Stránka 3 z 6

Napsal: 26 pro 2010, 15:49
od majlan
Okura píše:a když svití kontrolka, nejde vubec čerpadlo??
Ne čerpadlo nejede, ať svítí či ne. Připadá mi, že to bzučení co se ozývá po pootočení klíčku z BM34 na druhé poloze klíčku je z toho systémového relé.

Napsal: 27 pro 2010, 17:06
od majlan
Nové skutečnosti, konečně jsem se spojil s jednotkou. Kontrolka diagnostiky motoru se rozsvítila s 40 pokusů asi jednou. Kontrolka žhavení jde pokaždé. Při pootočení klíčku na druhou polohu stále něco v BSM bzučí a v tomto případě se ani s diagem nemohu spojit. Pokud zkusím znova diag.připojit někdy to pomůže, zacvaká v BSM a diag se připojí a v BSM už nic necvaká ani nebzučí a já mohu vše otestovat. Čerpadlo v nádrži se nerozběhne nikdy.
Přikládám seznam závad co mi diag. našel.
[/img]Obrázek

Napsal: 27 pro 2010, 17:30
od misa.89
regulátor tlaku na čerpadle

Napsal: 27 pro 2010, 17:38
od Okura
to bych ještě netvrdil
je zde hodně možností kde se muže palivo ztrácet.

Napsal: 27 pro 2010, 22:42
od majlan
A není možné, že se ta chyba s poklesem paliva objevila až potom co přestalo auto jet a já dojížděl ke krajnici? Tzn. že někde se stal zkrat nebo tak něco přestalo tlačit podávací čerpadlo, pak se snížil tlak a tím pádem to vyhodilo chybu nízkého tlaku. Pak auto zdechlo jelikož nemělo naftu?

Napsal: 28 pro 2010, 17:08
od majlan
majlan píše:A není možné, že se ta chyba s poklesem paliva objevila až potom co přestalo auto jet a já dojížděl ke krajnici? Tzn. že někde se stal zkrat nebo tak něco přestalo tlačit podávací čerpadlo, pak se snížil tlak a tím pádem to vyhodilo chybu nízkého tlaku. Pak auto zdechlo jelikož nemělo naftu?
Nové měření, smazal jsem závady, nabil jsem akumulátor a zkusil jsem znova měřit. Původní závady se vůbec neobjevily a za to se objevily tyto:
Obrázek

Napsal: 29 pro 2010, 21:23
od majlan
Chlapi musím mít tedy stejné BSM, jako jsem měl originál nebo ne? Typ asi ano, ale číslo a značení např. B3 atd. nebo je tam opravdu nějaký rozdíl?

Napsal: 03 led 2011, 12:46
od majlan
majlan píše:Chlapi musím mít tedy stejné BSM, jako jsem měl originál nebo ne? Typ asi ano, ale číslo a značení např. B3 atd. nebo je tam opravdu nějaký rozdíl?
Vrátil jsem starou BSM, kontrolka motoru i žhavení se rozsvítí pokaždé. Čerpadlo v nádrži, samozřejmě nejde. Nemůžete mi někdo prosím doporučit dobrý servis v Ostravě přes elektriku. Já jsem na to krátký. Moc Vám děkuji...

Napsal: 03 led 2011, 13:34
od Peete
BSM muzes pouzit bud stejnou nebo vyssi, BSM 4 je nejvysii. Neco podobnyho jsem resil na C3 a bylo ko BSM

Napsal: 03 led 2011, 13:47
od majlan
Peete píše:BSM muzes pouzit bud stejnou nebo vyssi, BSM 4 je nejvysii. Neco podobnyho jsem resil na C3 a bylo ko BSM
Moc ti děkuji za odpověď, nějaký známý z Peugeotu mi právě řekl, že pokud to je stejný motor a rok může být, jakákoliv. No já jsem nemeškal a koupil z Aukra BSM Delphi B2 a bylo to asi špatně, když tam mám BSM Delphi B3.Zkusím někde sehnat tu BSM Delphi B4 a uvidíme, díky.

Napsal: 03 led 2011, 16:49
od Okura
psal sem ti SZ

Napsal: 04 led 2011, 15:50
od majlan
Okura píše:psal sem ti SZ
Máš tam taky SZ

Napsal: 07 led 2011, 17:19
od majlan
Tak jsem koupil zánovní BSM tentokrát stejnou tj. B3 sice z 206 ale prý funguje. Mě stále ne. Zase to v ní bzučí a nerožne se kontrolka motoru. Žhavení se rožne. Prosím tě Okuro, pomož nebo jiný kdo víte čím to je. Vzdedukoval jsem, že když sundám konektor z váhy vzduchu tak v BSM to bzučí rychleji, nasadím konektor bzučí pomaleji. Záhada bermudského trojúhelníku.

Napsal: 07 led 2011, 17:23
od vladosr
nevidim v tom ziadnu zahadu , pristav auto a pozriem sa ti na to . Problem s ukostrenym RJ a niekedy sa stane , ze v nej spadne soft .Ak by som mal byt ja tolko bez auta , kupujem druhe .Mas po ruke skuseneho manika , tak neviem na co cakas .

Napsal: 07 led 2011, 17:36
od majlan
vladosr píše:nevidim v tom ziadnu zahadu , pristav auto a pozriem sa ti na to . Problem s ukostrenym RJ a niekedy sa stane , ze v nej spadne soft .Ak by som mal byt ja tolko bez auta , kupujem druhe .Mas po ruke skuseneho manika , tak neviem na co cakas .
Auto bych přistavil ale na Slovensko je to z Ostravy daleko. Taky už bych nejraději jezdil, ale nechtěl jsem přes svátky nikoho otravovat. Ozval jse mi Okura, ale nějak nám vázne komunikace, zřejmě je prac. vytížený. Do peugeotu se mi to nechce dávat, to abych si našel dvě práce. Takže jsem závislý na Vašich radách.