Kontrola mapy.. ucim sa

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

nogis píše:
Lusťa píše: ...Ty se směješ lidem, který tomu nerozumí, ale chtěj mít taky poladěný auto. Podle tebe měl každej studovat na mechanika nebo něco podobnýho,aby jses mu nesmál?
...Neber to osobně, vim,že jsi nemyslel nikoho konkrétně....
Myslím, že jsi persana špatně pochopil. Jednak myslel konkrétní lidi a za druhý tito lidé jak psal v posledním příspěvku jsou schopní celé dny rozdávat "cenné" rady ohledně úprav motorů apod. ačkoliv o motoru vědí jen to, kde ho v autě najdou... o to víc člověka štve, že jim to nezasvěcení s nadšením žerou...
Když to teď čtu znova, tak máš asi recht. Vzal jsem to z jinýho úhlu.
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

Je pravda ze na cz forech kolem teto problematiky nenajdete skoro nic.
Na de + uk forech neni problem najit popis map,jejich umistneni a podobne strasne tajne veci.

Zase na druhou stranu ...staci hledat. :P
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Preboha, co to tu mate tolko stym know - how??? Pokial je k dispozici vsetko potrebne nacinie a ktomu napr. ofiko ols s pluginamy, prip. dimsport tak co sa tyka vznetoveho motora tak ho dokaze korektne spravit aj cirkusova opica. Preplnovany vznetovy motor pouziva kvalitativnu regulaciu vykonu, cele to je o nafukovani a nalievani nafty a uhle vstreku. Tak sa tu nehrajte na bohov. No ladit zazihovy motor a este k tomu preplnovany to uz je kumst, tu sa za chyby kruto plati a hned. Ty co vedia korektne ladit zazihove motori sa daju povazovat za frajerov, ale tych vela niet a ked to citaju tak sa natom iba s chutou bavia.
Persan
Přispěvovatel
Příspěvky: 348
Registrován: 25 led 2010, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Persan »

Krásně řečeno, pod to bych se podepsal ;)
Seat Leon 1M Cupra R under construction...
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Vici píše:většina kluků ze slovenska má zas třeba pana BH jako svého boha....
Na to si prisiel jednoduchym pozorovanim, alebo si to len myslis? :) Nemas celkom pravdu....... je to tu trochu zlozitejsie ako v CR.
A co sa tyka BHckovie bozstva, tak myslim ze na urcite typy motorov (povedzme 1.8turbo a 2.7biturbo) k nemu vzhliada aj vacsina ceskych zakaznikov....... 8) (to len na margo toho co tu bolo posledne velmi spravne poznamenane)
Bohom v tomto biznise je len clovek co ma program v RJ na urovni programovacieho jazyka a technicke zazemie automobilky.... inak su to vsetko omrvinky co nam tu popadaju od menej "lojalnych" zamestnancov :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

nevytrhávej z kontextu :)

většina kluků ze slovenska má zas třeba pana BH jako svého boha.... - proč ne pokud jsou spokojeni a dotyčný umí!

:)
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

fuu.. no tu sa toho narozpravalo.. takze googlovanim som sa uz predvcerom vecer dostal na zahranicne fora... vsetko potrebne som tam nasiel... mapy mam pouopravovane.. uz iba par malych nejasnosti ohladne upravovanie smoke limitera... ak by mal niekto zaujem pomoct... budem velmi vdacny... uz prvu mapu mi zhodnotili, ze "nie je to zle, autu tym neublizis a pojde to o poznanie lepsie ako original"... este par veci som upravil co mi chybali.. tak hadam to uz bude lepsie...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Mongo píše:forest tu dupe silou mocou za DP
Dovolim si par otazek na zamysleni: vskutku za DP a jen za DP? Dupu za kazdeho, kdo umi. A pod pojmem "umi" si nepredstavuju to, ze umi udelat vykon, ale ze k tomu dokaze nezapomenout na jina hlediska (kourivost, ?zivotnost?). Takze bych si to dovolil zevseobecnit: forest tu dupe silou mocou za KVALITU. A kvalitne uz dnes umi vice firem (rec je o SW, o ostatnim se nezminuji).

Proc? Protoze vim, jake to je prodirat se tim "bahnem" a zjistovat kde je a kde neni kvalita. A protoze jsem v tomto smeru dost naivni a verim, ze se to vyplati (ne me ale jim) tak se jim snazim naznacit kudy jit aby pak nelitovali. Ja osobne bych byl takovemu cloveku vdecny, kdyby nekdo takovy v dobe, kdy jsem se musel tim bahnem brodit.

Takze Mongo (a ostatni, kteri tak uvazuji) sundej supiny z oci a procitni. Chapu, ze se lip nadava na nekoho, kdo svymi posudky nejde po smeru vetru, nicmene ono se casem vitr obrati a najednou se prijde na to, ze ono to vlastne ani tak to jeho uvazovani nebylo spatne, spis naopak.
Chces dukaz? Upozornoval jsem uz davno na fakt, ze je potreba delat za vystupem z turba rozsireni - lidi polemizovali, delali ze me kretena a ejhle, po par mesicich Andre napsal, ze mu to pridalo 30+Nm. Dnes uz to dela pomalu kazdy. O methanolu a vode jsem mluvil (nevim zda psal, to si nejsem jist) uz davno, lidi me meli za exota ... a ejhle ono to funguje, ze? O hlavach jsem psal a mluvil kudy jsem chodil. Lidi (a dokonce i predstavitele tuningovych firem) mi rikali, ze to u TDIcka neni problem ... a ejhle, najednou se na to prichazi.

Takze si kua vyberte, bud budu drzet hubu, nebo ctete co pisu, prebirejte si to jak chcete, berte si z toho co uznate za vhodne nebo to ignorujte ... vice moznosti neni, protoze ja svuj styl chovani menit nehodlam.

Pro informaci vsech rejpalu: s DP jsem jen v minimalnim kontaktu a posledni, jak jsem vyuzil jejich sluzeb byla plne placena sluzba (tykala se vstriku).
TDI tech píše:cele to je o nafukovani a nalievani nafty a uhle vstreku ... dokaze korektne spravit aj cirkusova opica.
Souhlas, vzdyt ono vlastne o nic nejde - auto startuje, hejbe se, ze? Ale ono o jen to nejde. Je to jako svickova a svickova. Svickovou ze skoly jsem vzdy nesnasel a byla hnusna ze vsech uhlu pohledu i spektra chuti. Cim to, ze svickovou od mamy me hrozne chutna a od babicky zboznuju? Ze jsem zvykly? Nikoliv. Jsou to zkusenosti, je to o urovni "know-how", tedy zkusenosti. To, ze auto nastartuje a nejak jede (treba i zbesile) nema az tak moc vypovidaci hodnotu o urovni (kvalite) upravy. Svickova je taky pozivatelna ale nejde preci o to, aby byla pozivatelna, ale aby byla chutna, po vyzivove strance vydatna a dobre stravitelna. Takze ano, verim, ze svickovou by dokazala uvarit i cvicena opice ale nevim jak Ty, ale ja bych to od ni nechtel jist.

@Persan: Neber to nijak spatne, to by me mrzelo. Bavili jsme se spolu v Chomutove a myslim, ze jsme nebyli ve pri. Nicmene, kdyz souhlasis s TDI techecm, ze je to tak vsechno lehke, proc sis to nenaladil sam? Vzdyt u benzina je to "tezsi jen" o pomeru vzduchu a paliva (ono vlastne u diesela je to taky tak, nicmene u nej nedochazi k detonacim).
Opakuji, nemyslim to nijak spatne, jen zaujimam presne opacnym postoj jako vy ("antibagatelizacni" :D ).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Forest píše:
Mongo píše:forest tu dupe silou mocou za DP
Dovolim si par otazek na zamysleni: vskutku za DP a jen za DP? Dupu za kazdeho, kdo umi. A pod pojmem "umi" si nepredstavuju to, ze umi udelat vykon, ale ze k tomu dokaze nezapomenout na jina hlediska (kourivost, ?zivotnost?). Takze bych si to dovolil zevseobecnit: forest tu dupe silou mocou za KVALITU. A kvalitne uz dnes umi vice firem (rec je o SW, o ostatnim se nezminuji).

Proc? Protoze vim, jake to je prodirat se tim "bahnem" a zjistovat kde je a kde neni kvalita. A protoze jsem v tomto smeru dost naivni a verim, ze se to vyplati (ne me ale jim) tak se jim snazim naznacit kudy jit aby pak nelitovali. Ja osobne bych byl takovemu cloveku vdecny, kdyby nekdo takovy v dobe, kdy jsem se musel tim bahnem brodit.

Takze Mongo (a ostatni, kteri tak uvazuji) sundej supiny z oci a procitni. Chapu, ze se lip nadava na nekoho, kdo svymi posudky nejde po smeru vetru, nicmene ono se casem vitr obrati a najednou se prijde na to, ze ono to vlastne ani tak to jeho uvazovani nebylo spatne, spis naopak.
Chces dukaz? Upozornoval jsem uz davno na fakt, ze je potreba delat za vystupem z turba rozsireni - lidi polemizovali, delali ze me kretena a ejhle, po par mesicich Andre napsal, ze mu to pridalo 30+Nm. Dnes uz to dela pomalu kazdy. O methanolu a vode jsem mluvil (nevim zda psal, to si nejsem jist) uz davno, lidi me meli za exota ... a ejhle ono to funguje, ze? O hlavach jsem psal a mluvil kudy jsem chodil. Lidi (a dokonce i predstavitele tuningovych firem) mi rikali, ze to u TDIcka neni problem ... a ejhle, najednou se na to prichazi.

Takze si kua vyberte, bud budu drzet hubu, nebo ctete co pisu, prebirejte si to jak chcete, berte si z toho co uznate za vhodne nebo to ignorujte ... vice moznosti neni, protoze ja svuj styl chovani menit nehodlam.

Pro informaci vsech rejpalu: s DP jsem jen v minimalnim kontaktu a posledni, jak jsem vyuzil jejich sluzeb byla plne placena sluzba (tykala se vstriku).
TDI tech píše:cele to je o nafukovani a nalievani nafty a uhle vstreku ... dokaze korektne spravit aj cirkusova opica.
Souhlas, vzdyt ono vlastne o nic nejde - auto startuje, hejbe se, ze? Ale ono o jen to nejde. Je to jako svickova a svickova. Svickovou ze skoly jsem vzdy nesnasel a byla hnusna ze vsech uhlu pohledu i spektra chuti. Cim to, ze svickovou od mamy me hrozne chutna a od babicky zboznuju? Ze jsem zvykly? Nikoliv. Jsou to zkusenosti, je to o urovni "know-how", tedy zkusenosti. To, ze auto nastartuje a nejak jede (treba i zbesile) nema az tak moc vypovidaci hodnotu o urovni (kvalite) upravy. Svickova je taky pozivatelna ale nejde preci o to, aby byla pozivatelna, ale aby byla chutna, po vyzivove strance vydatna a dobre stravitelna. Takze ano, verim, ze svickovou by dokazala uvarit i cvicena opice ale nevim jak Ty, ale ja bych to od ni nechtel jist.

@Persan: Neber to nijak spatne, to by me mrzelo. Bavili jsme se spolu v Chomutove a myslim, ze jsme nebyli ve pri. Nicmene, kdyz souhlasis s TDI techecm, ze je to tak vsechno lehke, proc sis to nenaladil sam? Vzdyt u benzina je to "tezsi jen" o pomeru vzduchu a paliva (ono vlastne u diesela je to taky tak, nicmene u nej nedochazi k detonacim).
Opakuji, nemyslim to nijak spatne, jen zaujimam presne opacnym postoj jako vy ("antibagatelizacni" :D ).
V tomhle musite dat Forestovi za pravdu, popsal to vice, nez vystizne. (hm) Bylo mi divny (ackoliv nemam s upravou map ani ty nejmensi zkusenosti), ze by to bylo tak jednoduche.
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak tak.. kolega Forest to napsal moc hezky a výstižně :)

až jsem z toho dostal hlad, z té svíčkové (LOL)
Naposledy upravil(a) Vici dne 17 čer 2011, 10:53, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Forest: otazka je ci kvalitny upravca vzdy upravi XY map, lebo trend v sucasnosti je sahat do toho co najmenej ide ;) takze v konecnom dosledku sa upravuju 3-4 mapy a je to ako pise TDItech...
Ale inak si to vystihol pekne :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

no... tak k tej svieckovej... pokial zoberes tie iste prisady v takom istom mnozstve ako ich dava tvoja babicka... urobis to uplne rovnakym postupom... tak preco by to malo chutit inak??? bude to chutit este lepsie, ked to budes jest s pocitom, ze si to dokazal urobit aj sam...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to máš pravdu.... ale babičce asi postupně trvalo leta aby ta svíčková byla tak dobrá - nejlepší...
takže těžko hned tak uděláš stejnou, leda by tě to všecko babička naučila, ale pak to to stejěn nepomůže, protože nebudeš mít ty postupně získané zkušenosti

takže nejspíš budeš leta dělat školní svíčkovou a snad bude stále lepší a poživatelnější...
tak to v životě chodí se vším
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

lenze ked budem sledovat babicku ako to robi.. vsetko si zapise, a urobim to potom presne podla nej... tak mozno nebudem mat tie dlhorocne skusenosti.. ale svieckova bude taka ista :D
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

To ano, kdyby moje babicka cely zivot upravovala mapy, tak by mi urcite poradila, stejne jako se svickovou :) Jenze bohuzel, babicka neupravuje... (LOL)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“