Když to teď čtu znova, tak máš asi recht. Vzal jsem to z jinýho úhlu.nogis píše:Myslím, že jsi persana špatně pochopil. Jednak myslel konkrétní lidi a za druhý tito lidé jak psal v posledním příspěvku jsou schopní celé dny rozdávat "cenné" rady ohledně úprav motorů apod. ačkoliv o motoru vědí jen to, kde ho v autě najdou... o to víc člověka štve, že jim to nezasvěcení s nadšením žerou...Lusťa píše: ...Ty se směješ lidem, který tomu nerozumí, ale chtěj mít taky poladěný auto. Podle tebe měl každej studovat na mechanika nebo něco podobnýho,aby jses mu nesmál?
...Neber to osobně, vim,že jsi nemyslel nikoho konkrétně....
Kontrola mapy.. ucim sa
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Preboha, co to tu mate tolko stym know - how??? Pokial je k dispozici vsetko potrebne nacinie a ktomu napr. ofiko ols s pluginamy, prip. dimsport tak co sa tyka vznetoveho motora tak ho dokaze korektne spravit aj cirkusova opica. Preplnovany vznetovy motor pouziva kvalitativnu regulaciu vykonu, cele to je o nafukovani a nalievani nafty a uhle vstreku. Tak sa tu nehrajte na bohov. No ladit zazihovy motor a este k tomu preplnovany to uz je kumst, tu sa za chyby kruto plati a hned. Ty co vedia korektne ladit zazihove motori sa daju povazovat za frajerov, ale tych vela niet a ked to citaju tak sa natom iba s chutou bavia.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Na to si prisiel jednoduchym pozorovanim, alebo si to len myslis?Vici píše:většina kluků ze slovenska má zas třeba pana BH jako svého boha....
A co sa tyka BHckovie bozstva, tak myslim ze na urcite typy motorov (povedzme 1.8turbo a 2.7biturbo) k nemu vzhliada aj vacsina ceskych zakaznikov.......
Bohom v tomto biznise je len clovek co ma program v RJ na urovni programovacieho jazyka a technicke zazemie automobilky.... inak su to vsetko omrvinky co nam tu popadaju od menej "lojalnych" zamestnancov
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
mr.freezer
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
fuu.. no tu sa toho narozpravalo.. takze googlovanim som sa uz predvcerom vecer dostal na zahranicne fora... vsetko potrebne som tam nasiel... mapy mam pouopravovane.. uz iba par malych nejasnosti ohladne upravovanie smoke limitera... ak by mal niekto zaujem pomoct... budem velmi vdacny... uz prvu mapu mi zhodnotili, ze "nie je to zle, autu tym neublizis a pojde to o poznanie lepsie ako original"... este par veci som upravil co mi chybali.. tak hadam to uz bude lepsie...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dovolim si par otazek na zamysleni: vskutku za DP a jen za DP? Dupu za kazdeho, kdo umi. A pod pojmem "umi" si nepredstavuju to, ze umi udelat vykon, ale ze k tomu dokaze nezapomenout na jina hlediska (kourivost, ?zivotnost?). Takze bych si to dovolil zevseobecnit: forest tu dupe silou mocou za KVALITU. A kvalitne uz dnes umi vice firem (rec je o SW, o ostatnim se nezminuji).Mongo píše:forest tu dupe silou mocou za DP
Proc? Protoze vim, jake to je prodirat se tim "bahnem" a zjistovat kde je a kde neni kvalita. A protoze jsem v tomto smeru dost naivni a verim, ze se to vyplati (ne me ale jim) tak se jim snazim naznacit kudy jit aby pak nelitovali. Ja osobne bych byl takovemu cloveku vdecny, kdyby nekdo takovy v dobe, kdy jsem se musel tim bahnem brodit.
Takze Mongo (a ostatni, kteri tak uvazuji) sundej supiny z oci a procitni. Chapu, ze se lip nadava na nekoho, kdo svymi posudky nejde po smeru vetru, nicmene ono se casem vitr obrati a najednou se prijde na to, ze ono to vlastne ani tak to jeho uvazovani nebylo spatne, spis naopak.
Chces dukaz? Upozornoval jsem uz davno na fakt, ze je potreba delat za vystupem z turba rozsireni - lidi polemizovali, delali ze me kretena a ejhle, po par mesicich Andre napsal, ze mu to pridalo 30+Nm. Dnes uz to dela pomalu kazdy. O methanolu a vode jsem mluvil (nevim zda psal, to si nejsem jist) uz davno, lidi me meli za exota ... a ejhle ono to funguje, ze? O hlavach jsem psal a mluvil kudy jsem chodil. Lidi (a dokonce i predstavitele tuningovych firem) mi rikali, ze to u TDIcka neni problem ... a ejhle, najednou se na to prichazi.
Takze si kua vyberte, bud budu drzet hubu, nebo ctete co pisu, prebirejte si to jak chcete, berte si z toho co uznate za vhodne nebo to ignorujte ... vice moznosti neni, protoze ja svuj styl chovani menit nehodlam.
Pro informaci vsech rejpalu: s DP jsem jen v minimalnim kontaktu a posledni, jak jsem vyuzil jejich sluzeb byla plne placena sluzba (tykala se vstriku).
Souhlas, vzdyt ono vlastne o nic nejde - auto startuje, hejbe se, ze? Ale ono o jen to nejde. Je to jako svickova a svickova. Svickovou ze skoly jsem vzdy nesnasel a byla hnusna ze vsech uhlu pohledu i spektra chuti. Cim to, ze svickovou od mamy me hrozne chutna a od babicky zboznuju? Ze jsem zvykly? Nikoliv. Jsou to zkusenosti, je to o urovni "know-how", tedy zkusenosti. To, ze auto nastartuje a nejak jede (treba i zbesile) nema az tak moc vypovidaci hodnotu o urovni (kvalite) upravy. Svickova je taky pozivatelna ale nejde preci o to, aby byla pozivatelna, ale aby byla chutna, po vyzivove strance vydatna a dobre stravitelna. Takze ano, verim, ze svickovou by dokazala uvarit i cvicena opice ale nevim jak Ty, ale ja bych to od ni nechtel jist.TDI tech píše:cele to je o nafukovani a nalievani nafty a uhle vstreku ... dokaze korektne spravit aj cirkusova opica.
@Persan: Neber to nijak spatne, to by me mrzelo. Bavili jsme se spolu v Chomutove a myslim, ze jsme nebyli ve pri. Nicmene, kdyz souhlasis s TDI techecm, ze je to tak vsechno lehke, proc sis to nenaladil sam? Vzdyt u benzina je to "tezsi jen" o pomeru vzduchu a paliva (ono vlastne u diesela je to taky tak, nicmene u nej nedochazi k detonacim).
Opakuji, nemyslim to nijak spatne, jen zaujimam presne opacnym postoj jako vy ("antibagatelizacni"
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
V tomhle musite dat Forestovi za pravdu, popsal to vice, nez vystizne.Forest píše:Dovolim si par otazek na zamysleni: vskutku za DP a jen za DP? Dupu za kazdeho, kdo umi. A pod pojmem "umi" si nepredstavuju to, ze umi udelat vykon, ale ze k tomu dokaze nezapomenout na jina hlediska (kourivost, ?zivotnost?). Takze bych si to dovolil zevseobecnit: forest tu dupe silou mocou za KVALITU. A kvalitne uz dnes umi vice firem (rec je o SW, o ostatnim se nezminuji).Mongo píše:forest tu dupe silou mocou za DP
Proc? Protoze vim, jake to je prodirat se tim "bahnem" a zjistovat kde je a kde neni kvalita. A protoze jsem v tomto smeru dost naivni a verim, ze se to vyplati (ne me ale jim) tak se jim snazim naznacit kudy jit aby pak nelitovali. Ja osobne bych byl takovemu cloveku vdecny, kdyby nekdo takovy v dobe, kdy jsem se musel tim bahnem brodit.
Takze Mongo (a ostatni, kteri tak uvazuji) sundej supiny z oci a procitni. Chapu, ze se lip nadava na nekoho, kdo svymi posudky nejde po smeru vetru, nicmene ono se casem vitr obrati a najednou se prijde na to, ze ono to vlastne ani tak to jeho uvazovani nebylo spatne, spis naopak.
Chces dukaz? Upozornoval jsem uz davno na fakt, ze je potreba delat za vystupem z turba rozsireni - lidi polemizovali, delali ze me kretena a ejhle, po par mesicich Andre napsal, ze mu to pridalo 30+Nm. Dnes uz to dela pomalu kazdy. O methanolu a vode jsem mluvil (nevim zda psal, to si nejsem jist) uz davno, lidi me meli za exota ... a ejhle ono to funguje, ze? O hlavach jsem psal a mluvil kudy jsem chodil. Lidi (a dokonce i predstavitele tuningovych firem) mi rikali, ze to u TDIcka neni problem ... a ejhle, najednou se na to prichazi.
Takze si kua vyberte, bud budu drzet hubu, nebo ctete co pisu, prebirejte si to jak chcete, berte si z toho co uznate za vhodne nebo to ignorujte ... vice moznosti neni, protoze ja svuj styl chovani menit nehodlam.
Pro informaci vsech rejpalu: s DP jsem jen v minimalnim kontaktu a posledni, jak jsem vyuzil jejich sluzeb byla plne placena sluzba (tykala se vstriku).
Souhlas, vzdyt ono vlastne o nic nejde - auto startuje, hejbe se, ze? Ale ono o jen to nejde. Je to jako svickova a svickova. Svickovou ze skoly jsem vzdy nesnasel a byla hnusna ze vsech uhlu pohledu i spektra chuti. Cim to, ze svickovou od mamy me hrozne chutna a od babicky zboznuju? Ze jsem zvykly? Nikoliv. Jsou to zkusenosti, je to o urovni "know-how", tedy zkusenosti. To, ze auto nastartuje a nejak jede (treba i zbesile) nema az tak moc vypovidaci hodnotu o urovni (kvalite) upravy. Svickova je taky pozivatelna ale nejde preci o to, aby byla pozivatelna, ale aby byla chutna, po vyzivove strance vydatna a dobre stravitelna. Takze ano, verim, ze svickovou by dokazala uvarit i cvicena opice ale nevim jak Ty, ale ja bych to od ni nechtel jist.TDI tech píše:cele to je o nafukovani a nalievani nafty a uhle vstreku ... dokaze korektne spravit aj cirkusova opica.
@Persan: Neber to nijak spatne, to by me mrzelo. Bavili jsme se spolu v Chomutove a myslim, ze jsme nebyli ve pri. Nicmene, kdyz souhlasis s TDI techecm, ze je to tak vsechno lehke, proc sis to nenaladil sam? Vzdyt u benzina je to "tezsi jen" o pomeru vzduchu a paliva (ono vlastne u diesela je to taky tak, nicmene u nej nedochazi k detonacim).
Opakuji, nemyslim to nijak spatne, jen zaujimam presne opacnym postoj jako vy ("antibagatelizacni").
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@Forest: otazka je ci kvalitny upravca vzdy upravi XY map, lebo trend v sucasnosti je sahat do toho co najmenej ide
takze v konecnom dosledku sa upravuju 3-4 mapy a je to ako pise TDItech...
Ale inak si to vystihol pekne
Ale inak si to vystihol pekne
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
mr.freezer
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
no... tak k tej svieckovej... pokial zoberes tie iste prisady v takom istom mnozstve ako ich dava tvoja babicka... urobis to uplne rovnakym postupom... tak preco by to malo chutit inak??? bude to chutit este lepsie, ked to budes jest s pocitom, ze si to dokazal urobit aj sam...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
to máš pravdu.... ale babičce asi postupně trvalo leta aby ta svíčková byla tak dobrá - nejlepší...
takže těžko hned tak uděláš stejnou, leda by tě to všecko babička naučila, ale pak to to stejěn nepomůže, protože nebudeš mít ty postupně získané zkušenosti
takže nejspíš budeš leta dělat školní svíčkovou a snad bude stále lepší a poživatelnější...
tak to v životě chodí se vším
takže těžko hned tak uděláš stejnou, leda by tě to všecko babička naučila, ale pak to to stejěn nepomůže, protože nebudeš mít ty postupně získané zkušenosti
takže nejspíš budeš leta dělat školní svíčkovou a snad bude stále lepší a poživatelnější...
tak to v životě chodí se vším
-
mr.freezer
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
lenze ked budem sledovat babicku ako to robi.. vsetko si zapise, a urobim to potom presne podla nej... tak mozno nebudem mat tie dlhorocne skusenosti.. ale svieckova bude taka ista 
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
