
Octavia 1 1,9TDI 66KW ALH Ladas
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
krásně si ho užívám spíš je to přínos než zlo protože jak jsou kvalty delší tak je teprve cítit síla než jen frrr a zase řadit další prostě jsem s tím spokojen a rychlostní limity a odstupňování taky paráda když se jezdí na rozum tak se motor šetří kolem 2200ot a když je potřeba tak je tam výkonu dost na přidání s EWT jsem nejezdil ale podle grafu je GGU rozházená do délky už od 3 4 5 kdežto EWT jen 4 5 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
subz3ro_tdi píše:EWT sa montovali do r.v.2004, potom ich nahradila GGU... prevodovo je to to iste...
Ladas píše:nejni GGU je jinak postavená než EWT
Lado, povedal by som ze si to pleties s GGV, ta je inak preskladana...Ladas píše:podle grafu je GGU rozházená do délky už od 3 4 5 kdežto EWT jen 4 5
EWT/EMD/GGU su prevodovo identicke prevodovky, aj podlka Etky, prevodove sukolia su poskladane nasledovne....
1.st.: EWT/EMD/GGU: Z=34/09, GGV: Z=33/10
2.st.: EWT/EMD/GGU: Z=33/16, GGV: Z=35/18
3.st.: EWT/EMD/GGU: Z=30/23, GGV: Z=34/26
4.st.: EWT/EMD/GGU: Z=31/28, GGV: Z=34/35
5.st.: EWT/EMD/GGU: Z=28/40, GGV: Z=45/30
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Nepletu a ač nerad musím tě opravit neboť mi tu šíříš mylné informace
tak za prvé GGU má jinou trojku 30/23 kdežto EWT GGV 34/26
a mimo jiné GGV je pomalejší protože má diferák 61/18 kdežto EWT GGU 60/19
a za druhé GGU se osazovala od 11 měsíce 2002 do 5 měsíce 2006
a EWT se montovala od 4měsíce 2000 do 11 měsíce 2002
zdroj info je Etka a zkušenosti klidně si to ověř
a prevodovo to to isté nejni

tak za prvé GGU má jinou trojku 30/23 kdežto EWT GGV 34/26

a mimo jiné GGV je pomalejší protože má diferák 61/18 kdežto EWT GGU 60/19

a za druhé GGU se osazovala od 11 měsíce 2002 do 5 měsíce 2006
a EWT se montovala od 4měsíce 2000 do 11 měsíce 2002
zdroj info je Etka a zkušenosti klidně si to ověř

a prevodovo to to isté nejni

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
no ono jde o to jak máš naloženo s výkonem co mám je to akorátní ale jestli máš tak 150hp a 350krut tak to bude lenoch...schonus píše:A proto se ptam, jaky mas ted pocit z kroutaku?Ladas píše:nejni GGU je jinak postavená než EWT
Na origo prevodovce to se mnou cloumalo jako splasena kobyla...
Co mam EWT je to neco jineho, splasene taha uz jen 2jka.
BTW, Mas zkusenost s rozdilem mezi EWT a GGU?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- gabo00000
- Aktivista
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 13 lis 2010, 06:58
- Bydliště: Košice-okolie
Odpovědi: 0
nemohol by si sem hodit foto tej oktavky z boku? diky
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
- schonus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 369
- Registrován: 25 led 2006, 09:14
- Bydliště: Pilsner
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Neni to nove odbrzdeno, ale pred FMIC, velkym sanim, R520st2 a novym softem bez koure to bylo 153k/427Nm.Ladas píše:no ono jde o to jak máš naloženo s výkonem co mám je to akorátní ale jestli máš tak 150hp a 350krut tak to bude lenoch...schonus píše:BTW, Mas zkusenost s rozdilem mezi EWT a GGU?Ladas píše:nejni GGU je jinak postavená než EWT
Vychazim z tvych obdobnych parametru, kort kdyz oba ltlacime 1.5Bar
STOledo 1M, AHF - poladeno
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Preco nerad, ak sa mylim treba ma opravit....Ladas píše:Nepletu a ač nerad musím tě opravit neboť mi tu šíříš mylné informace![]()

Ladas píše:
tak za prvé GGU má jinou trojku 30/23 kdežto EWT GGV 34/26![]()



Ano, spravne... ETKA ju uvadza az do roku 2004 ale to co pises sedi aj s tabulkou v DPLadas píše: a za druhé GGU se osazovala od 11 měsíce 2002 do 5 měsíce 2006
a EWT se montovala od 4měsíce 2000 do 11 měsíce 2002

Tiez som cerpal z ETKY a DP, tak zrejme uvadzaju bludy, pretoze pisu ze EWT/GGU su prevodovo identicke prevodovky montovane do 1.9TDI 74kw, prevodovky EWR/GGV su z motora 1.4TDI 55kw...Ladas píše:
zdroj info je Etka a zkušenosti klidně si to ověř
Osobne som to overoval na internete z roznych zdrojov, vsetky uvadzaju tie prevody EWT-GGU rovnake, inak by som si v najmensom netrufol odporovat cloveku s rozhladom ako mas ty

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
tak někdo tu má špatný podklady...
pro rok 2004

pro rok 2003

a diferáky pro rok 2003

pro rok 2004

pro rok 2003

a diferáky pro rok 2003

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
podle mě je chyba v tý etce, když jsem to řešil už kdysi, tak jsem to tam měl taky EMD, EWT a GGU, v tý poslední verzi co mám je to jak píše Ladas, ale když se mrkneš na GGV, tak od 2ky po 5ku má jiný převody, jen ta trojka je spolu s EWT a GGU je jiná, podle mě je tam překlep, dělaj to taky jenom lidi
Tak jedna novinka jedu si to v pátek po D11 na hradec a někde kolem 26km bylo omezení na 80 po skončení omezení jsem vzhledem k pátečnímu provozu dosáhl 110-120 víc to fakt nešlo a cejtím že to nejede takže pumpa na 36km a po večerní rozborce je tu výsledek

Takže rovnou posílím stádo ať je sranda
kdybych to tavil tak neřeknu ale tohle bylo trapný 

Takže rovnou posílím stádo ať je sranda


Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0
v pondělí se to dozvím ale při tomhle zatížení se mi to moc nezdá to očištění v místě praskliny bude od následný jízdy vysloveně propálený to ale nejni a na pístu je vidět 5 směrů...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0
Buď a nebo spíš klasika prasknutí v nejslabším místě z neznámé příčiny
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!