Stránka 3 z 119
Napsal: 05 čer 2006, 20:19
od Milan
podle toho co tu ctu tak je teoreticky mozne aby turbo zabiralo spis. Tet napr. zabira pri 3tis. ot. a ja bych chtel aby zabiralo napr uz od 2tis. ot. je to nejak mozne udelat? diky za typy.
Napsal: 06 čer 2006, 12:02
od reesha
Milan píše:podle toho co tu ctu tak je teoreticky mozne aby turbo zabiralo spis. Tet napr. zabira pri 3tis. ot. a ja bych chtel aby zabiralo napr uz od 2tis. ot. je to nejak mozne udelat? diky za typy.
přidat naftu
nebo dát turbo s variabilní geometrií lopatek
ok
Napsal: 31 srp 2006, 20:12
od Jirass
Vlastním 1,9TD B3 a docela by mě to taky zajímalo, co se dá udělat s výkonem. Pokud možno bez destrukčních důsledků

Dík znalým
Napsal: 01 zář 2006, 00:31
od Sid
Prodat 1.9TD dokud je OK a za utržené peníze koupit TDI a obstarat mechanický čerpadlo. 1.9TD jsou dneska v kurzu neboť je každý druhý poladí až jdou do kytek

.
Jinak pokud trváš na úpravě TD, tak si kup nový vzduchový a palivový filtr, olej, trošku uvolnit výfuk, nové vstřiky a nech si seštelovat čerpadlo + jako libovku bych si obstaral VNT turbo (variabilní lopatky) nastavené na původní tlak.
ok
Napsal: 01 zář 2006, 14:55
od Jirass
Vlastním B3 už přes 8.let a jsem spokojen na 100% Tenkrát jsem za něj dal 185 000,- a dnes má cenu 50 000,- ale to mě nevadí. Za ty léta vím, co tomu autu je a navíc v šedý metalíze jich moc nejezdí

Motor stále šlape jak hodinky i přes 280 000km. Jen by to chtělo pár kobylek navíc. Přeci jen 55kw na dnešní dobu nic moc. Jinak to VNB turbo se dá koupit cca za kolik? A musí se nějak ještě upravovat nebo se jen vyndá původní a přidělá VNT? Dík moc, jsem v tom úplnej laik a nikdy jsem se o to nezajímal, ale starý turbo už jsem měl sundaný, tak to by nebyl problém

Napsal: 17 zář 2006, 12:44
od Smoke
mě turbo začíná tlačit od 1800ot- 0,1b, ve 2500- 0,8b ato už de rychle 3000-1,7 no už se mi povedlo že budík (odskoušen) ukázal 2,0bar! s tym čerpadlem to není jen otočit šroubkem s dodávkou- to je blbost- naftu bys přidal, ale v nízkých otáčkách- tam to nepotřebuješ a navíc by to akorát hafo hulilo. Upravit přidavač- dává naftu v závislosti na plnícím tlaku. a že praskají hlavy? to nevim, já už s tou úpravou najel 15tis. km a vše je naprosto OK! pokud by někdo chtěl vidět foto tam sem napište Emailovou adresu a vše pošlu. Golf II 1,6TD 105k 200Nm
Napsal: 17 zář 2006, 14:16
od Smoke
taky přemýšlím o NVT- Garet, ale je to drbačka! co vím tak tam pasujou svody z Okty i s turbem, ale je nutno předělat potrubý od turba, jinou mazací trubku včetně jiného mazání, jiné trubky k intercooleru. Vypadá to snadně ale takovej porod, asi jen tak nikdo neuskuteční
Napsal: 17 zář 2006, 18:34
od MichalXT
to iTD : čau pošli mě ty fotky na adresu
xtman@centrum.cz, taky se rád kouknu

Dík
Napsal: 17 zář 2006, 19:36
od Homeless
to iTD: Já mám na svým 1,6 GTD turbo GT1749V z Okty ve svodech. Pakárna to je, ale dá se to. Musel jsem si vyrobit novej zadní držák motoru.
Už strašně dlouho schánim vhodnej IC, ale bez úspěchu. Jak to máš řešený ty?
Kdyžtak se rád kouknu na tvoje fotky. mail
m.grega@t-email.cz
Napsal: 17 zář 2006, 21:39
od scream
no tohle mi přijde ještě jako celkem pohoda. neni to tak hrozny. ten držak nemusiš delat jinej, stačí upravit stavající. uplne stejnym zpusovetm, jako kdyz se třeba na 1Z dává turbo ve svodech, ktery je níž. vzhledem k tomu, že počítám, že to bude stejný, tak by tam turbo z pasata melo pasovat bez problému a uprav. příruba na mazaní by teoreticky mohla jít použít z puvodního turba, aby se to nemuselo nejak bastlit a upravit odvod oleje je otazka hodiny. pak uz jen hadice.
fotky
Napsal: 17 zář 2006, 21:52
od Jirass
Můžu taky poprosit o foty? Dík moc.
jirass@seznam.cz
Napsal: 18 zář 2006, 07:53
od george
take bych prosil o fotky:
george.so@seznam.cz
Napsal: 18 zář 2006, 15:06
od Homeless
2 scream: V podstatě máš pravdu, ale já se bál vykousnout ten hliníkovej držák motoru aby neprask, tak jsem radši vyrobil železnej už vykouslej kvůli turbu. Přívodní trubku oleje stačí trochu naohejbat, přepadovou uříznout a sletovat s kusem tý původní a pak už jenom hraní s hadicema.
Jo a přivařit k 1. dílu vejfuku pletenec s přírubou k tomu turbu.
Napsal: 18 zář 2006, 15:32
od Bóďa
Také jsem do GII ten držák vyráběl. Ve středu se po něm podívám, jestli o něj někdo bude mít zájem.

Napsal: 18 zář 2006, 23:20
od scream
Houmles: no musis to pak nechat zase zavařit hlinikem. nevim. mam to tak rok a drzi to furt.