Stránka 3 z 5
Napsal: 18 zář 2011, 20:11
od TDI tech
Asi vyskusam tento:
http://www.youtube.com/watch?v=zKO-tZGuFDg co myslite bude dobry

Napsal: 18 zář 2011, 20:14
od puci
pablo1 píše:mam moznost kupit struny H&R 29767-2 sníženie 35mm ale neviem ci by to bolo dobre dat na origo tlmice lebo tie ma OK.Auto mam golf IV 66kw 1.9 tdi
toto nerob, tie tlmiče pôjdu do prdele s tými krátkymi pružinami.
s krátkymi tlmičami potrebuješ tlmiče s kratšou piestnicou.
Napsal: 18 zář 2011, 20:58
od turbo kamna power
puci píše:toto nerob, tie tlmiče pôjdu do prdele s tými krátkymi pružinami.
s krátkymi tlmičami potrebuješ tlmiče s kratšou piestnicou.
Tak pístnice jdou relativně jednoduše zkrátit, takže se to dá. Ale myslím si, že ta životnost nebude tak zlá, protože tužší pružiny zase nepustí tlumič do takových pohybů jako na sérii. Ale jízdí vlastnosti budou asi nic moc.
Jinak Koni tlumiče a pružiny mám na jedničce golfu, je to celkem kámen, ale na oktávě nebo čtverce to třeba bude lepší.
EDIT: ještě bych dodal, že ty Koni maj nastavitelnou tuhost jen útlumu odskoku, útlum stlačení je daný z továrny a nejde měnit.
Napsal: 18 zář 2011, 21:27
od karel samek
RudisTDic píše:puci píše:mám koni na fiate uno a je to tvrdé jak motokára, je síce pravda, že je to oveľa ľahšie auto ako octa, ale octu takto tvrdú si neviem ani predstaviť.
inak je to kvalitná značka.
No já měl TAtechnix a byl jak beton..tak chci něco komfortního,,ale aby to taky odvedlo svou práci..Tak nevím jestli KONI,který je i s pružinama,,nebo HP tlumiče a sériové pružiny.. jinak ten koni má štelovací tuhost..tak právě nevim..
pokud chces neco co funguje tak to bude vzdycky na ukor komfortu.hpcka my prisli strasne meky,takovy lepsi drahy seriovky.
Napsal: 18 zář 2011, 22:14
od RudisTDic
Takže koni jasná volba..

když to bude držet v zatáčce,tak tu hopsačku přežiju..
Napsal: 19 zář 2011, 07:44
od Vici
Hpčka nijak nehopsají. Ale samozřejmě když někdo potřebuje kostitřas, je třeba použít něco tvrdšího a nebo udělat tlumiče z lešenářské trubky

Napsal: 02 říj 2011, 14:50
od favo
Já jsem na HP najel 175 000 km samozřejmě ve felicii, vyměnil jsem je za treningové HP a opět jsem neudělal chybu. Měl jsem tu možnost se svézt s octávií combi s HP tady Vičiho a ten kdo tvrdí, že jsou měkký nebo podobný serii tak v životě s podvozkem HP nejel a nebo nemá ani páru očem tu vlastně mluví. Nebudu tu nikomu vnucovat svoje názory, sám taky řeším sportovní podvozek na svého Golfa IV, ale určitě vím že podvozky typu JOM, Super sport a podobně to nebudou. Raději si za kvalitu připlatím než honit machra za každou cenu jak mám auto snížený a jak jsem na tom ušetřil. Na podvozku a brzdách se šetřit nevyplácí.
Napsal: 02 říj 2011, 21:35
od karel samek
favo píše:Já jsem na HP najel 175 000 km samozřejmě ve felicii, vyměnil jsem je za treningové HP a opět jsem neudělal chybu. Měl jsem tu možnost se svézt s octávií combi s HP tady Vičiho a ten kdo tvrdí, že jsou měkký nebo podobný serii tak v životě s podvozkem HP nejel a nebo nemá ani páru očem tu vlastně mluví. Nebudu tu nikomu vnucovat svoje názory, sám taky řeším sportovní podvozek na svého Golfa IV, ale určitě vím že podvozky typu JOM, Super sport a podobně to nebudou. Raději si za kvalitu připlatím než honit machra za každou cenu jak mám auto snížený a jak jsem na tom ušetřil. Na podvozku a brzdách se šetřit nevyplácí.
zajimalo by me jestli si jel nekdy na podvozku protlum pana kristka?ja jsem pouze rekl muj nazor na hp.
Napsal: 03 říj 2011, 20:37
od favo
Bohužel jsem na Protlumu nikdy nejel, ale slyšel jsem na něj jen chválu ovšem také s přídavkem, že je to o trochu lepší HP s cenou někde úplně jinde. Samozřejmě je otázkou zda se tu bavíme o podvozku pro tunery nebo pro závodníky. Tedy přeloženo z nabídky HP - sporting a nebo tréning či racing. Jde oto, že i mezi těmito kategoriemi je propastný rozdíl.
Napsal: 04 říj 2011, 17:37
od houmik
Mne teda HP jako nejaka houpacka neprijde. Mam je na pruzinach KW 55/55 a nemuzu si stezovat.

Jen me trosku mrzi, ze se nedaji stocit tolik jako klasicky stelovaky.
Napsal: 05 říj 2011, 07:21
od 123.kluk
favo píše:Bohužel jsem na Protlumu nikdy nejel, ale slyšel jsem na něj jen chválu ovšem také s přídavkem, že je to o trochu lepší HP s cenou někde úplně jinde. Samozřejmě je otázkou zda se tu bavíme o podvozku pro tunery nebo pro závodníky. Tedy přeloženo z nabídky HP - sporting a nebo tréning či racing. Jde oto, že i mezi těmito kategoriemi je propastný rozdíl.
Je to o hodně lepší HP, je fakt že p. Křístek je pravda ex.HP, ale osamostatnil se a šel vlastní cestou zatím co HP usnuly na vavřínech, ale časem to taky dohnaly. Pro běžné ježdění HP stačí, šunt to rozhodně není
Napsal: 05 říj 2011, 08:05
od Vici
Otázka na jaké ježdění to čověk chce a jaký komfort od toho čeká. Křístek má jistě fajn výrobky. Ale v HPčkárně to taky přitvrdí atd když chceš... Ta jejich normální sada je moc fajn pro běžné použití. Nejde to urvat z cesty, pokud člověk není idiot, a komfort je pořád slušný.... Kostitřasy osobně nepreferuju, potřebuju ujet 1000km v kuse tak abych z auta vystoupil v pohodě, a ne KO...
Napsal: 06 říj 2011, 07:23
od brankar30
Vici píše:Otázka na jaké ježdění to čověk chce a jaký komfort od toho čeká. Křístek má jistě fajn výrobky. Ale v HPčkárně to taky přitvrdí atd když chceš... Ta jejich normální sada je moc fajn pro běžné použití. Nejde to urvat z cesty, pokud člověk není idiot, a komfort je pořád slušný.... Kostitřasy osobně nepreferuju, potřebuju ujet 1000km v kuse tak abych z auta vystoupil v pohodě, a ne KO...
..presne tak..

Napsal: 06 říj 2011, 08:21
od marena tdi
HP bych fakt nehanil.jde o to v jake podvozkove kombinaci to clovek slozi.jake pouzije pruziny atd....Ja ted mam CUPRA silenbloky na predni i zadni naprave.masakr jak to drzi a tvrdost se pritvrdila-hlavne na zadku.
mam to v kombinaci eibach pruziny a 18 kola.
i tak mam nekdy pocit ze uz tak to je tvrde.tak ze si nedokazu predstavit jezdit normalne jeste s necim tvrdsim.to se ti pak sam rozebira interier za jizdy

Napsal: 06 říj 2011, 09:08
od Ladas
když jsme u toho tak tu jeden podvozek na octavii sedan mám
