Výfuk Octavia TDi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

v jakem to mas poradi od turba? Trosku jsem to nepobral. Zrovna se trapim detajli na mem aute. Dik za odpoved. :-)
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

řek bych, že v pořadí v jakém píše, výfuk by se měl směrem od motoru zůžovat (respektive nerozšiřovat)...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Odpovědi: 0
Registrován: 23 srp 2010, 08:28

Příspěvek od r-a-k »

Kterej je podle vás lepší co se týká tvarů spirály v rezonátoru? Buď tento http://tuning.shop5.cz/cz-detail-100164 ... 550mm.html nebo tento který to má jemněji http://www.amstuning.cz/rezonatory/366- ... nerez.html.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Mám soft odlazený na NO kat, ale s koncákem.
Byla nuda, tak jsem koncák sundal a udělal rouru... Zvuk masakr, dle oka mi připadalo, že to víc žere, ale to bude tím, že jsem tomu šlapal kvůli soundu... :) Auto mi hulilo v každém režimu, s origo zadním dílem ani ň ... Zdálo se mi, že to nahoře hůře jede, ale asi jen dojem.

Dnes pokuta 200kč , dal jsem nazpět origo zadní díl a krom ticha bych řekl, že to nahoře zase lépe jede. Je mi jasné, že to "asi" hloupost, možná to bylo menší teplotou nasávaného, bo venku už bylo chladněji...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Tym ze ti naspodu narastie krutak a pocitovo to ide lepsie ako predtym sa ti potom logicky musi vidiet ten vrch slabsi oproti tomu aky tam bol priebeh predtym ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Takže myslíš, že nahoře to je stejný?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Právě, že horší, když ti naroste krouťák na spodku tak ti klesne na vršku. Myšleno se stejným softem je tam hodně faktorů, které to ovlivňují.
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Markus01: myslim ze cca. to bude to iste, ale kym to nezmeras tak nevies :)
@moucha: tak sa mi zda ze si mylis lepsiu efektivitu turba s velkostou plniaceho tlaku, pane ;) predpis plniaceho tlaku v tomto pripade zostane rovnaky, ale tym ze znizis EMP (v rozsahu kde je regulacia privreta) sa zvysi efektivita plnenia, tzn. s mensim mnozstvom vyf. plynov dosiahnes pozadovany plniaci tlak...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

moucha píše:Právě, že horší, když ti naroste krouťák na spodku tak ti klesne na vršku. Myšleno se stejným softem je tam hodně faktorů, které to ovlivňují.
to je nejaka blbost ne? Jak muze dole kroutak narust a nahore klesnout tim ze dole naroste, maximalne se zmeni prubeh k horsimu, POCITOVE to tak nepojede jako u auta co mu v rozmezi nevim cca 2000ot naroste vykon 40 koni a kdyz ma velkej kroutak tak jen 20koni ale hodnota nahore bude porad stejna. Vono i min koni s perfektnim prubehem kdy vykon roste strme porad az do maxima udela vic parady nez nejake maximalni hodnoty. Jinak z meho pohledu, do vykonu 200koni bych vyfuk ani neresil.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

TDIfun píše:POCITOVE to tak nepojede jako u auta co mu v rozmezi nevim cca 2000ot naroste vykon 40 koni a kdyz ma velkej kroutak tak jen 20koni ale hodnota nahore bude porad stejna.
presne tak, to co vnimame su prirastky vykonu v otackach... ludovo "krutak"... a nie vykon samotny... preto to moze niekto napisat ze vsak jemu nalievaren od XY ide lepsie ako chip od DP, lebo clovek to tak skutocne moze vnimat (ak nema potrebu motor vytacat do vyssich otacok);
pocitovo, pokial vykon nerastie (krutiaci moment pada), bez pohladu na otackomer sa dokonca moze zdat ze auto "nejde" ;)
TDIfun píše:Jinak z meho pohledu, do vykonu 200koni bych vyfuk ani neresil.
:worthy:
ale obavam sa ze na to musi prist kazdy sam, takze mozno druhy vyfuk v aute zostane (ak u mna) cely... dovtedy rezaniu zdar :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Mam pocit, že GIII má výfuk o průměru 50mm. Ten se taky nemusí řešit?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

u G3 má 50mm 66kw verze, 81kw má už 55mm ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

A stačí i těch 50mm do 200ps? :)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Já mám 203ps, origo výfuk 50mm, KAT, středový a zadní tlumič a neni problém.
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Uživatelský avatar
alex.333
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 08:30

Příspěvek od alex.333 »

subz3ro_tdi píše:Tym ze ti naspodu narastie krutak a pocitovo to ide lepsie ako predtym sa ti potom logicky musi vidiet ten vrch slabsi oproti tomu aky tam bol priebeh predtym ;)
Přesně tak. Před úpravou u FUNa měl můj motor poměrně rovnou křivku krouťáku, nyní vypadá jako klasický kopec - více roste a více klesá.
Takže pocitově se zdá, že nemá smysl motor vytáčet. Je to však pouze pocit, protože i v nejvyšších otáčkách má motor pořád větší krouťák (=výkon) než před úpravou.

S tím souvisí:
TDIfun píše: Vono i min koni s perfektnim prubehem kdy vykon roste strme porad az do maxima udela vic parady nez nejake maximalni hodnoty.
Nejprve jsem byl z průběhu trochu zklamaný. FUN z kompletně sériového HW vyčaroval úžasné hodnoty, které mu umožnil sériový motor. A daní za maximálně možný výkon je jeho průběh, který odráží možnosti motoru. Spodek je mohutný a výrazně posílený, protože turbo může dávat, ale nahoře už nestíhá, takže je charakteristika klasicky dieselová.
Chvilku jsem i uvažoval o předělání SW, ale hned mě to přešlo. Nahoře už vyčarovat bez změny HW nic nejde, takže by šel jedině oslabit spodek. Charakteristika by byla parádní, ale připravil bych se o výkon v nejpoužívanějších otáčkách :o :).
Každopádně FUN je kouzelník a opravdu umí :worthy: . S úpravou mám najeto cca 20 tisíc a nadšení pořád trvá 8) .
Octavia 1,9 TDI 66kW ALH r.v. 2001...skoro veterán, ale jedna z posledních poctivek...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“