Stránka 3 z 3

Napsal: 23 čer 2011, 16:19
od freedas
dneska jsem delal test akčních členů přes vag, když na to koukám ze zhora u sání mezi trubkama tak ta tyčka se hába zeva doprava,ale pouze 0,5 - 1cm mezi levou a pravou stranou...což je asi málo že?

Napsal: 23 čer 2011, 17:39
od tommi 81
Jenže to funguje nahoru dolů.

Napsal: 23 čer 2011, 18:38
od leguan
odpoj to tahlo na turbu co jde z te banky a zahybej tou regulací co vede z turba a jak piše netopier 3 plnej plyn kanal 3,10,11 a někam to upni at si to mužem přehrat v celym spektru otaček

Re: 17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena.

Napsal: 24 bře 2024, 23:40
od Tututh
Ahojte Chcel by som to obnovit aj ja kedze som sa k vysledku nedostal vcds mi vypisuje presne tuto chybu menene turbo regulacia turba sa hybe lahko nezadrhava banka drzi tlak hadicky n75 vaha vzduchu vie mi niekto pomoct s logom ze by som nalogoval vlastne a vycital mi ze kvoli comu vypne turbo citim ze pri 120km/h ho vypne kód chyby 17964 plnici tlak nedosazen dakujem za pomoc

Re: 17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena.

Napsal: 25 bře 2024, 06:24
od passion
A máš auto xxx s motorom yyy a si z okolia aaa a vieš prísť aj do okolia bbb?

Re: 17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena.

Napsal: 25 bře 2024, 08:09
od Tututh
1.9 tdi 66 kw alh okolie Galanta

Re: 17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena.

Napsal: 03 úno 2025, 18:24
od Oswi
Ahoj chlapi,

nechci zakládat nové vlákno, tak to dopíšu zde. Audi A2, 1.4 TDI 55kW, kód AMF. Auto bylo v servisu na výměnu termostatu a servis říkal že měli auto na diagnostice a smazali chybu 17964 - nízký plnicí tlak turba. Dle servisu jde o vadný N75 a měl by se vyměnit. Nevím vlastně, jak má auto táhnout, nemám ho dlouho a nemám srovnání s jiným stejným autem s tímto motorem. Ale je fakt, že se mi asi 3x stalo, že auto zlenivělo, vetšinou v táhlém kopci na 4, nebo 5 rychlost. Do nouze nepadá, žádná kontrolka nesvítí. Zkusil jsem VCDS, chyba se tam občas načte, ale pak třeba celý týden nic. Klidně vyměním ten N75, to by byla asi nejlevnější oprava, ale chci si být jistej. Byl jsem auto projet a nahrál log z VCDS. Chtel bych poprosit místní guru, zda by se někdo nemrkl. Doteď jsem měl atmosférické benzíny, tak nemám s dieselem moc zkušeností. S autem mám najeto cca 4tkm, auto má najeto celkem 60000km. Byl měněn intercooler, protože mělo auto menší havárii na předek a IC byl poškozen. IC měnil servis před koupí, je tam tusím IC Nissens. Když jsem zběžně koukal na ten log, tak se mi zdá, že tlak je cca o 50mBar nižsí než požaduje ECU skoro pořád, i v nízkých otáčkách, i ve vyšších. Při nastarovaném motoru nic syčet neslyším. Moc děkuji Roman