Napsal: 19 led 2010, 22:16
Dík, ja si to myslelLadas píše:V6

Auta, auta, auta..
http://dieselpower.cz/forum/
Dík, ja si to myslelLadas píše:V6
Máš pravdu, je vidět že se se problémem zabýval. Na německých fórech jsem nalezl totéž. Váýha vzduchu PIERBURG dělá auto odstpodu trochu línější. Jen mi nejde do hlavy, jak je možný, že PIERBURG má i v Německu schválení (homotogaci) od TÜV a prohlášení o shodě tzv. Allgemeine Betriebserlaubnis, čímž výrobce prohlašuje a dokládá, že se jedná technicky o rovnocenný díl jako originální - toto porhlášení - v němčině - jsem dokonce nalezl u váhy vzduchu PIERBURG zakoupený tady v ČR u AUTOBENEXu.subz3ro_tdi píše:Achjaj, pripominas mi mna 2 a pol roka dozadu.... kuzla s vahami![]()
Treba si uvedomit ze kazda vaha ma inu napatovu charakteristiku ktora by mala cca. dodrziavat hodnoty predpisane v mapach RJ, od ktorych sa pocita prietok vzduchu... to ze Bosch dava vyssie hodnoty naspodu (pri prietoku do 150 kg/h) ako Pierburg pekne vidno z nasledujucich obrazko:)...
Na ten materiál tý destičky na váze nic nenalepíš ani nenapájíš, okamžitě se to zničí. Čistit se to smí, pokud vůbec, tak bezdotykově, ani velkej proud vody tomu nesvědčí. Kdo to kdy čistil (jako např. jednou já) třeba kouskem vaty na sirce, ten to zničil. Je to fakt strašně choulostivý. Ale jako řešení by šlo třeba upravit proud vzduchu směrem k váze...nějákej trychtýř nebo tak....konečně u straších váh BOSCH se někdy usekává nebo provrtává ta zadní část aby proudil vzduch a pomáhá to.FandaTDI píše:he, ... já už přemejšlel i nad tak kutilskejma nápadama jako zvýšení vodivosti toho senzoru
, ale nevim jakejch až dosahuje teplot a co by řikal na vodivej Ag lak, protože Sn má nižší bod tání a za vyšších teplot tim pádem asi i větší odpor... víte někdo, z jakýho mat. je ten senzor a co by na to řikal, případně jestli je to úplná blbost? Proč? Díky
No to prodění vzduchu prostě nějak usměrnit na tu váhu. V tělese (tom plastovym tubusu) je plastová mřížka. Po jejím odstranění to taky líp jede. Ale to neni to pravý ořechový, protože ta mřížka má svojí funkci - zřejmě zabraňuje, aby nebylo čidlo váhy vzduchu případně bombardováno dorbnými nečistotami, které evtl. vniknou do sacího traktu.FandaTDI píše:Kuba: čeče ten trychtýř by nemusel bejt špatnej nápad, kdyby se na to šlo dobře, ale aby to nekladlo velkej odpor nebo nedělalo bordel nějaký víření vzduchu...... přeci jen tam při plnejch točkách turba bude asi slušnej tah... aby nakonec trychtýřek nevzal s sebou ten senzor do spárů turba
![]()
Tvoje úvahy s FSI váhou jsou mimo tyto motorizace tu nikdo nezmiňoval a co se tu píše je podložené...Dani34el píše:Kuba: Z 2,5 TDI nebo z FSI tam váhu vzduchu nedávej....nebude ti pasovat konektor. Benzin bude mít jinou křivku. Nikdo neví jakou. Váha by musela dávat "víc" ale to nikdo v žádnym testu neověřil.
A konektor je stejnej ? V čem byl největší rozdíl...v nízkejch otáčkách to víc táhlo ???????laumar píše:ja pouzivam vahu 032 z oct. 1,8 20v uz asi 2 roky (cca150 000km) a ide stale jak vaha tak motor . pri vymene to bol rozdiel oproti seriovke co tam ma byt origo.
jestli taky můžu trošku přidat do mlejna,váhu jsem měl i provrtanou,jak tu někdo zmiňoval, ale moc mě to neoslovilo, sice to bylo nepatrně živější od spoda,ale při podržení plynu asi kolem 1500ot. to na2 kvalt strašně škubalo,tak jsem se vrátil zpět ke klasice Bosch,byla to spíše zvědavost než pokus o Tuning váhy vzduchuLadas píše:ano