Stránka 3 z 6

Napsal: 29 led 2010, 18:12
od vita.10
Tak já ráno super start. Ale z jednoho rána ještě nebudu nadšený.

Napsal: 29 led 2010, 18:16
od venouš
vita.10 píše:Tak já ráno super start. Ale z jednoho rána ještě nebudu nadšený.
to mas pravdu.ale alespon se to zlepšilo.

Napsal: 31 led 2010, 15:28
od Vici
kamarádův Sharan TDi 85kW stejné problémy... po zaškrcení zpětného vedení chytil na brnk. Takže asi začít shánět tandemové čerpadlo co? (byť teda to staré nijak neteče navenek..)

Napsal: 31 led 2010, 15:51
od Sakul
Vici píše:kamarádův Sharan TDi 85kW stejné problémy... po zaškrcení zpětného vedení chytil na brnk. Takže asi začít shánět tandemové čerpadlo co? (byť teda to staré nijak neteče navenek..)
Ja jsem s novym tandemem nepochodil, takze bacha. (wallbash) Ted jsem vymontoval komplet filtr a misto nej dal dva male pruhledne palivove filtriky, abych vyloucil netesnici filtr, nebo spatny termostaticky ventil (ten je ale novy) a padani nafty, ktere jsem uz zjistoval asi x-krat. Pak uz pripadaji v uvahu snad jen spatne tlaky ve valcich, nebo popraskana hlava valcu nekde kolem vstriku. Gumicky na vstrikach, tandem+tesneni, termostaticky ventil vsechno nove, nafta nepadala (zitra zjistim jak je tomu ted). Napada jeste nekoho neco? Diky za kazdou radu :(

Napsal: 31 led 2010, 16:07
od Sakul
Vici píše:kamarádův Sharan TDi 85kW stejné problémy... po zaškrcení zpětného vedení chytil na brnk. Takže asi začít shánět tandemové čerpadlo co? (byť teda to staré nijak neteče navenek..)
Pokud nechcs jen vymenovat dily, tak nejdriv zmerit tlak na tendemu, pokud bude malej, zaskrtit zpetne vedeni a zmerit znovu. Pokud tlak po zaskrceni stoupne vymenit gumicky na vstirkach, pokud nestoupne vymenit tandem. Takhle je to psano v origo prirucce k motoru. Osobne si myslim, ze vymenou gumicek se nic nezkazi, je to celkem casta zavada, takze je to vlastne takova prevence.

Napsal: 31 led 2010, 16:23
od venouš
Sakul píše:
Vici píše:kamarádův Sharan TDi 85kW stejné problémy... po zaškrcení zpětného vedení chytil na brnk. Takže asi začít shánět tandemové čerpadlo co? (byť teda to staré nijak neteče navenek..)
Ja jsem s novym tandemem nepochodil, takze bacha. (wallbash) Ted jsem vymontoval komplet filtr a misto nej dal dva male pruhledne palivove filtriky, abych vyloucil netesnici filtr, nebo spatny termostaticky ventil (ten je ale novy) a padani nafty, ktere jsem uz zjistoval asi x-krat. Pak uz pripadaji v uvahu snad jen spatne tlaky ve valcich, nebo popraskana hlava valcu nekde kolem vstriku. Gumicky na vstrikach, tandem+tesneni, termostaticky ventil vsechno nove, nafta nepadala (zitra zjistim jak je tomu ted). Napada jeste nekoho neco? Diky za kazdou radu :(
tak me to dnes i stím novým tandemem chytilo az tak po 3 sek. ale rozsvitilo se mi ESP.po dalším startu nesvitilo.VAG napsal snímač otaček.jinak jezdí uplne normalně.tak babo rad.dam asi novej,ještě jednou nove gumky na vstřikovače.pakm už mi došly napady (LOL)

Napsal: 31 led 2010, 16:34
od Vici
sakul : asi jo..už to má něco najeto, gumičky neuškodí... no já to radši operovat nebudu, zkusím sehnat někoho kdo ví jak na to (pokud v okolí někdo je což pochybuju)

Napsal: 31 led 2010, 18:11
od ronej
No mně to dělá něco podobného. Po nastartování ujedu tak 200m a pak mi to začne škubat a napíše mi to porucha motoru. Po chvíli mi to začne jet jak má, jinak jak jezdím denně,tak je vše v pohodě, ani ve vagu žádná porucha. Ale stačí den pauza a už to blbne. Ve vagu pak je:16706 - cidlo otacek motoru (G28): zadny signal , 19463 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal. Setkal se s tím někdo ?

Napsal: 31 led 2010, 18:50
od venouš
Vici píše:sakul : asi jo..už to má něco najeto, gumičky neuškodí... no já to radši operovat nebudu, zkusím sehnat někoho kdo ví jak na to (pokud v okolí někdo je což pochybuju)
no ja daval gumičky když jsem mel dole hlavu,ale asi jsem je malo namazal,pač tam nešly nejlepe zpět.

Napsal: 31 led 2010, 20:33
od vita.10
venouš píše:
vita.10 píše:Tak já ráno super start. Ale z jednoho rána ještě nebudu nadšený.
to mas pravdu.ale alespon se to zlepšilo.
Tak druhý den opět hrůza. Zase to nechytalo. A dnes na brnk. Asi si dám ventil na zpátečku (rofl)
Asi ještě zkusím komplet gumky. Ten tandem jsem ještě neměřil.

Napsal: 01 úno 2010, 12:42
od Huml
pokud pomůže zaškrcení zpátečky, je s největší pravděpodobností špatná gumka na vstřiku co odděluje přívod a odvod nafty ke vstřiku ;)

Napsal: 01 úno 2010, 12:55
od vita.10
Zkusím vyměnit celou sadu. Ještě se mi nechce kupovat nový tandem (crazy)

Napsal: 01 úno 2010, 13:07
od ronej
Huml a co by jsi poradil mně? Mrkni o pár příspěvků výše, nechci zakládat nové téma. Dík.

Napsal: 01 úno 2010, 14:18
od vita.10
Huml píše:pokud pomůže zaškrcení zpátečky, je s největší pravděpodobností špatná gumka na vstřiku co odděluje přívod a odvod nafty ke vstřiku ;)
Mazat jen olejem? Už jsem gumky dělal, ale nikdy všechny 4.

Napsal: 01 úno 2010, 15:52
od venouš
Huml píše:pokud pomůže zaškrcení zpátečky, je s největší pravděpodobností špatná gumka na vstřiku co odděluje přívod a odvod nafty ke vstřiku ;)
pujdu na ne.už nic jineho mi nezbyva.dam vedet jestli to bude k něčemu