Stránka 3 z 5
Napsal: 24 led 2011, 12:24
od Tomas.cz
Tak to je v pořádku

Napsal: 24 led 2011, 14:22
od Manhaus
je

ve meste standartne trojecka a pohodicka, zjistil jsem ze i s mensim kvaltem se da jezdit za malo a nemusi to clovek podtacet

Napsal: 24 led 2011, 14:34
od mir77
Manhaus píše:je

ve meste standartne trojecka a pohodicka, zjistil jsem ze i s mensim kvaltem se da jezdit za malo a nemusi to clovek podtacet

Tak tak

Přímo to ve mě bublá, když jedu s někym v dieselu a on po městě šolichá tu čtyřku při padesáti

) Radši za tři a pěkně v klídku

) Zas tolik si to nespapá
Já se chystám v blízké době na chip. Dál se mi jít nechce. Čistě jen upravit software, tak doufám, že si to dvouhmota pobere. Auto má 154k a vše ok. Říkám si, že když to dvouhmota vydržela na tátovo ALH, který má najeto 240 000 km a měli to před nim tři lidi, tak bych neměl mít problém

)
Každopádně bych si rád poslechnul, v čem je dvouhmota vlastně lepší a proč k ní nedávaj manuál při koupi auta

)) Všichni se shodujou na tom, že nejezdit pod 1500 otáček, ale ono je to kolikrát těžký, třeba v kolonách, nebo při výjezdech z kruháče

) To kdyby tam člověk cpal za jedna pokaždý, když mu padnou otáčky, tak to auto zkurví snad ještě dřív

)
Napsal: 24 led 2011, 15:59
od pepiknet
Svatá pravda,třeba u Toleda tam rvát ze trojky dvojku tak musíš fakt hodně zpomalit jinak to kopne a pak to vypadá že neumíš řadit

,samozřejmě že jinak motor raději vytáčím a 50-ka na trojku je pohodička,tím podtáčením mě vytáčí manželka

Napsal: 24 led 2011, 16:31
od subz3ro_tdi
Nikde nikto nenapisal ze sa nemoze jazdit v otackach okolo (mierne pod) 1500 ot./min... naco by sa potom robili systemy Multiair, kompresor-turbo apod.

Jedna sa cisto o zatazenie motora, ze z hladiska zivotnosti prevodoveho ustrojenstva nie je vhodne zatazovat ho pravidelne (rozumej - plyn az na podlahe) v tychto otackach...
Napsal: 24 led 2011, 17:15
od jericho-3
U některých lidí/ vlastně de iure řidičů/ je jediná možnost ochrany vozu před nimi automatická převodovka starého typu s 3 možnostmi...1.Parking,2.Drive,3. Return...Jiné možnosti jsou vyloučeny a jak se říká-nas.at na ruce a tý.en nepustit k vodě..
pa

Napsal: 06 srp 2011, 12:56
od wimpator
hmmm
Napsal: 06 srp 2011, 13:19
od wimpator
...asi dam taky jednohmotu, potreboval jsem si procist nejaky pozitivni prispevky Mrknutí
tenhle link by mohl nekomu pomoc pri hledani ty spravny jednohmoty:
http://www.lewysco.com/en/lewys-catalog ... 8178a746af
Napsal: 10 srp 2011, 21:53
od JS65
potrebuju poradit a nasel sem tohle tema...
Na mem supu I 1,9TDI 96kw sem mnel nejake problemy se spojkou a pac porad bylo neco se setrvakem rozhodl sem se pro jednohmotu tak sem ji koupil tady na foru ,koplet jednohmota z AUDI 80 66kw . spocatku to prokluzovalo ale asi po 10km to prestalo a auto do pondeli jelo jak ma pak najednou spojka prestala fungovat rozebrali jsme to a vysledek lozisko v haji a lamela taky ted mam problem ze nevim sehnat lamelu 228mm odpruzenou za priznive penize koukal sem v autokelly ,ale nasel sem tam jen neco za 220€ co je trosku moc

jen na lamelu nejspis preklep...no a ted to musime rychle poskladat pac tam jedou 2 passaty a ja mam za ukol sehnat lamelu do vecera at je to v patek fuc z garaže...neexistuje nejaka alternativa???
Napsal: 11 srp 2011, 11:20
od Cupra.TDI
Nevíte někdo o nějaký jednohmotnostní alternativě na OOOO A4 AWX??? aby tam bez problémů pasovala??
Napsal: 11 srp 2011, 12:10
od JS65
Cupra.TDI píše:Nevíte někdo o nějaký jednohmotnostní alternativě na OOOO A4 AWX??? aby tam bez problémů pasovala??
Ten muj Sup je AWX a ted schanim lamelu

Napsal: 11 srp 2011, 12:26
od wimpator
JS65 píše:Cupra.TDI píše:Nevíte někdo o nějaký jednohmotnostní alternativě na OOOO A4 AWX??? aby tam bez problémů pasovala??
Ten muj Sup je AWX a ted schanim lamelu

tady je tabulka s autama pro ktery dela Valeo nahradni sadu s jednohmotnostnim setrvacnikem, ja tedy o tom taky vim prd, sam vaham, jestli dat sadu s jednohmotou, nebo zustat u dvouhmoty, nekdo ma problem u aut s PD a s 6-ti kvaltem (mit 5-q tak s jednohmotou nevaham), nekomu zacne po namontovani jednohmoty chrastit prevodovka, protoze jenohmota se sama vyvazuje (aspon takhle tomu rozumim) Muj zaver je takovej, ze jednohmota vydrzi vic, ale hrozej nejaky zvuky, nebo snizenej komfort razeni, dvouhmota je relativni jistota, ze to bude o.k. ale zivotnost je (opet) omezena...
je tam i skodovka i audina s AWX...dulezitej je ale prej i kod prevodovky!!! a to stejne jako kod motoru!!!
http://www.lewysco.com/catalogue/22524D ... 8178a746af
http://www.lewysco.com/catalogue/22474D ... 8178a746af
Napsal: 27 říj 2011, 09:22
od wimpator
moje dilema pokracuje, nekdo rika, ze s jednohmotou muzou prijit problemy, hluk, vibrace. Mate nekdo s prechodem na jednohmotnostni setrvacnik u 6-rychlostni prevodovky negativni zkusenosti?...diky W.
Sharan II - 2001-85kW
Napsal: 29 říj 2011, 23:33
od JS65
wimpator píše:moje dilema pokracuje, nekdo rika, ze s jednohmotou muzou prijit problemy, hluk, vibrace. Mate nekdo s prechodem na jednohmotnostni setrvacnik u 6-rychlostni prevodovky negativni zkusenosti?...diky W.
Sharan II - 2001-85kW
no ja sem menil lozisko ,k jednohmote sem koupil novou lamelu a zistil sem ,ze prevodovka co jsem koupil dela vibrace a hluk (jinak funguje bez problemu) pac kdyz vymacknu spojku tak to stichne Superb 1,9 TDI AWX 96kw tak ted potrebuju normalni prevodovku 5-ti kvalt a ne nejakou hrkalku

Napsal: 03 led 2012, 10:13
od Dushky888
Zdravim vas, pani!
Rozklepala sa mi dvojhmota. Auto ma cez 400 tisic km, ja mam na nom nalietanych cca 240 tisic a nic som zatial na spojke nemenil. Cize uz sa pripravujem na kompletnu vymenu za jednohmotu. Jazdim normalnen, auto nie je chipnute, trysky seriove. Po prevereni cien kompletnych setov som sa rozhodol pre jednohmotny set urceny pre Fabiu s motorom ATD (cena okolo 270 €). Nahradny set od Valea pre Octaviu ASV je za cca 360 €.
Takze sa chcem opytat, ci ten set z ATD mozem kludne kupit a bez nutnosti dalsich uprav ho tam nahodit.
Este doplnim ze kod prevodovky mam EGR a rocnik 2002
Dakujem!