Jaky podvozek ktery bude fungovat na G4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jaky podvozek ktery bude fungovat na G4
Ahoj,
nerad zakládám zdánlivě duplicitní téma, ovšem nikde jsem nenalezl odpověď, všude se řeší hlavně maximální možné snížení bez ohledu na jízdní vlastnosti a to je zrovna věc kterou řešit nepotřebuju.
Rád bych pořídil pořádný podvozek na G IV Variant TDi PD, nezáleží mi moc na míře snížení, o vzhled mi vůbec nejde, spíš chci aby auto fungovalo v zatáčkách, snížení bych vzhledem k nekvalitě našich silnic a dennímu používání auta volil velmi střízlivě, nejlépe tedy žádné . Otázkou tedy je, jaký konfig tlumičů, pružin, případně stabilizátorů a silentbloků zvolit aby se auto chovalo co nejlépe v zatáčkách a přitom ze mě nevytřepalo duši (s určitým přitvrzením počítám)
Docela dost najedu a chtel bych koupit poradnej overenej podvozek, zadnej JOM nebo podobnou cinu.
Pokud se tady stejná věc už řešila tak se moc omlouvám, ale opravdu jsem nenašel.
nerad zakládám zdánlivě duplicitní téma, ovšem nikde jsem nenalezl odpověď, všude se řeší hlavně maximální možné snížení bez ohledu na jízdní vlastnosti a to je zrovna věc kterou řešit nepotřebuju.
Rád bych pořídil pořádný podvozek na G IV Variant TDi PD, nezáleží mi moc na míře snížení, o vzhled mi vůbec nejde, spíš chci aby auto fungovalo v zatáčkách, snížení bych vzhledem k nekvalitě našich silnic a dennímu používání auta volil velmi střízlivě, nejlépe tedy žádné . Otázkou tedy je, jaký konfig tlumičů, pružin, případně stabilizátorů a silentbloků zvolit aby se auto chovalo co nejlépe v zatáčkách a přitom ze mě nevytřepalo duši (s určitým přitvrzením počítám)
Docela dost najedu a chtel bych koupit poradnej overenej podvozek, zadnej JOM nebo podobnou cinu.
Pokud se tady stejná věc už řešila tak se moc omlouvám, ale opravdu jsem nenašel.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
HP..
jediná "nevýhoda" je,že ty tlumiče nejsou tvrdý jak kámen jako u ostatních značek a tudíž když chce člověk jít dolu s výškou ( jako třeba tuningář já
) tak potom při svižnější jízdě drhnou kola v podbězích
je to ideál na sériovou pružinu a na Golfa mají vepředu stavitelnou výšku,takže jde stočit o 4cm níž oproti sérii na sériový pružině
jediná "nevýhoda" je,že ty tlumiče nejsou tvrdý jak kámen jako u ostatních značek a tudíž když chce člověk jít dolu s výškou ( jako třeba tuningář já
je to ideál na sériovou pružinu a na Golfa mají vepředu stavitelnou výšku,takže jde stočit o 4cm níž oproti sérii na sériový pružině
QUATTRO 308 kW
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
stabilizátor bych neřešil vůbec, maximálně nový gumy a kosti.oranger píše:Co stabilizátory a silentbloky? Má cenu to nějak řešit? Případně co doporučíte?
Silentbloky bych dal do předních ramen plný puky z TT/S3/Cupra, případně ještě třeba PU ty malý přední, na zadní nápravu asi silentbloky z Cupry, který by snad měly být tužší.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Uz stacia aj originaly, model 1J0... ma nahradu 6R0 a je to tuhe ako stolverka 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.