Stránka 3 z 3

Napsal: 17 bře 2011, 19:42
od alean
octavia.TDI píše:jinak se delaji same 1,2 12V s podpalenejma ventilama, 6V jen malo
tak dneska 1,2 HTP 6V ABD z katu vysypané šupiny a podpálené ventily ale při 180 000km

1,2 6V BMD

Napsal: 18 bře 2011, 21:19
od janII
Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy

Re: 1,2 6V BMD

Napsal: 18 bře 2011, 21:49
od hubo44
janII píše:Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy
Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.

Re: 1,2 6V BMD

Napsal: 18 bře 2011, 22:03
od janII
hubo44 píše:
janII píše:Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy
Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.
to dělám pokaždé,ventily,vodítka,gufera atd....jak dlouho bude ale jezdit takto opravená hlava?10,20,30 tis. km? pokud ten problém zapříčinil kat,tak se to bude brzo vracet...proto mě zajímá v čem je ten nový kat jiný,případně hlava?

Napsal: 18 bře 2011, 22:05
od e36power
alean píše:
octavia.TDI píše:jinak se delaji same 1,2 12V s podpalenejma ventilama, 6V jen malo
tak dneska 1,2 HTP 6V ABD z katu vysypané šupiny a podpálené ventily ale při 180 000km
to je ale hezký stav km já to dělal ve 23000 nejmene.

Re: 1,2 6V BMD

Napsal: 18 bře 2011, 22:13
od hubo44
janII píše:
hubo44 píše:
janII píše:Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy
Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.
to dělám pokaždé,ventily,vodítka,gufera atd....jak dlouho bude ale jezdit takto opravená hlava?10,20,30 tis. km? pokud ten problém zapříčinil kat,tak se to bude brzo vracet...proto mě zajímá v čem je ten nový kat jiný,případně hlava?
Mam dve HTP s vymlatenim katom aj tak sa podpaluju ventily.

Re: 1,2 6V BMD

Napsal: 19 bře 2011, 07:56
od janII
hubo44 píše:
janII píše:
hubo44 píše: Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.
to dělám pokaždé,ventily,vodítka,gufera atd....jak dlouho bude ale jezdit takto opravená hlava?10,20,30 tis. km? pokud ten problém zapříčinil kat,tak se to bude brzo vracet...proto mě zajímá v čem je ten nový kat jiný,případně hlava?
Mam dve HTP s vymlatenim katom aj tak sa podpaluju ventily.
o tom sem kdysi uvažoval,otázka je jak se bude chovat auto se dvěma lamdama,ty doby kdy stačil vymlátit kat jsou...:)