Stránka 3 z 7
Napsal: 09 bře 2011, 10:59
od Ladas
subz3ro_tdi píše:Pája 19 píše:
S těma setrvákama je to tak jak píšeš. BA je pro 130 a 150ps Sharana a ostatní autobusy 130 a 150. Na druhou stranu se dával i do Bory 85kw, nebo Golfa 74kw 4x4, 85kw 4x2 i 4x4 nebo do Octy 74kw 4x4.
A naopak BB se montoval třeba do Cupry R tdi , která má 118kw, nebo do Leona ARL, Toleda ARL, Golfa ARL, Sharana 2,0Tdi, verze 4x4 nevyjímaje...
Takže těžko říct, kterej z nich je zesílenej. Jo a spojky ode mne berou majitelé obou typů setrvačníků zhruba stejně. Odchází obojí...
Takze mi prislo info od cloveka z ebay.uk co ten BA predava - je to ako som sa obaval - LUK
Misík píše:Musim povedat ze toto je ukazkova uprava od Pana BH klobuk dole.A ja som si porovnal priebeh vykonu s tym starsim turbom a softom a urcite to je ovela lepsie.
Turbo pracuje s mensim tlakom (1,6bar - predtym 1,65bar), pritom je vyssi vykon aj lepsi krutiaci moment... keby dvojhmota dovolila, dalo by sa ist s krutiacim momentom este vyssie... mozno vo vyssich otackach sa to necha viac nafuknut, uvidime co z toho BH este vydoji

důkaz o tom že míň je někdy víc

Napsal: 21 bře 2011, 19:09
od subz3ro_tdi
Finalna modifikacia, tzv. DFM-friendly varianta

Oproti predoslej konfiguracii nahradil papierovu vlozku filtra K&N.
Dvojhmota je uz ticho, k tomu par koni navrch, co viac si clovek moze priat, vsakze ano....
Vdaka BH za trpezlivost, aj ked tych reci okolo toho bolo ako vzdy pozehnane...

Myslim vsak ze tak ako ja aj on je spokojny, takto si predstavujem priebeh vykonu na TDI VP motore

Napsal: 21 bře 2011, 19:28
od eazy20
krasa
Napsal: 21 bře 2011, 19:36
od toby66kw
Tvoje auto by mohlo dostat medajlu,za nejvícekrát bržděný vůz na MAZE
PS. ten krouták je super 400 a dost

a hodně dlouho
Napsal: 21 bře 2011, 19:50
od dolar100
taký priebeh Nm som este nevidel to musi byt tah

Napsal: 21 bře 2011, 19:55
od Misík
Tak tomuto ja hovorim Know-how.Asi najlepsi graf tu na fore.A uz nic nelad a nehaj to tak skoda to pokazit

Gratulujem k vysledku...
Napsal: 21 bře 2011, 19:58
od Jayson
tomuhle říkám "brzo vstávat a pozdě spát"
moc pěkně nalazeno
Napsal: 21 bře 2011, 20:31
od MirekX
tak s tím bych se chtěl projet, moc moc pěkný

Napsal: 21 bře 2011, 20:47
od Thomy
Jaktože má snížení krouťáku ve spodu za důsledek zvýšení výkonu ve vyšších otáčkách?

Napsal: 21 bře 2011, 21:00
od Jayson
Má vyšší krouťák ve vyšších otáčkách. Pamatuj, že výkon se počítá z krouťáku. A čím vyšší otáčky, tím méně krouťáku je potřeba, ale samozřejmě, že je dobrý mít krouťák co nejvíce plochý jak vidíš.
Napsal: 21 bře 2011, 21:33
od Tunerko
ukážkový točák, ujko sa posnažil
jednoznačne palec hore
Napsal: 21 bře 2011, 22:33
od brankar30
Tunerko píše:ukážkový točák, ujko sa posnažil
jednoznačne palec hore
jj...ujko..

Napsal: 22 bře 2011, 07:49
od subz3ro_tdi
@toby66kw: je to dost mozne, ten motor si na valcoch uzil svoje... aspon mozeme mat istotu ze to nie su len virtualne kone
@Misík: neboj, stryko, uz to takto zostane... ja budem mat za mesiac uplne ine starosti ako ladit auto
@dolar100, MirkeX: nie je to ziadna brutalita, su tu (uz aj) silnejsie TDI VP motory na fore, ale mozem vam povedat ze s tymto je fakt radost jazdit, ta pruznost motora a reakcia na plyn je proste super, takto nejako som si to vzdy predstavoval...... aj ked k tomuto vysledku bola dlha cesta
@Thomy, Jayson: Vykon je z fyzikalneho hladiska derivacia prace podla casu... aplikovane na pracu ktoru vykonava motor, je teda derivaciou krutiaceho momentu podla otacok motora...... kedze maximum tociveho momentu nie je otackovo zhodne s maximom vykonu, v podstate neplati priama umernost tychto dvoch velicin (ze zvysenie jedneho maxima zakonite zvysi druhe a naopak), vsetko je to o priebehu...... ale aby sme netrepali len teoreticky, od 3500 otacok sa kvoli lepsiemu priebehu oproti minulemu softu pridalo 0,05 baru plniaceho tlaku, kedze vdaka miernejsiemu spodku tam este bola "volna kapacita", co sposobilo navysenie absolutneho vykonu a posunutie maxima o zhruba 50 otacok vyssie

Napsal: 22 bře 2011, 09:01
od Branislav Farkaš
Na bežné jazdenie ako s medom

Napsal: 22 bře 2011, 09:32
od BH motor
Nebolo az take stresujuce. Dolezite je vybrat k motoru spravne turbo. Nie kazde velke je dobre. Musi byt usite na poziadavku... Velmi je dolezite vediet co clovek chce.. Co je trosku zlozite u perfekcionalistu Stana.

. Ale za mesiac sa situacia zmeni a chalanko bude chipovat plienocky.... heh...