Stránka 22 z 119

Napsal: 23 zář 2007, 16:29
od machy1118

Napsal: 23 zář 2007, 16:31
od Nony
Jo, myslel som si.. Nejdi mi vobec povolit.. :-/

Napsal: 23 zář 2007, 18:05
od machy1118
chce to velkej šroubovák a velkou sílu, mě to taky nešlo, ale po dost pokusech se povolily. Tak hodně zdaru

Napsal: 23 zář 2007, 18:31
od Smoke
já to dělal pomocí kladiva a šroubováku...
berany duc - do hrany a bylo

Napsal: 26 zář 2007, 15:35
od FR4NK!3
Tak uz sem vyresil problem se ztratou vykonu v otackach ... nechtelo mi to tahat pres 3500/ot... bylo to prepoustecim ventilem na sani ... i kdyz byl dotazenej na max tak stejne poustel ... darebak jeden :D . Vlozil sem tam kovovej valecek a dotahl ... auto taha jak zbesily az dokonce ... :D
Dekuji uzivateli iTD za radu ... nevedel sem si s tim uz rady... (wallbash)

Napsal: 29 zář 2007, 13:17
od Smoke
;)

Napsal: 06 říj 2007, 16:29
od Nony
Chlapi tak som vybrusil aj ja kuzelku ako mate vy, po namontovani auto huli jak prasa a vo vysokych otackach mi cuka :( neviete šo s tym? Regulacia na turbe je skoro na maxime..

Napsal: 06 říj 2007, 19:09
od FR4NK!3
Me to delalo to samy ... netahalo to nad 3 000. Dalo se to vytahnout do 4000 ale bylo to hrozny mezi 3-4 000 to tahlo jen chvilkove jako kdybych slapal stridave na plyn. Bylo to prepoustecim ventilem co je na sani ... i kdyz byl zasroubovanej na max tak se stejne otevrel a upustil tlak ... tak sem vysrouboval ten sroubek a hodil pod nej jeste kovovou tycinku a znovu utahl ... ted uz nema sanci se otevrit a jede to az do 5000. Jen tak mimochodem rychle si stahni tu regulaci na turbu , od spodu to jelo jak z praku ale ve 3000 smrt... taky sem si myslel ze je to tim ze turbo nestiha dodavat vzduch ... mel sem turbo oprany na max a zvetsila se mi vule na osce ... proste to moc nepobralo to co sem po nem chtel :D tlacilo minimalne 2 bary.... a kourilo to jak stara Tatra. Tedka momentalne mam cerpadlo v !zakladni poloze" a mirne pridany na turbu a jede to celkem v pohode ... skoro bez koure. Od spodu je to trochu linejsi ale jak tam natlaci obohacovac naftu tak to jede jak z praku :)

Napsal: 07 říj 2007, 09:53
od Nony
Čiže ten imbusovy srob treba vybrat a strčit pod neho niečo? Ja nemôžem znižiť terat tlak, lebo už mám vybrusený pridavač :) brusil som ho na tej strane kde pôvodne behal ten jazdeč. Čiže ho môžem len otočiť.. Ale nechcem seriovku :) Chcem aby to islo !

Napsal: 07 říj 2007, 13:52
od Nony
Tak problém z časti vyriešený. Ventil na saní nešiel ani zaboha povoliť, ohol som tam imbusák, nepomáhal ani odrezovač, wd40, nič.. Tak som len povolil bypass o par závitou, ubral na čerpadle tým šrobom a auto letí jak raketa.. Čudí to celkom v norme..ale keď tomu riadne šlapnem tak chvílku letia brikety z vejfucku :D

Napsal: 07 říj 2007, 18:14
od FR4NK!3
Myslim ze si nerozumime... s tim imbusem. Nevim jak u audi ale u vw je tam normalni sroubek na rovnej sroubovak ... a zavit je z nejakyho tvrdyho plastu tak nechapu jak to muze byt zarezly. Jedinej imbus co me napada je na baňce u turba a ten je jistenej matkou ... taky byla zarezla.. Kdyztak mi napis na icq 278-180-950 ... poslu ti fotku

Napsal: 07 říj 2007, 18:21
od Tomas.cz
Stejně bych řekl že ty 1.6 D/TD jsou držáky jako prase.

Napsal: 07 říj 2007, 19:27
od FR4NK!3
Hlavne ta 1,6 D je nezmar ... kdyz vidim co s tim kamos vsechno delal a porad to funguje tak jak ma ... ten motor prezije minimalne 3 kastle ... skoda ze takovy motory se uz nevyrabi :( Hold v jednoduchosti je sila :)

Napsal: 08 říj 2007, 18:51
od Lukáš Básner
zdar chlapi,chtěl bych se zeptat když pošteluju u g2 1.6td turbo aby tlačilo 1.5bar o kolik se zvýší spotřeba?

Napsal: 08 říj 2007, 19:00
od wr8
vsechno zalezi na tve prave noze,kdyz budes tlacit 1,5 baru tak muzes jezdit za min,ale taky treba za vic,podle toho kolik toho vykonu pak budes vyuzivat,zalezi jen na tobe ale vychazej +- z toho na cem ses ted