Stránka 3 z 3

Napsal: 13 říj 2011, 17:21
od toby66kw
Parádně to nahoře drží , PP1043 :) fajn kapátka.

Napsal: 28 led 2016, 19:15
od johnyM128
nádhera a motivácia pre mna spraviť z veľkej pomalej krabice veľkú rýchlu krabicu :D

Napsal: 15 kvě 2020, 23:09
od MirekX
Naskytla se možnost turba GTD1752 kuličkové, chlazené vodou z Alfy 2,2 180 PS, tak jen pár foto z vestavby. REA jsem zatím neměl šanci tam vtěsnat, ale i s baňkou to funguje neskutečně, se starou 1756 se to nedá vůbec srovnat, je to úplně jiný svět. Pokud někdo chcete, rád předvedu. :)
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 16 kvě 2020, 13:07
od Pája 19
Ten čert z Týniště nikdy nespí... :D

Už to máš odladěné/odbržděné? Graf?

Napsal: 17 kvě 2020, 17:39
od MirekX
Nemám, ale na soft 1756 funguje parádně, mám přepínatelné 3 mapy je to krása jak se to nafukuje, to je schopný mít 2 bary v 1700 :D Ale hlavně s jakou lehkostí z nízkých, žádné surgování a nemá to žádný červík, žádný přefuky nebo díry atd. Prostě dáš do auta a jedeš. Ono taky rozměrově je to spíš blíž VBčku ale s potenciálem bez DPF přes 230 PS. Jenom to je trochu náročnější na instalaci ale vyšlo to nakonec slušně, nejvíc jsem tam bojoval s tím vodním chlazením, je to tam vše v jednom místě a vymotat to nějak rozumně byl hlavolam.. :)

Napsal: 17 kvě 2020, 19:02
od toefuk
GTB a GTD 17 vyfukovy hriadel ma uplne inu priepustnost ako VB. VB je vyjebany spunt od VW :).
Je logicke ze ti to bude nabiehat omno lepsie na 1756 soft. Keby si presiel z 1752 na 1756 tak by si si tak nechrochtal (noteeth).
Aj si to turbo dal skontrolovat a prevazit ci si ho tam len zalozil ako si ho kupil?

Napsal: 17 kvě 2020, 20:28
od MirekX
Jasný, to srovnání s předpotopním VB bylo jen dle rozměrů vrtulí, tím je daná ta rychlost reakce a schopnost bleskově nabíhat, přitom potenciál minimálně 1756 to má taky. Turbo je navařeno na svodech (turbo mi sehnal a navaření na svody obstaral Forest) a překontrolováno v Turobopoweru.

Napsal: 17 kvě 2020, 20:33
od Source
Tak doba pokročila a vývoj túrb tak isto. čiže to čo pred 20timi rokmi bol strop vývoja je dnes odpad :D A toto je za mňa jedno z najlepších túrb čo sa momentálne dajú zohnať keď človek nechce ísť do nejakých závratných 220ps plus výkonov. Hlavne na dailydrive, krásny spodok a vieš z toho aj pekné kone vytiahnuť. niekde na TDIforum je graf z 1.9 TDI kde mal pri nejakých 1700 otáčok s týmto turbom nejakých 500NM alebo cca tak nejak. Takže asi reakcia na plyn musí byť dosť paráda s týmto turbom

Napsal: 17 kvě 2020, 20:43
od toby66kw
Instalace mazec , ta baňka (noteeth)

Jako že se mě to líbí.

Ta vratka oleje to vydrží ?

Napsal: 16 říj 2020, 06:55
od Vici
Počkej, nechtěls Sharana prodat nějakou dobu zpět, nebo kuchnout na díly ? :-)
Paráda

Napsal: 23 říj 2020, 19:04
od MirekX
Chtěl, ale než ho někomu nadělit, tak to ho radši dojedu do šroťáku, tento týden tam vlezlo 490 tis... :D A druhá věc, to turbo má to docela vliv na spotřebu, klidná jízda i pod 6litrů, je to o nějaké 2-3 deci míň než 1756, zajímavý.

Napsal: 24 říj 2020, 10:00
od Motorpower
Pěkná práce :)

Napsal: 27 říj 2020, 15:57
od Vici
To jsi udělal dobře žes ho nechal :)

Napsal: 28 lis 2020, 08:08
od MirekX
Akcelerace z téměř volnoběžných otáček

Odezva na přidání plynu v opravdu nízkých otáčkách motoru

Doběh (efekt) kuličkových ložisek po vypnutí motoru

jen pro představu budík tlaku: na 12h je 1bar, na třetí hodině 2 bary... :D

Pro lepší představivost detailní foto budíku tlaku:
Obrázek

Napsal: 30 pro 2020, 16:38
od Thomy
Je radost vidět, že se to posouvá stále dál a dal.. Skoro 2b v 1500 je paráda.. (noteeth)