Stránka 24 z 119

Napsal: 11 říj 2007, 17:13
od Lukáš Básner
já bych chtěl 5 dveřáka.

Napsal: 15 říj 2007, 19:21
od Lukáš Básner
jeětě je v nabídce ten golf 3 tdi???

Napsal: 16 říj 2007, 08:18
od Lukáš Básner
coltik píše:kámoš prodává G3 1,9tdi 66kW 3D za 35tis ;)

má ho ještě???mohou být fotky??

Napsal: 20 říj 2007, 11:42
od tomakecTD
Zdravím,mnoho jsem tu už pročítal,něco sem se dovedel neco ne:)) chci kupovat fiata tipo 1.9TDs rok asi 93-94 a chci na něm udělat takový upravy aby extreme nezralo,neodeslo,a melo nakej prijatelnej vykon,ne jak ma bejvala 1.7D :-D .jak jiz bylo zmineno oddelam bypas par lidi uz to udelalo,a co sani pomuze?? a co mezichladic?? jakou funkci ten mezichladic vlastne v tom autu plni?? jinak to tipo je v zakladu 66kW,kolik myslite ze by mohlo mit pak? po tom bypasu,sani,mezichladici..ale jak rikam...s tim mezichladicem nemam jasno,nekdo rika at to nepodchladim,jenze ja nevim co nemam podchladit turbo? :-D no kdyztak pistene vy se tu vyznate..moc diky za rady :)

Napsal: 20 říj 2007, 12:33
od FR4NK!3
chci na něm udělat takový upravy aby extreme nezralo,neodeslo,a melo nakej prijatelnej vykon

Zacni tim ze to auto nekupuj. Stara nafta od Fiatu ... nejhorsi co muze byt. Vubec bych se v tom nehrabal ... stejne by to ten motor nerozdejchal ...

Napsal: 20 říj 2007, 20:48
od Smoke
unese, ale záleží na zacházení. IC ti moc výkonu nedá, je to jen na tobě

Napsal: 21 říj 2007, 09:41
od wr8
FR4NK!3 píše:chci na něm udělat takový upravy aby extreme nezralo,neodeslo,a melo nakej prijatelnej vykon

Zacni tim ze to auto nekupuj. Stara nafta od Fiatu ... nejhorsi co muze byt. Vubec bych se v tom nehrabal ... stejne by to ten motor nerozdejchal ...
tak s tim tvym vyrokem nesouhlasim, starsi naftaky od fiatu sou uplne srovnatelny s jianci naftou,treba od VW viz 1,6TD co se daval do golfu,motory taky toho snesou hodne, o tom by mohl treba vypravet Machy co ta jeho dedra vydrzela a nebo moje Croma

Napsal: 21 říj 2007, 16:48
od FR4NK!3
wr8 píše:
FR4NK!3 píše:chci na něm udělat takový upravy aby extreme nezralo,neodeslo,a melo nakej prijatelnej vykon

Zacni tim ze to auto nekupuj. Stara nafta od Fiatu ... nejhorsi co muze byt. Vubec bych se v tom nehrabal ... stejne by to ten motor nerozdejchal ...
tak s tim tvym vyrokem nesouhlasim, starsi naftaky od fiatu sou uplne srovnatelny s jianci naftou,treba od VW viz 1,6TD co se daval do golfu,motory taky toho snesou hodne, o tom by mohl treba vypravet Machy co ta jeho dedra vydrzela a nebo moje Croma
Nevim nevim ... jeden Fiat mi stoji na zahrade ... benzinovej. Dovezl sem to z Rajchu na kseft a ted se mlatim do hlavy (wallbash) Tak mi rekni jednu vec proc vzdycky kdyz potkam na silnici nejaky uno, tipo, cromu atd tak to kouri jak spalena guma a nejede ... ty motory sou dobry tak do 100 000 km. A v zime pri -15 majitele Fiatu dou automaticky na vlak nebo autobus ... co mi k tomu reknes ? :) Osobne proti italum nic nemam ... klidne bych si ho i koupil ... mozna... ale novy a po 2-3 rokach to okamzite prodat ... pak se to zacne sypat.

Napsal: 21 říj 2007, 19:29
od Smoke
FR4NK!3 píše:
wr8 píše:
FR4NK!3 píše:chci na něm udělat takový upravy aby extreme nezralo,neodeslo,a melo nakej prijatelnej vykon

Zacni tim ze to auto nekupuj. Stara nafta od Fiatu ... nejhorsi co muze byt. Vubec bych se v tom nehrabal ... stejne by to ten motor nerozdejchal ...
tak s tim tvym vyrokem nesouhlasim, starsi naftaky od fiatu sou uplne srovnatelny s jianci naftou,treba od VW viz 1,6TD co se daval do golfu,motory taky toho snesou hodne, o tom by mohl treba vypravet Machy co ta jeho dedra vydrzela a nebo moje Croma
Nevim nevim ... jeden Fiat mi stoji na zahrade ... benzinovej. Dovezl sem to z Rajchu na kseft a ted se mlatim do hlavy (wallbash) Tak mi rekni jednu vec proc vzdycky kdyz potkam na silnici nejaky uno, tipo, cromu atd tak to kouri jak spalena guma a nejede ... ty motory sou dobry tak do 100 000 km. A v zime pri -15 majitele Fiatu dou automaticky na vlak nebo autobus ... co mi k tomu reknes ? :) Osobne proti italum nic nemam ... klidne bych si ho i koupil ... mozna... ale novy a po 2-3 rokach to okamzite prodat ... pak se to zacne sypat.


tak na ťech zimních startech něco bude... brácha Alfu 2.4TD, kamoš uno 1.3D- zimní starty strašný, na 2-3tí to tak tak chytalo. ale kdo ví jestli to není jen zanedbanou údržbou (žhaviče, trysky, filtr)

Napsal: 21 říj 2007, 20:20
od machy1118
vše je jen o údržbě. taky mi nechtěla chytat regata 1,7D tak novej palivovej filtr, kontrola vstřiku a čerpadla, novy žhaviče a šlapalo to jako hodinky. A samozdřejmě pořádná baterka

Napsal: 21 říj 2007, 22:45
od FR4NK!3
Tak to v CR budou asi vsechny zanedbany ... jinak si to neumim vysvetlit. Kazdopane se tady nechci s nikym hadat ... kazdy preferuje neco jinyho ... at si kazdej vybere auto podle chuti ... vyjadril sem jen svuj nazor. Pokud si koupim auto ktery slouzi me a ne ja jemu tak neni duvod k nespokojenosti at uz je to jakakoliv znacka. Ja jen tem starym italum neverim ...

Napsal: 22 říj 2007, 14:16
od Wector's
čaues může mi nkdo poradit mam audi a3 2.0 TDI 103 Kw a chci si to chipnout na 125Kw,protože koncern dělá i verzi 125Kw snažím se zjstit jestli je mezi motorama nějaký rozdíl nebo to je jen v softwaru?díks moc

Napsal: 22 říj 2007, 19:50
od koule
čus jdu s váma do lazení b3 td ale to plechovku na turbu nemám? je tam jen takovej žebrovanej válec. a ještě se chci zeptat jestli někdo už virábí tu kuželku do čerpadla ? :o taky shánim na passata 1.9 td hlavu dík.

Napsal: 22 říj 2007, 20:00
od Smoke
koule píše:čus jdu s váma do lazení b3 td ale to plechovku na turbu nemám? je tam jen takovej žebrovanej válec. a ještě se chci zeptat jestli někdo už virábí tu kuželku do čerpadla ? :o taky shánim na passata 1.9 td hlavu dík.

plechovka není? tak to je ten žebrovanej válec, máš turbo KKK, jak GII 1.6TD, a tam vede kovová trubička-ta ovládá wastegate.

Napsal: 22 říj 2007, 20:30
od koule
dík mam ten šroubek dotahnout aby se netviral wastgate