Napsal: 17 bře 2011, 19:42
tak dneska 1,2 HTP 6V ABD z katu vysypané šupiny a podpálené ventily ale při 180 000kmoctavia.TDI píše:jinak se delaji same 1,2 12V s podpalenejma ventilama, 6V jen malo
tak dneska 1,2 HTP 6V ABD z katu vysypané šupiny a podpálené ventily ale při 180 000kmoctavia.TDI píše:jinak se delaji same 1,2 12V s podpalenejma ventilama, 6V jen malo
Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.janII píše:Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy
to dělám pokaždé,ventily,vodítka,gufera atd....jak dlouho bude ale jezdit takto opravená hlava?10,20,30 tis. km? pokud ten problém zapříčinil kat,tak se to bude brzo vracet...proto mě zajímá v čem je ten nový kat jiný,případně hlava?hubo44 píše:Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.janII píše:Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy
to je ale hezký stav km já to dělal ve 23000 nejmene.alean píše:tak dneska 1,2 HTP 6V ABD z katu vysypané šupiny a podpálené ventily ale při 180 000kmoctavia.TDI píše:jinak se delaji same 1,2 12V s podpalenejma ventilama, 6V jen malo
Mam dve HTP s vymlatenim katom aj tak sa podpaluju ventily.janII píše:to dělám pokaždé,ventily,vodítka,gufera atd....jak dlouho bude ale jezdit takto opravená hlava?10,20,30 tis. km? pokud ten problém zapříčinil kat,tak se to bude brzo vracet...proto mě zajímá v čem je ten nový kat jiný,případně hlava?hubo44 píše:Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.janII píše:Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy
o tom sem kdysi uvažoval,otázka je jak se bude chovat auto se dvěma lamdama,ty doby kdy stačil vymlátit kat jsou...hubo44 píše:Mam dve HTP s vymlatenim katom aj tak sa podpaluju ventily.janII píše:to dělám pokaždé,ventily,vodítka,gufera atd....jak dlouho bude ale jezdit takto opravená hlava?10,20,30 tis. km? pokud ten problém zapříčinil kat,tak se to bude brzo vracet...proto mě zajímá v čem je ten nový kat jiný,případně hlava?hubo44 píše: Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.