TDIfun píše:Co ted mam delat, ja mam spoustu mereni od 1400-1500ot a dostaval jsem sodu od mistnich specialistu a odoborniku, ted vymysleli, ze se pripravuji o kroutak a vykonmusim ubrat na zatezi a merit od volnobehu.
![]()
pac jsem se pripravil o nabeh o 500ot drive.
OII FL 1,9 TDI 77 BXE 232 HP 499NM
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
netopier píše:ok, vsetko bokom, teraz bez vykrucania a jasne vysvetli, preco je zaciatok grafu pod 800 ot.
Nedá mi to a musím odpovědět. Od tak zkušených pánů ladičů, jako je netopier a naivka, bych očekával trošku více intuice, či zkušenosti.nejsem-naivka píše:Asi budu zase nenáviděnej, ale jsou tu grafy i se 700ot na volnoběhu u tdi a to je trochu divný ne? Furt se řeší teplota vzduchu, ztráty a tohle nikdo nevidí nebo snad nechce vidět? Ještěr to smaže nebo uvede na pravou míru?
Již Jan Amos Komenský preferoval školu hrou, a proto i já se teď pokusím naše ladiče hrou něco naučit.
Vezměte své auto (nejlépe tdi), rozjeďte se jen v nízkých otáčkách po rovině např. na pátý stupeň na 2000 ot/min, a bez plynu nechte spadnout otáčky až na volnoběh. Vůbec nepřidávejte. Nejnižší otáčky si zaznamenejte do notýsku.
Stejnou proceduru opakujte do mírného kopečka.
A poté do prudkého kopce.
Berte to jako takový malý domácí úkol.
Večer napište výsledky. Když budu mít čas, přijdu se sem večer podívat. V případě nejasností zkusím dále osvětlit.
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
skusal som, ale nemam notesreesha píše:netopier píše:ok, vsetko bokom, teraz bez vykrucania a jasne vysvetli, preco je zaciatok grafu pod 800 ot.Nedá mi to a musím odpovědět. Od tak zkušených pánů ladičů, jako je netopier a naivka, bych očekával trošku více intuice, či zkušenosti.nejsem-naivka píše:Asi budu zase nenáviděnej, ale jsou tu grafy i se 700ot na volnoběhu u tdi a to je trochu divný ne? Furt se řeší teplota vzduchu, ztráty a tohle nikdo nevidí nebo snad nechce vidět? Ještěr to smaže nebo uvede na pravou míru?
Již Jan Amos Komenský preferoval školu hrou, a proto i já se teď pokusím naše ladiče hrou něco naučit.
Vezměte své auto (nejlépe tdi), rozjeďte se jen v nízkých otáčkách po rovině např. na pátý stupeň na 2000 ot/min, a bez plynu nechte spadnout otáčky až na volnoběh. Vůbec nepřidávejte. Nejnižší otáčky si zaznamenejte do notýsku.
Stejnou proceduru opakujte do mírného kopečka.
A poté do prudkého kopce.
Berte to jako takový malý domácí úkol.![]()
Večer napište výsledky. Když budu mít čas, přijdu se sem večer podívat. V případě nejasností zkusím dále osvětlit.
ale predpokladam, ze min otacky sa bez plynu same drzia na tzv High Idle , co je+- 1200 ot ..
do prudkeho kopca, uznavam , ze mozu otacky klesnut nizsie...
ale preco merat od takychto otacok, ked to nema nic spolocne s realitou?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
pretoze motor nema s danym vstrekovanym mnoztvom paliva dostatocny vykon v 1000 otackach na to, aby sa udrzal v otackach pri velmi velkej zatazi ako je kopec, alebo brzda
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
nie, zmeria sa vykon, potom straty dobehovou skuskou, a az na konci sa z vykonu pocita priebeh krutiaceho momentuAndre píše: Nebyl by kompenzován ten uměle navýšený výkon teoreticky menšími ztrátami?
-> netopier
1200 otacok, preco?
powered by rb-digital.sk_____________
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
pusti plyn na dvojke, ze na akych otackach ti to pojde same.. jednotka dettoacryll píše:nie, zmeria sa vykon, potom straty dobehovou skuskou, a az na konci sa z vykonu pocita priebeh krutiaceho momentuAndre píše: Nebyl by kompenzován ten uměle navýšený výkon teoreticky menšími ztrátami?
-> netopier
1200 otacok, preco?
neviem presne cislo tych otacok, ale je to tzv high idle
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Ty neznáš HIGH IDLE? To přece zná každý malý dítě..acryll píše:nie, zmeria sa vykon, potom straty dobehovou skuskou, a az na konci sa z vykonu pocita priebeh krutiaceho momentuAndre píše: Nebyl by kompenzován ten uměle navýšený výkon teoreticky menšími ztrátami?
-> netopier
1200 otacok, preco?

Když jsem to psal, tak jsem myslel, že nebude potřeba nic testovat a každý rovnou pochopí, nač narážím.
Nicmén ta diskuze začíná nabírat zvláštní nový směr typu, "kdo už řídil auto?"
A nebo já se budu muset něco přiučit.
Ale jinak máš pravdu, těch 1200 otáček to určitě bude držet, když vezmeš pořádný kladivo a ten plynový pedál z auta na férovku vymlátíš ven.
Neberte mě, že vás k takovému testu nabádám
Hezka cisla, drzim palce, aby to motor vydrzel. Mel jsem o neco vic koni, ale motor mel najeto jen 58000km a po par mesicich se to zacalo sr**. Ani radeji nepocitam, kolik tam proteklo penez. Dnes je auto s VB cca 140 koni a bez starosti. A po cele anabazi jsem dosel k nazoru, chces vykon, kup si pozadovany vykon uz v serii.
Kdyz lehly pisni krouzky, tak se motor rozebiral. Nejsem mechanik, takze to mozna napisu spatne, ale po cca 10kkm byla znatelna deformace pistu.
Kdyz lehly pisni krouzky, tak se motor rozebiral. Nejsem mechanik, takze to mozna napisu spatne, ale po cca 10kkm byla znatelna deformace pistu.
A aký si mal ročník - nie náhodou 07,08 ?nostromo píše:Hezka cisla, drzim palce, aby to motor vydrzel. Mel jsem o neco vic koni, ale motor mel najeto jen 58000km a po par mesicich se to zacalo sr**. Ani radeji nepocitam, kolik tam proteklo penez. Dnes je auto s VB cca 140 koni a bez starosti. A po cele anabazi jsem dosel k nazoru, chces vykon, kup si pozadovany vykon uz v serii.
Kdyz lehly pisni krouzky, tak se motor rozebiral. Nejsem mechanik, takze to mozna napisu spatne, ale po cca 10kkm byla znatelna deformace pistu.
-
frida
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 12 čer 2012, 08:58
- Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav
dik jsem spokojený a doufam ,ze vydrzi no . Ma najeto 250 000 km a zatim vse ok a mam rok 09 a jedine co sme udelali ,ze se vyměnili srouby na ojkach a kouklo se na saly a byly oknostromo píše:Hezka cisla, drzim palce, aby to motor vydrzel. Mel jsem o neco vic koni, ale motor mel najeto jen 58000kmr mesicich se to zacalo sr**. Ani radeji nepocitam, kolik tam proteklo penez. Dnes je auto s VB cca 140 koni a bez starosti. A po cele anabazi jsem dosel k nazoru, chces vykon, kup si pozadovany vykon uz v serii.
Kdyz lehly pisni krouzky, tak se motor rozebiral. Nejsem mechanik, takze to mozna napisu spatne, ale po cca 10kkm byla znatelna deformace pistu.
Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM
Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
