jednohmota vs. dvouhmota

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak to je v pořádku :)
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

je :) ve meste standartne trojecka a pohodicka, zjistil jsem ze i s mensim kvaltem se da jezdit za malo a nemusi to clovek podtacet :)
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Manhaus píše:je :) ve meste standartne trojecka a pohodicka, zjistil jsem ze i s mensim kvaltem se da jezdit za malo a nemusi to clovek podtacet :)
Tak tak :) Přímo to ve mě bublá, když jedu s někym v dieselu a on po městě šolichá tu čtyřku při padesáti :)) Radši za tři a pěkně v klídku :)) Zas tolik si to nespapá :)

Já se chystám v blízké době na chip. Dál se mi jít nechce. Čistě jen upravit software, tak doufám, že si to dvouhmota pobere. Auto má 154k a vše ok. Říkám si, že když to dvouhmota vydržela na tátovo ALH, který má najeto 240 000 km a měli to před nim tři lidi, tak bych neměl mít problém :))

Každopádně bych si rád poslechnul, v čem je dvouhmota vlastně lepší a proč k ní nedávaj manuál při koupi auta :))) Všichni se shodujou na tom, že nejezdit pod 1500 otáček, ale ono je to kolikrát těžký, třeba v kolonách, nebo při výjezdech z kruháče :)) To kdyby tam člověk cpal za jedna pokaždý, když mu padnou otáčky, tak to auto zkurví snad ještě dřív :))
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
pepiknet
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 07 kvě 2008, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepiknet »

Svatá pravda,třeba u Toleda tam rvát ze trojky dvojku tak musíš fakt hodně zpomalit jinak to kopne a pak to vypadá že neumíš řadit :-),samozřejmě že jinak motor raději vytáčím a 50-ka na trojku je pohodička,tím podtáčením mě vytáčí manželka (wallbash)
SEAT Toledo II,1.9 TDI AHF 81kw,EGR off
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Nikde nikto nenapisal ze sa nemoze jazdit v otackach okolo (mierne pod) 1500 ot./min... naco by sa potom robili systemy Multiair, kompresor-turbo apod. :) Jedna sa cisto o zatazenie motora, ze z hladiska zivotnosti prevodoveho ustrojenstva nie je vhodne zatazovat ho pravidelne (rozumej - plyn az na podlahe) v tychto otackach...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

U některých lidí/ vlastně de iure řidičů/ je jediná možnost ochrany vozu před nimi automatická převodovka starého typu s 3 možnostmi...1.Parking,2.Drive,3. Return...Jiné možnosti jsou vyloučeny a jak se říká-nas.at na ruce a tý.en nepustit k vodě..














pa :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
wimpator
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 06 srp 2011, 01:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od wimpator »

hmmm
Naposledy upravil(a) wimpator dne 06 srp 2011, 13:20, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
wimpator
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 06 srp 2011, 01:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od wimpator »

...asi dam taky jednohmotu, potreboval jsem si procist nejaky pozitivni prispevky Mrknutí

tenhle link by mohl nekomu pomoc pri hledani ty spravny jednohmoty:

http://www.lewysco.com/en/lewys-catalog ... 8178a746af
VW Sharan II-85kW/Tdi/2001/AUY/EHH
JS65
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 15 úno 2008, 09:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od JS65 »

potrebuju poradit a nasel sem tohle tema...
Na mem supu I 1,9TDI 96kw sem mnel nejake problemy se spojkou a pac porad bylo neco se setrvakem rozhodl sem se pro jednohmotu tak sem ji koupil tady na foru ,koplet jednohmota z AUDI 80 66kw . spocatku to prokluzovalo ale asi po 10km to prestalo a auto do pondeli jelo jak ma pak najednou spojka prestala fungovat rozebrali jsme to a vysledek lozisko v haji a lamela taky ted mam problem ze nevim sehnat lamelu 228mm odpruzenou za priznive penize koukal sem v autokelly ,ale nasel sem tam jen neco za 220€ co je trosku moc :D jen na lamelu nejspis preklep...no a ted to musime rychle poskladat pac tam jedou 2 passaty a ja mam za ukol sehnat lamelu do vecera at je to v patek fuc z garaže...neexistuje nejaka alternativa???
Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

Nevíte někdo o nějaký jednohmotnostní alternativě na OOOO A4 AWX??? aby tam bez problémů pasovala??
Audi A4 1.9 TDI Avant, EGR OFF, KAT OFF
Hybrid Oleg (turbopower), Chip Reesha
JS65
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 15 úno 2008, 09:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od JS65 »

Cupra.TDI píše:Nevíte někdo o nějaký jednohmotnostní alternativě na OOOO A4 AWX??? aby tam bez problémů pasovala??
Ten muj Sup je AWX a ted schanim lamelu :(
Uživatelský avatar
wimpator
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 06 srp 2011, 01:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od wimpator »

JS65 píše:
Cupra.TDI píše:Nevíte někdo o nějaký jednohmotnostní alternativě na OOOO A4 AWX??? aby tam bez problémů pasovala??
Ten muj Sup je AWX a ted schanim lamelu :(
tady je tabulka s autama pro ktery dela Valeo nahradni sadu s jednohmotnostnim setrvacnikem, ja tedy o tom taky vim prd, sam vaham, jestli dat sadu s jednohmotou, nebo zustat u dvouhmoty, nekdo ma problem u aut s PD a s 6-ti kvaltem (mit 5-q tak s jednohmotou nevaham), nekomu zacne po namontovani jednohmoty chrastit prevodovka, protoze jenohmota se sama vyvazuje (aspon takhle tomu rozumim) Muj zaver je takovej, ze jednohmota vydrzi vic, ale hrozej nejaky zvuky, nebo snizenej komfort razeni, dvouhmota je relativni jistota, ze to bude o.k. ale zivotnost je (opet) omezena...

je tam i skodovka i audina s AWX...dulezitej je ale prej i kod prevodovky!!! a to stejne jako kod motoru!!!

http://www.lewysco.com/catalogue/22524D ... 8178a746af

http://www.lewysco.com/catalogue/22474D ... 8178a746af
VW Sharan II-85kW/Tdi/2001/AUY/EHH
Uživatelský avatar
wimpator
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 06 srp 2011, 01:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od wimpator »

moje dilema pokracuje, nekdo rika, ze s jednohmotou muzou prijit problemy, hluk, vibrace. Mate nekdo s prechodem na jednohmotnostni setrvacnik u 6-rychlostni prevodovky negativni zkusenosti?...diky W.

Sharan II - 2001-85kW
VW Sharan II-85kW/Tdi/2001/AUY/EHH
JS65
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 15 úno 2008, 09:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od JS65 »

wimpator píše:moje dilema pokracuje, nekdo rika, ze s jednohmotou muzou prijit problemy, hluk, vibrace. Mate nekdo s prechodem na jednohmotnostni setrvacnik u 6-rychlostni prevodovky negativni zkusenosti?...diky W.

Sharan II - 2001-85kW
no ja sem menil lozisko ,k jednohmote sem koupil novou lamelu a zistil sem ,ze prevodovka co jsem koupil dela vibrace a hluk (jinak funguje bez problemu) pac kdyz vymacknu spojku tak to stichne Superb 1,9 TDI AWX 96kw tak ted potrebuju normalni prevodovku 5-ti kvalt a ne nejakou hrkalku :D
Dushky888
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 29 srp 2009, 09:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od Dushky888 »

Zdravim vas, pani!
Rozklepala sa mi dvojhmota. Auto ma cez 400 tisic km, ja mam na nom nalietanych cca 240 tisic a nic som zatial na spojke nemenil. Cize uz sa pripravujem na kompletnu vymenu za jednohmotu. Jazdim normalnen, auto nie je chipnute, trysky seriove. Po prevereni cien kompletnych setov som sa rozhodol pre jednohmotny set urceny pre Fabiu s motorom ATD (cena okolo 270 €). Nahradny set od Valea pre Octaviu ASV je za cca 360 €.
Takze sa chcem opytat, ci ten set z ATD mozem kludne kupit a bez nutnosti dalsich uprav ho tam nahodit.
Este doplnim ze kod prevodovky mam EGR a rocnik 2002
Dakujem!
Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 81kw ASV
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“