Octavia Combi 1.9TDI (postupny vyvoj)

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

subz3ro_tdi píše:
Pája 19 píše: S těma setrvákama je to tak jak píšeš. BA je pro 130 a 150ps Sharana a ostatní autobusy 130 a 150. Na druhou stranu se dával i do Bory 85kw, nebo Golfa 74kw 4x4, 85kw 4x2 i 4x4 nebo do Octy 74kw 4x4.
A naopak BB se montoval třeba do Cupry R tdi , která má 118kw, nebo do Leona ARL, Toleda ARL, Golfa ARL, Sharana 2,0Tdi, verze 4x4 nevyjímaje...
Takže těžko říct, kterej z nich je zesílenej. Jo a spojky ode mne berou majitelé obou typů setrvačníků zhruba stejně. Odchází obojí...
Takze mi prislo info od cloveka z ebay.uk co ten BA predava - je to ako som sa obaval - LUK :roll:
Misík píše:Musim povedat ze toto je ukazkova uprava od Pana BH klobuk dole.A ja som si porovnal priebeh vykonu s tym starsim turbom a softom a urcite to je ovela lepsie.
Turbo pracuje s mensim tlakom (1,6bar - predtym 1,65bar), pritom je vyssi vykon aj lepsi krutiaci moment... keby dvojhmota dovolila, dalo by sa ist s krutiacim momentom este vyssie... mozno vo vyssich otackach sa to necha viac nafuknut, uvidime co z toho BH este vydoji ;)
důkaz o tom že míň je někdy víc ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Finalna modifikacia, tzv. DFM-friendly varianta (noteeth)
Oproti predoslej konfiguracii nahradil papierovu vlozku filtra K&N.
Dvojhmota je uz ticho, k tomu par koni navrch, co viac si clovek moze priat, vsakze ano.... :)
Vdaka BH za trpezlivost, aj ked tych reci okolo toho bolo ako vzdy pozehnane... (noteeth) Myslim vsak ze tak ako ja aj on je spokojny, takto si predstavujem priebeh vykonu na TDI VP motore ;)

Obrázek
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

krasa
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Tvoje auto by mohlo dostat medajlu,za nejvícekrát bržděný vůz na MAZE (LOL)
PS. ten krouták je super 400 a dost ;) a hodně dlouho
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

taký priebeh Nm som este nevidel to musi byt tah :-D
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Tak tomuto ja hovorim Know-how.Asi najlepsi graf tu na fore.A uz nic nelad a nehaj to tak skoda to pokazit :) Gratulujem k vysledku...
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

tomuhle říkám "brzo vstávat a pozdě spát" :-D

moc pěkně nalazeno
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak s tím bych se chtěl projet, moc moc pěkný ;)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Jaktože má snížení krouťáku ve spodu za důsledek zvýšení výkonu ve vyšších otáčkách? :?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Má vyšší krouťák ve vyšších otáčkách. Pamatuj, že výkon se počítá z krouťáku. A čím vyšší otáčky, tím méně krouťáku je potřeba, ale samozřejmě, že je dobrý mít krouťák co nejvíce plochý jak vidíš.
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

ukážkový točák, ujko sa posnažil
jednoznačne palec hore
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Tunerko píše:ukážkový točák, ujko sa posnažil
jednoznačne palec hore
jj...ujko.. (noteeth)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@toby66kw: je to dost mozne, ten motor si na valcoch uzil svoje... aspon mozeme mat istotu ze to nie su len virtualne kone :-)

@Misík: neboj, stryko, uz to takto zostane... ja budem mat za mesiac uplne ine starosti ako ladit auto ;)

@dolar100, MirkeX: nie je to ziadna brutalita, su tu (uz aj) silnejsie TDI VP motory na fore, ale mozem vam povedat ze s tymto je fakt radost jazdit, ta pruznost motora a reakcia na plyn je proste super, takto nejako som si to vzdy predstavoval...... aj ked k tomuto vysledku bola dlha cesta :)

@Thomy, Jayson: Vykon je z fyzikalneho hladiska derivacia prace podla casu... aplikovane na pracu ktoru vykonava motor, je teda derivaciou krutiaceho momentu podla otacok motora...... kedze maximum tociveho momentu nie je otackovo zhodne s maximom vykonu, v podstate neplati priama umernost tychto dvoch velicin (ze zvysenie jedneho maxima zakonite zvysi druhe a naopak), vsetko je to o priebehu...... ale aby sme netrepali len teoreticky, od 3500 otacok sa kvoli lepsiemu priebehu oproti minulemu softu pridalo 0,05 baru plniaceho tlaku, kedze vdaka miernejsiemu spodku tam este bola "volna kapacita", co sposobilo navysenie absolutneho vykonu a posunutie maxima o zhruba 50 otacok vyssie ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Na bežné jazdenie ako s medom :D
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Nebolo az take stresujuce. Dolezite je vybrat k motoru spravne turbo. Nie kazde velke je dobre. Musi byt usite na poziadavku... Velmi je dolezite vediet co clovek chce.. Co je trosku zlozite u perfekcionalistu Stana. (noteeth) . Ale za mesiac sa situacia zmeni a chalanko bude chipovat plienocky.... heh...
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“