Napsal: 26 pro 2010, 15:49
Ne čerpadlo nejede, ať svítí či ne. Připadá mi, že to bzučení co se ozývá po pootočení klíčku z BM34 na druhé poloze klíčku je z toho systémového relé.Okura píše:a když svití kontrolka, nejde vubec čerpadlo??
Ne čerpadlo nejede, ať svítí či ne. Připadá mi, že to bzučení co se ozývá po pootočení klíčku z BM34 na druhé poloze klíčku je z toho systémového relé.Okura píše:a když svití kontrolka, nejde vubec čerpadlo??
Nové měření, smazal jsem závady, nabil jsem akumulátor a zkusil jsem znova měřit. Původní závady se vůbec neobjevily a za to se objevily tyto:majlan píše:A není možné, že se ta chyba s poklesem paliva objevila až potom co přestalo auto jet a já dojížděl ke krajnici? Tzn. že někde se stal zkrat nebo tak něco přestalo tlačit podávací čerpadlo, pak se snížil tlak a tím pádem to vyhodilo chybu nízkého tlaku. Pak auto zdechlo jelikož nemělo naftu?
Vrátil jsem starou BSM, kontrolka motoru i žhavení se rozsvítí pokaždé. Čerpadlo v nádrži, samozřejmě nejde. Nemůžete mi někdo prosím doporučit dobrý servis v Ostravě přes elektriku. Já jsem na to krátký. Moc Vám děkuji...majlan píše:Chlapi musím mít tedy stejné BSM, jako jsem měl originál nebo ne? Typ asi ano, ale číslo a značení např. B3 atd. nebo je tam opravdu nějaký rozdíl?
Moc ti děkuji za odpověď, nějaký známý z Peugeotu mi právě řekl, že pokud to je stejný motor a rok může být, jakákoliv. No já jsem nemeškal a koupil z Aukra BSM Delphi B2 a bylo to asi špatně, když tam mám BSM Delphi B3.Zkusím někde sehnat tu BSM Delphi B4 a uvidíme, díky.Peete píše:BSM muzes pouzit bud stejnou nebo vyssi, BSM 4 je nejvysii. Neco podobnyho jsem resil na C3 a bylo ko BSM
Máš tam taky SZOkura píše:psal sem ti SZ
Auto bych přistavil ale na Slovensko je to z Ostravy daleko. Taky už bych nejraději jezdil, ale nechtěl jsem přes svátky nikoho otravovat. Ozval jse mi Okura, ale nějak nám vázne komunikace, zřejmě je prac. vytížený. Do peugeotu se mi to nechce dávat, to abych si našel dvě práce. Takže jsem závislý na Vašich radách.vladosr píše:nevidim v tom ziadnu zahadu , pristav auto a pozriem sa ti na to . Problem s ukostrenym RJ a niekedy sa stane , ze v nej spadne soft .Ak by som mal byt ja tolko bez auta , kupujem druhe .Mas po ruke skuseneho manika , tak neviem na co cakas .