Stránka 3 z 3

Napsal: 21 úno 2011, 10:43
od jericho-3
Jestli mohu, já to teda nedělám každý den, ale je pravda, že třeba za den najedu jen 50 km a třeba někdo 300 km, ale když člověk ví, že motor je v kondici a spotřeba je v normě , nemá cenu se plašit..Samozřejmě u turbomotorů je třeba být více obezřetný..,a na vojně to byl rozkaz, protože s auty jezdili i kuchaři /a automechanici byli v kuchyni/ a třeba v očekávanám boji by na to nebyl čas....
:D Jinak u aut se suchou skříní hladina nehrála takovou roli.. :) )

Napsal: 21 úno 2011, 11:27
od liboro
Výška hladiny ve vaně je výška hladiny ve vaně.

Napsal: 21 úno 2011, 11:27
od cavediver
jericho-3 píše:Jestli mohu, já to teda nedělám každý den, ale je pravda, že třeba za den najedu jen 50 km a třeba někdo 300 km, ale když člověk ví, že motor je v kondici a spotřeba je v normě , nemá cenu se plašit..Samozřejmě u turbomotorů je třeba být více obezřetný..,a na vojně to byl rozkaz, protože s auty jezdili i kuchaři /a automechanici byli v kuchyni/ a třeba v očekávanám boji by na to nebyl čas....
:D Jinak u aut se suchou skříní hladina nehrála takovou roli.. :) )
diki přeju všem pěknej day

cave :)

Napsal: 21 úno 2011, 12:43
od Rider.23
lt.kubosh píše:Moc to řešíš, jak říkal jeden Ital. Kvalitní motor poznáš podle toho, že najede 100tis km bez výměny oleje.
Jo když seš u toho, tak před nedávnem sem dovezl z Itálie Fiat Punto, kterej měl asi přesně nějakej takovejdle Ital, protože olej tam byl taky snad 100t km, protože když sem ho pak měnil, tak vyteklo jen asi 0,8l a zbytek sem z toho motoru musel vyškrábat (z vany a ventildeklu) ale motor šlape dodnes jak hodiny, takže potvrdil svou kvalitu (LOL) (Punto 1.2i 16v 59kW)

Napsal: 21 úno 2011, 14:41
od martinsidlo
Pustit teoretika od návodu k obsluze za volant=KATASTROFA. :o

Napsal: 21 úno 2011, 14:52
od cavediver
martinsidlo píše:Pustit teoretika od návodu k obsluze za volant=KATASTROFA. :o
nic nenadelas hlavne ze tam nenalil o 2litry vice to by vydelali mechanici
(LOL)

cusky cave :)

Napsal: 21 úno 2011, 15:36
od 1pavel
martinsidlo píše:Pustit teoretika od návodu k obsluze za volant=KATASTROFA. :o
nestačím se divit jaká rozsáhlá diskuse se dá udělat z dolití oleje mezi min a max (rofl) co až někdo dá téma foukání pneu , nebo jak natankovat nádrž

Napsal: 21 úno 2011, 15:38
od Rider.23
1pavel píše:
martinsidlo píše:Pustit teoretika od návodu k obsluze za volant=KATASTROFA. :o
nestačím se divit jaká rozsáhlá diskuse se dá udělat z dolití oleje mezi min a max (rofl) co až někdo dá téma foukání pneu , nebo jak natankovat nádrž
S těma pneu by to mohlo ještě trumfnout, už vidím ty dohady o správným tlaku a postupu měření (rofl) (LOL) ;)

Napsal: 21 úno 2011, 15:43
od Pája 19
Nevim Pájo jestlis viděl na VW-clubu diskuzi na téma "kolik ujedete na plnou", ale tu asi netrumfne nikdo. Asi 18 stránek...
Silná zápletka toho tématu je odstartována příspěvkem "moje G4 tdi nemá odpouštěcí ventil nádrže". (noteeth)

Napsal: 10 bře 2011, 10:01
od cavediver
Pája 19 píše:Nevim Pájo jestlis viděl na VW-clubu diskuzi na téma "kolik ujedete na plnou", ale tu asi netrumfne nikdo. Asi 18 stránek...
Silná zápletka toho tématu je odstartována příspěvkem "moje G4 tdi nemá odpouštěcí ventil nádrže". (noteeth)

co to má společného z měřením oil ???
cave (LOL)