Stránka 3 z 28

Napsal: 24 pro 2006, 07:54
od PAULI
Můžu tě ujistit, že ten tachometr proměřuje minimálně o 30km/h, když mi ukazuje 220km, jedu tak kolem 190Km/h.Mám to měřeno GPS.

Napsal: 24 pro 2006, 10:14
od mori
ja na mojej fabke 1.9SDi mirene z kopca na dialnici 190

mam 15 disky gumy 195

Napsal: 24 pro 2006, 11:03
od Smoke
každý auto proměřuje jinak. u mě když je na tacho 100 tak GPS ukázalo 93km/h

Napsal: 24 pro 2006, 11:45
od mori
iTD píše:každý auto proměřuje jinak. u mě když je na tacho 100 tak GPS ukázalo 93km/h
kazde auto ma nejaku toleranciu asi 10% takze pri 200km/h to moze byt aj 220 alebo 180

Napsal: 24 pro 2006, 11:56
od Smoke
mori píše:
iTD píše:každý auto proměřuje jinak. u mě když je na tacho 100 tak GPS ukázalo 93km/h
kazde auto ma nejaku toleranciu asi 10% takze pri 200km/h to moze byt aj 220 alebo 180

já vím

Napsal: 24 pro 2006, 11:58
od mvolesko
mori píše:
iTD píše:každý auto proměřuje jinak. u mě když je na tacho 100 tak GPS ukázalo 93km/h
kazde auto ma nejaku toleranciu asi 10% takze pri 200km/h to moze byt aj 220 alebo 180
ne podle zakona nesmi zadnej tachomer ukazovat nikdy ani o kousek min nez zkustecnost

jinak se to da trochu upravit kodovanim v budikach me se to lisi o 2-6kmh proti GPS

Napsal: 24 pro 2006, 13:13
od Kornout
Tak, tak, jak píše mvolesko, vždy to ukazuje o něco více, u novejch aut je to okolo 5%. Samozřejmě s predepsaným obutím, s většíma gumama je to pak samozřejmě míň.

Napsal: 24 pro 2006, 16:08
od Batistuta
Továrny mají jasně dané podmínky pro nastavení tachometru,co se týče proměřování je nastavená nejmenší možná odchylka,kterou musejí dodržet. Měl jsem podmínky toho nastavení pro automobilky,ale nemůžu to najít,kua. Jinak myslim,že to byly podmínky pro Evropské automobilky,snad to najdu.

Napsal: 24 pro 2006, 16:53
od Paviss
Nechci se chlubit ale 1,3 turbo fiat uno 230km/h (noteeth)

Napsal: 24 pro 2006, 17:34
od Bruno75
mori píše:
iTD píše:každý auto proměřuje jinak. u mě když je na tacho 100 tak GPS ukázalo 93km/h
kazde auto ma nejaku toleranciu asi 10% takze pri 200km/h to moze byt aj 220 alebo 180
Tachometre pokial viem tak su ciachovane v tolerancii +10 % / -0%.

Teda v praxi to znamena, ze pri skutocnej rychlosti 200kmh moze tachometer ukazovat rychlost od 200kmh (-0%) do 220kmh (+10%).
Nikdy by nemal teda ukazovat menej ako v skutocnosti. Preto aj vacsina pri premerani pride k faktu, ze im tachometer ukazuje viacej ako GPS alebo este presnejsie ale drahsie premeranie COPS :)

Napsal: 24 pro 2006, 18:37
od lt.kubosh
Paviss píše:Nechci se chlubit ale 1,3 turbo fiat uno 230km/h (noteeth)
Z ktery skaly jsi ho hodil? Mimochodem, bud si hrozne moc veris nebo mas super pojistku. (noteeth)

Napsal: 25 pro 2006, 01:06
od Rasto
TDIPOWER píše:
petr bures píše:AUDI A4 TDI 66KW trysky a vyfuk prev z noveho modelu 220km 3500 otacek jeste by sla ale pletl se mi blbec
To je krása ty otáčky :(
audi A6 180 PS ma 3000 ot. pri 170 a toto ma 3500 pri 220 kilometrovej rychlosti so 66 kw motorom, mam strach haha,zaujimave neviem na co mi je potom 3 litrovi motor ked tu 1.9 Tdi 66 kw chodia 220.

Napsal: 25 pro 2006, 09:05
od Lusťa
Zkoušel jsem to jen jednou,mám se rád, ale 220 tam je hned a 230 po chvilkce přemlouvání.Všechno na rovině. Jsou to hodnoty tacho. Jinak mi jde hlavně o zrychlení a pružné zrychlení.Fakt,že to jede 230 neni podle mě důležitej, protože 220 dneska jede skoro každý a hlavně při těhle rychlostech se může stát maličkost a už to sem nikdo nenapíše,takže to už dál nehodlám zkoušet

Napsal: 25 pro 2006, 10:30
od mecano
Paviss píše:Nechci se chlubit ale 1,3 turbo fiat uno 230km/h (noteeth)
Jedině tak ve snu :D ...nebo s plachtou a větrem v zádech...a dolů kopcem

Napsal: 26 pro 2006, 11:48
od TDIPOWER
Paviss píše:Nechci se chlubit ale 1,3 turbo fiat uno 230km/h (noteeth)
A tachometr je odstupňován 0, 20, 40, 60, 80, 100, 120, 230 (rofl)