jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prodat 1.9TD dokud je OK a za utržené peníze koupit TDI a obstarat mechanický čerpadlo. 1.9TD jsou dneska v kurzu neboť je každý druhý poladí až jdou do kytek
.
Jinak pokud trváš na úpravě TD, tak si kup nový vzduchový a palivový filtr, olej, trošku uvolnit výfuk, nové vstřiky a nech si seštelovat čerpadlo + jako libovku bych si obstaral VNT turbo (variabilní lopatky) nastavené na původní tlak.

Jinak pokud trváš na úpravě TD, tak si kup nový vzduchový a palivový filtr, olej, trošku uvolnit výfuk, nové vstřiky a nech si seštelovat čerpadlo + jako libovku bych si obstaral VNT turbo (variabilní lopatky) nastavené na původní tlak.
ok
Vlastním B3 už přes 8.let a jsem spokojen na 100% Tenkrát jsem za něj dal 185 000,- a dnes má cenu 50 000,- ale to mě nevadí. Za ty léta vím, co tomu autu je a navíc v šedý metalíze jich moc nejezdí
Motor stále šlape jak hodinky i přes 280 000km. Jen by to chtělo pár kobylek navíc. Přeci jen 55kw na dnešní dobu nic moc. Jinak to VNB turbo se dá koupit cca za kolik? A musí se nějak ještě upravovat nebo se jen vyndá původní a přidělá VNT? Dík moc, jsem v tom úplnej laik a nikdy jsem se o to nezajímal, ale starý turbo už jsem měl sundaný, tak to by nebyl problém 


Passat 1,9TDi 81KW AFN B5 Kombi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
mě turbo začíná tlačit od 1800ot- 0,1b, ve 2500- 0,8b ato už de rychle 3000-1,7 no už se mi povedlo že budík (odskoušen) ukázal 2,0bar! s tym čerpadlem to není jen otočit šroubkem s dodávkou- to je blbost- naftu bys přidal, ale v nízkých otáčkách- tam to nepotřebuješ a navíc by to akorát hafo hulilo. Upravit přidavač- dává naftu v závislosti na plnícím tlaku. a že praskají hlavy? to nevim, já už s tou úpravou najel 15tis. km a vše je naprosto OK! pokud by někdo chtěl vidět foto tam sem napište Emailovou adresu a vše pošlu. Golf II 1,6TD 105k 200Nm
Naposledy upravil(a) Smoke dne 09 pro 2008, 19:01, celkem upraveno 1 x.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
taky přemýšlím o NVT- Garet, ale je to drbačka! co vím tak tam pasujou svody z Okty i s turbem, ale je nutno předělat potrubý od turba, jinou mazací trubku včetně jiného mazání, jiné trubky k intercooleru. Vypadá to snadně ale takovej porod, asi jen tak nikdo neuskuteční
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
to iTD : čau pošli mě ty fotky na adresu xtman@centrum.cz, taky se rád kouknu
Dík

- Homeless
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 04 srp 2006, 14:24
- Bydliště: Šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
to iTD: Já mám na svým 1,6 GTD turbo GT1749V z Okty ve svodech. Pakárna to je, ale dá se to. Musel jsem si vyrobit novej zadní držák motoru.
Už strašně dlouho schánim vhodnej IC, ale bez úspěchu. Jak to máš řešený ty?
Kdyžtak se rád kouknu na tvoje fotky. mail m.grega@t-email.cz
Už strašně dlouho schánim vhodnej IC, ale bez úspěchu. Jak to máš řešený ty?
Kdyžtak se rád kouknu na tvoje fotky. mail m.grega@t-email.cz
no tohle mi přijde ještě jako celkem pohoda. neni to tak hrozny. ten držak nemusiš delat jinej, stačí upravit stavající. uplne stejnym zpusovetm, jako kdyz se třeba na 1Z dává turbo ve svodech, ktery je níž. vzhledem k tomu, že počítám, že to bude stejný, tak by tam turbo z pasata melo pasovat bez problému a uprav. příruba na mazaní by teoreticky mohla jít použít z puvodního turba, aby se to nemuselo nejak bastlit a upravit odvod oleje je otazka hodiny. pak uz jen hadice.
take bych prosil o fotky: george.so@seznam.cz
- Homeless
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 04 srp 2006, 14:24
- Bydliště: Šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
2 scream: V podstatě máš pravdu, ale já se bál vykousnout ten hliníkovej držák motoru aby neprask, tak jsem radši vyrobil železnej už vykouslej kvůli turbu. Přívodní trubku oleje stačí trochu naohejbat, přepadovou uříznout a sletovat s kusem tý původní a pak už jenom hraní s hadicema.
Jo a přivařit k 1. dílu vejfuku pletenec s přírubou k tomu turbu.
Jo a přivařit k 1. dílu vejfuku pletenec s přírubou k tomu turbu.