám se co přesně vyvrtat abych nevrtal něco jinýho když na to teda nepřijdu sám

Napsal: 30 črc 2012, 21:37
od hansdob
vyvrtej jen ten jeden v té dirce se šipkou směrem ven je to cca 4cm odzvrchu a vrtá se to tou dírou co ta nafta teče tip top vrták na tu díru (nevím z hlavy kolik cca 6,2 ) a tradadááá
Napsal: 30 črc 2012, 21:47
od M4rt4s
jestli to dobře chápu jestli sem našel správnej obrázek . . . .
http://www.google.cz/imgres?um=1&hl=cs& ... x=70&ty=58
tak prostě vezmu vrtačku vrták dam dovnitř trubky a tráááá ?
Napsal: 31 črc 2012, 07:50
od hansdob
jo ale ještě musíš sundat ty černý rychlospojky rozdělat to od sebe a po vyvrtábí vše vyfoukat ven všechny zbytky
Napsal: 31 črc 2012, 16:39
od M4rt4s
tak sem se stim zabejval asi 2 hodiny možná i dýl . . . když dám kanistr hned k čerpadlu bez bublin . . . když dám za čerpadlo a filtr tak už jsou tam bubliny a když přidám plyn tak se udelá i jedna velká 6cm dlouhá přes celej průměr . . . . když tám kanistr dozadu před sací koš tak jde možná trošku víc bunlin . . .
jelikož sem nemoch povolit "matici" na sacím koši a vyndat ho napadlo mě nasadit hadičku na vývody a fouknout a nasát . . . u obou vývodů šlo fouknout i nasát takže si myslim, že zpětný ventily jsou odvrtaný od pův. majitele . .
takže čim to může být ? rychlospojkama ? + něco na filtru ? tam se dá vyměnit to "T" čko ? ten ventilek fitru je na tom "T" čku ? a jak bych ho moch vyzkoušet ?