Stránka 4 z 4
Napsal: 03 led 2014, 22:30
od vilozx6
marian.marcin píše:Asi preto že tie laky ktoré sa teraz predávajú nedokážu vytvrdnúť tak ako od prvovýroby.Svokor mi zaprášil celú fabku bielou sintou tak som ju celú utrel acetonom ,vyleštil a pohoda,teraz mám OII na ktorej bola laknutá kapota od kamienkov a nechtiac mi tam kvapol polester ,tak si myslím utrem to acetonom a výsledok?Machuľa jak hovado.
Presne takéto situácie som mal na mysli. Potom si kúpim spray a kašlať na striekanie pištoľou kua. Mám aj pištoľ , no veď to poznáš, pri čistení zničíš toľko riedidla, že fakt sa asi oplatí dať si naplniť spray. Kámoš si sprayom striekol celý predný blatník na OKTE a bol som milo prekvapený. Ani som nechcel veriť, že je to sprayom. Otázne je ako dlho to vydrží no.

Napsal: 03 led 2014, 22:45
od marian.marcin
Máš pravdu, pri drobnom lakovaní vybabreš kopa cetonu ale predsa keď si dáš záležať ten výsledok robený pištoľou je podľa mňa o niečom inom

Napsal: 25 pro 2019, 12:14
od Driver_1.9D
Caute mam fiat uno uz dost hnije na podvozku a to tak ze ked dviham na jednej strane auto tak sa to tam pri prahoch sype a zdvihak sa zatlaca do karoserie , aj na podlahe su diery a vidno cez ne elektricke kable. Mate niekto nejaky napadad co s tym ? staci tam napchat nejaky tmel / laminat a pripadne nanitovat nejaky plech ? napiste nejake napady , len nie aby som to dal na vrakovisko. Dakujem

Napsal: 25 pro 2019, 12:29
od mirek999
Vyvařit, nic jiného. Zbytek, co tady uvadis je nebezpečná prasárna. Jinak šrot, ale to jsi nechtěl slyšet.
Napsal: 25 pro 2019, 14:38
od jericho-3
Sežen si jiné, je jich dost a shnilotina nemá budoucnost. Já ted dodělal MX-5 , která ani tak nebyla a už ne..
Napsal: 25 pro 2019, 16:09
od Pepíček
Ani se nedivim že chce dát tu undinu dohromady.Já s nim chvilenku jezdil, když jsem ji kámošovi opravoval a je to supr živý autíčko a dobře ovladetelný.Měl 1.5ie 75 kobyl.
Ono to jde opravit ale je potřeba ho kompletně odstrojit na holou kastli a začít řezat a vyvařovat a pak celolak, dutiny... Jinak se to za rok až dva rozpadne úplně.
Napsal: 25 pro 2019, 19:35
od jericho-3
Ano, ale když je možnost sehnat v lepším stavu, volil bych tuto cestu..Tohle vyvařování jsme za socíku poovažovali za normální, já u své Š 1100 MB jsem i když jsem měl novou kastli, každé jaro na kolébce kastli natíral a pečlivě sledoval stav..Bohužel jsem viděl, jak by rez postupovala, když bych to nedělal. Tenhle model byl bez ochrany a sůl chroustala naplno..Máš pravdu, s tímto motorem v UNU bude ještě dnes mezi chrochtáky jezdícími na spotřebu štikou protože tyhle koně jsou ještě z pečlivé stáje..Mám doma ještě motor 1, 3 Turbo, které by si s GTI vytřelo zadek.
Ale já na oturbené nejsem, mám rád plnohodnotné motory bez dopingu..
P.S. pozor na problém, který tyto motory pronásledoval a ničil stříkačky na běžícím páse..V těchto dobách bylo ještě téměř vše ze železa, takže mimo kastle i trubky u nádrže byly korozí velmi ohrožené. Trubka v kolinku prorezla, kolo do trubky házelo vodu a bordel a palivový filtr nebyl schopen tohle eliminovat, takže přišla voda do benzinu a bylo vymalováno, odešly vstřiky, nejdřív se měnily filtry, a než se na tuto závadu přišlo , byla cena opravy už nezkousnutelná...
Napsal: 25 pro 2019, 20:01
od burton.b22
Já se vždy dívám na nosníky pokud jsou zhnilé i ty vyvařovat už bych to nechtěl . Pokud jen prahy a lemy vždy se to dá zachránit. Měl jsem motor z una 1.5 ve fiatu 128 sport cupe s dvojtým karburátorem a to auto jelo neskutečně.