Stránka 4 z 5

Napsal: 29 čer 2012, 16:10
od Thomy
nechte toho OT :)

Ta hlava z 1.8 20V me zajima :) nevi nekdo vice?

Napsal: 01 črc 2012, 22:10
od Ondras83
tak...spotreba 1:1 benzin/etanol je ocekavanych cca 9 litru, ale je fakt, ze mam zatim najeto tak 25-30km, snad to vylepsi vic najetych km a potom budu jeste setrit na LPG

tech 7 litru je u me asi nerealny...

Napsal: 01 črc 2012, 23:00
od Markus01
Dřív se tady už řešilo ladění tohohle motoru. Já jsem navrhoval použít 16V hlavu z 2.0 110kW. Brano to zavrhoval s tím, že ta hlava je stará. Pak mě ale napadlo, že ta hlava se dávala do Ibizy poměrně dlouho (snad do roku 1999). Nicméně se to pak už neřešilo. Zkus projet moje příspěvky. Někde to najdeš. 20V hlava je podle mě v atmosférický verzi nic moc.

Napsal: 02 črc 2012, 09:18
od Marek77
Spousta motorů se na rozmezí roků 1999-2000 přestala dělat. Ale to nebylo proto, že by nutně ty motory byly staré, ale proto, že začínala platit Euro3, které mnoho těchto motorů nevyhovovalo.

Souhlasím, že motorizace 1,8/20V v atmosférické verzi nebyl povedený motor. Ale nemůžeme vědět, co by to udělalo v kombinaci s dvoulitrem ;-). Uvědom si, že v tu chvíli máš prototyp a ten se může chovat úplně jinak.

Jestli na tento typ dvoulitru pasuje 20V hlava, to nemám zdání. Možná ano, možná ne. Navíc 20V hlava mívá přestavovač časování sací vačky, což nevím, jak by se dalo udělat z hlediska jeho ovládání (jednotka 2,0 MPi to neumí). Ale mohlo by to být fakt dost zajímavé vyzkoušet to.

Napsal: 02 črc 2012, 10:54
od Forest
Dulezity je si uvedomit, na kolik to vsechno vyjde a kolik z toho ve finale bude ... pochybuji, ze se pak koeficent vejde do 1000Kc/1kun.

Napsal: 02 črc 2012, 13:41
od Sorrow
Pokud se nemýlím, tak jedny z prvních 1.8(t) byli ještě bez variabilního časování.

Napsal: 02 črc 2012, 13:58
od Vici
ta 20v hlava je na nic... je to celkově špatná koncepce... proto to pak horko těžko zachraňovali foukátkem
když se to jezdilo na závídní použití, tak se tuším stejěn ten třetí sací ventil neopužíval, pokud mě paměť neklame

navíc s použitím více ventilů, bez možnosti změny časování to ztratí spodek a bude to na prd...

lij benzín, měň olej a jezdi..

Napsal: 02 črc 2012, 14:14
od Markus01
A tak na závodech nebyla dycky na prd. V kitový fábii byla dobrá, ale to byla 1.6 ka (snížený zdvih). V octavii kit a GIV kit byla na prd (dvoulitry). V octavii wrc byla na konec dobrá, OI WRC evoIII měla prý po Subaru druhý nejlepší motor v MS.

Napsal: 03 črc 2012, 06:13
od Marek77
Sorrow píše:Pokud se nemýlím, tak jedny z prvních 1.8(t) byli ještě bez variabilního časování.
Ano, ale atmosféry ne. A hlavu z turba pro atmosféru není dobré použít, protože má velký kompresní prostor. Leda to tam vrazit i s turbem, ale to jsme už v kategorii lehké sci-fi.

Jinak souhlasím s vici - dvouventil má pěkný spodek, který se více ventily zničí. Ono to bylo vidět teba právě na tom motoru 1,8/92 kW (AGN), který pod třemi tisíci nejel ani málo. Fabia AUB 1,4/74 kW je naprosto stejná mrtvola.

Já bych to taky nechal být a ani tím plynem bych to neprznil. Ty motory nejsou sice z hlediska parametrů (170 Nm a 85 kW) právě sprinteři, ale jízdní projev člověka často přesvědčí o opaku. Mně se u toho motoru líbilo, že i s těžším vozem to jelo moc pěkně, táhlo odspodu a díky dlouhému zpřevodování to téměř nebylo slyšet. A spotřeba byla na úrovni motorizace 1,6 SR.

Napsal: 03 črc 2012, 07:43
od Vici
navíc kdyby se to i povedlo zkombinovat s tou 20v hlavou, otázka jaké použít vačky, zda by z 1,8 byly nejvhodnější... a pak, kdo by k tomu udělal soft, aby to fungovalo jak má? To opravdu netuším, kdo by to dokázal, a pokud ano stálo by to hádám balík... čili nesmysl

Napsal: 03 črc 2012, 08:26
od Marek77
Jasně - to bylo myšleno spíš hypoteticky - do něčeho takového by se pustil leda cvok :-).

2.0 mpi

Napsal: 03 črc 2012, 12:59
od Martin.D
Mám tu možnosť voziť sa v bore 2.0 mpi ale 4 motion. ale chipnutej!!!
Podľa mňa je to somarina - pokial s tým nejdeš na dlhé trasy pod 10 l sa nedostaneš - nemecko sa na nej otočilo vraj za 7,5 ale to na tdi urobíš za 4,5. Vraj chip niečo k výkonu pridal - neviem nemal som možnosť zrovnávať len som v aute sedel par krát - posunul sa obmedzováč otáčok ale ono to stále nejde ako 1.9 tdi. Možno je na príčine 4 motion ale...čo ja viem pri cenách benzínu na slovensku 1.5 e hore je to luxus.

Napsal: 03 črc 2012, 13:11
od Markus01
Pochybuju, že TDI se 4x4 pujde na 4.5l a jestli jo tak už to nebude důstojný...

Napsal: 03 črc 2012, 19:15
od Forest
2,0 NA hajtra a 4x4? To je moc (crazy)

Napsal: 04 črc 2012, 06:59
od Vici
Markus01 píše:Pochybuju, že TDI se 4x4 pujde na 4.5l a jestli jo tak už to nebude důstojný...
tak nějak... to nepůjde pomalu ani na TDI bez 4x4, leda by kecal palubák a nebo by jsi to jel týden