
Výfuk Octavia TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Kterej je podle vás lepší co se týká tvarů spirály v rezonátoru? Buď tento http://tuning.shop5.cz/cz-detail-100164 ... 550mm.html nebo tento který to má jemněji http://www.amstuning.cz/rezonatory/366- ... nerez.html.
Mám soft odlazený na NO kat, ale s koncákem.
Byla nuda, tak jsem koncák sundal a udělal rouru... Zvuk masakr, dle oka mi připadalo, že to víc žere, ale to bude tím, že jsem tomu šlapal kvůli soundu...
Auto mi hulilo v každém režimu, s origo zadním dílem ani ň ... Zdálo se mi, že to nahoře hůře jede, ale asi jen dojem.
Dnes pokuta 200kč , dal jsem nazpět origo zadní díl a krom ticha bych řekl, že to nahoře zase lépe jede. Je mi jasné, že to "asi" hloupost, možná to bylo menší teplotou nasávaného, bo venku už bylo chladněji...
Byla nuda, tak jsem koncák sundal a udělal rouru... Zvuk masakr, dle oka mi připadalo, že to víc žere, ale to bude tím, že jsem tomu šlapal kvůli soundu...

Dnes pokuta 200kč , dal jsem nazpět origo zadní díl a krom ticha bych řekl, že to nahoře zase lépe jede. Je mi jasné, že to "asi" hloupost, možná to bylo menší teplotou nasávaného, bo venku už bylo chladněji...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Tym ze ti naspodu narastie krutak a pocitovo to ide lepsie ako predtym sa ti potom logicky musi vidiet ten vrch slabsi oproti tomu aky tam bol priebeh predtym 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
@Markus01: myslim ze cca. to bude to iste, ale kym to nezmeras tak nevies 
@moucha: tak sa mi zda ze si mylis lepsiu efektivitu turba s velkostou plniaceho tlaku, pane
predpis plniaceho tlaku v tomto pripade zostane rovnaky, ale tym ze znizis EMP (v rozsahu kde je regulacia privreta) sa zvysi efektivita plnenia, tzn. s mensim mnozstvom vyf. plynov dosiahnes pozadovany plniaci tlak...

@moucha: tak sa mi zda ze si mylis lepsiu efektivitu turba s velkostou plniaceho tlaku, pane

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
to je nejaka blbost ne? Jak muze dole kroutak narust a nahore klesnout tim ze dole naroste, maximalne se zmeni prubeh k horsimu, POCITOVE to tak nepojede jako u auta co mu v rozmezi nevim cca 2000ot naroste vykon 40 koni a kdyz ma velkej kroutak tak jen 20koni ale hodnota nahore bude porad stejna. Vono i min koni s perfektnim prubehem kdy vykon roste strme porad az do maxima udela vic parady nez nejake maximalni hodnoty. Jinak z meho pohledu, do vykonu 200koni bych vyfuk ani neresil.moucha píše:Právě, že horší, když ti naroste krouťák na spodku tak ti klesne na vršku. Myšleno se stejným softem je tam hodně faktorů, které to ovlivňují.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
presne tak, to co vnimame su prirastky vykonu v otackach... ludovo "krutak"... a nie vykon samotny... preto to moze niekto napisat ze vsak jemu nalievaren od XY ide lepsie ako chip od DP, lebo clovek to tak skutocne moze vnimat (ak nema potrebu motor vytacat do vyssich otacok);TDIfun píše:POCITOVE to tak nepojede jako u auta co mu v rozmezi nevim cca 2000ot naroste vykon 40 koni a kdyz ma velkej kroutak tak jen 20koni ale hodnota nahore bude porad stejna.
pocitovo, pokial vykon nerastie (krutiaci moment pada), bez pohladu na otackomer sa dokonca moze zdat ze auto "nejde"

TDIfun píše:Jinak z meho pohledu, do vykonu 200koni bych vyfuk ani neresil.

ale obavam sa ze na to musi prist kazdy sam, takze mozno druhy vyfuk v aute zostane (ak u mna) cely... dovtedy rezaniu zdar

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Přesně tak. Před úpravou u FUNa měl můj motor poměrně rovnou křivku krouťáku, nyní vypadá jako klasický kopec - více roste a více klesá.subz3ro_tdi píše:Tym ze ti naspodu narastie krutak a pocitovo to ide lepsie ako predtym sa ti potom logicky musi vidiet ten vrch slabsi oproti tomu aky tam bol priebeh predtym
Takže pocitově se zdá, že nemá smysl motor vytáčet. Je to však pouze pocit, protože i v nejvyšších otáčkách má motor pořád větší krouťák (=výkon) než před úpravou.
S tím souvisí:
Nejprve jsem byl z průběhu trochu zklamaný. FUN z kompletně sériového HW vyčaroval úžasné hodnoty, které mu umožnil sériový motor. A daní za maximálně možný výkon je jeho průběh, který odráží možnosti motoru. Spodek je mohutný a výrazně posílený, protože turbo může dávat, ale nahoře už nestíhá, takže je charakteristika klasicky dieselová.TDIfun píše: Vono i min koni s perfektnim prubehem kdy vykon roste strme porad az do maxima udela vic parady nez nejake maximalni hodnoty.
Chvilku jsem i uvažoval o předělání SW, ale hned mě to přešlo. Nahoře už vyčarovat bez změny HW nic nejde, takže by šel jedině oslabit spodek. Charakteristika by byla parádní, ale připravil bych se o výkon v nejpoužívanějších otáčkách


Každopádně FUN je kouzelník a opravdu umí


Octavia 1,9 TDI 66kW ALH r.v. 2001...skoro veterán, ale jedna z posledních poctivek...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...