Stránka 4 z 4
Napsal: 19 črc 2014, 07:15
od Borath
Neco na tom bude. Vymenil jsem prakticky komplet napravu, stocil kotouce, zadni bubny a je po zavade. Na svem aute jsem vymenil brzdy z 280 na 288 a doby kdy jsem delal predni kotouce krive po 4 mesicich jsou pryc.
Napsal: 19 črc 2014, 09:50
od Biimbo
Tomas.cz píše:Co jsem se bavil s dodavatelem ND na téma reklamace brzd, tak třeba ATE neuznává reklamace na přední kotouče některého modelové řady BMW, vyjádření je vždy stejné, brzdy poddimenzované od výrobce.
Hlavne ATE neni vyrobce ale jen prebalovac,takze zrovna oni by meli stahnout ocas mezi nohy a postavit se k tomu celem. Takhle to vypada jako kdyz vedomne prodavaji sunty. Nebo by aspon mohli prebalovat kvalitu aby to trochu eliminovali.
Napsal: 19 črc 2014, 13:13
od Richi
Jezdím vpředu TRW a čepy zadní kotoučovky nechávám na jaře a před zimou rozebrat, vyčistit a namazat vazelinou která tam patří.
Nějaké třepání jsem měl jedinkrát, to když jsem dal originální kotouče a destičky, to byl jeden kotouč fakt divnej.
S tou popelnicí jsem najel víc než 500k km, teď je na tacho 650k a o nějakém jiném třepání nevím.
Napsal: 19 črc 2014, 15:03
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Co jsem se bavil s dodavatelem ND na téma reklamace brzd, tak třeba ATE neuznává reklamace na přední kotouče některého modelové řady BMW, vyjádření je vždy stejné, brzdy poddimenzované od výrobce.
já měl jednoho dodavatele ND a ten neuznával reklamace na nic, na brzdy to měl už formuláře, tlumiče jsem špatně namontoval, turbo čpatně utáhl, trysky kde ty jehly hrkaly tak dal jiní za dva měsíce že jsou v pořádku, baterky přebíjely, čepy pbyly extrémě namáhané a tak bych mohl popsat stránku, musel jsem se sním rozejít

Napsal: 19 črc 2014, 16:28
od favo
Biimbo píše:Hlavne ATE neni vyrobce ale jen prebalovac,takze zrovna oni by meli stahnout ocas mezi nohy a postavit se k tomu celem. Takhle to vypada jako kdyz vedomne prodavaji sunty. Nebo by aspon mohli prebalovat kvalitu aby to trochu eliminovali.
Měl jsem tu čest s výhradním zastoupením těchto pseudo kotoučů a desek řešit jednu reklamaci, přeposlali můj problém pánovi co to měl prý přímo na starosti a od té chvíle ticho po pěšině. Problém jsem doložil i fotografiemi jak to dopadne když se použijí jejich kotouče Power disc a jejich super desky ceramics. Po půl roce bylo po deskách i kotučích.
Napsal: 19 črc 2014, 21:32
od cin
Napsal: 20 črc 2014, 11:12
od jurosdi
Myslím,že ani jedna Octavia s 280mm brzdami nemala problém s chvením kotúčov v pôvodnom stave a dielmi s ktorými zišla z linky..... Problém nastáva vždy až po 2-3tej výmene kotúčov-platní... Tá náprava spolu z brzdami je jednoducho náročná na údržbu pri nájazde nad 150 000km. Od istej doby sa snažím každého kto ide menit brzdy prehovorit aj na výmenu ložísk/nábojov+ výmenu zadných pukov v ramenách prípadne uloženie stabilizátora a potom je klud.
Napsal: 20 črc 2014, 22:23
od MadMar
Borath píše:Neco na tom bude. Vymenil jsem prakticky komplet napravu, stocil kotouce, zadni bubny a je po zavade. Na svem aute jsem vymenil brzdy z 280 na 288 a doby kdy jsem delal predni kotouce krive po 4 mesicich jsou pryc.
stojím si za svým pokud to třepalo při přidržení ručky tak to musely bejt zadní bubny. Předek mohl hazet zaroven, ale taky nemusel. Dále by mě zajímalo když tak všichni měříte házivosti na setiny milimetru, tak mi vysvětlete, jak potom hází zaschlé bláto nalepené zevnitř na ráfcích, a je ho tam třeba 500g. Se vším respektem házivost kotoučů o setinu milimetru kolik je to gramů a na jakém excentrickém průměru oproti blátu na pneumatikách? Víte co je to seismická hmota? kolik váží do součtu pneu, ráfek, kotouč, náboj, brzdovej třmen.....??? dobře 15 kilogramů a toto má někde házivost 0,01mm myslíte že to vyřešíte?
Nic ve zlém jen na to koukejte jako na celek.
Napsal: 21 črc 2014, 00:33
od MadMar
slovacek.milos píše:Tomas.cz píše:Co jsem se bavil s dodavatelem ND na téma reklamace brzd, tak třeba ATE neuznává reklamace na přední kotouče některého modelové řady BMW, vyjádření je vždy stejné, brzdy poddimenzované od výrobce.
já měl jednoho dodavatele ND a ten neuznával reklamace na nic, na brzdy to měl už formuláře, tlumiče jsem špatně namontoval, turbo čpatně utáhl, trysky kde ty jehly hrkaly tak dal jiní za dva měsíce že jsou v pořádku, baterky přebíjely, čepy pbyly extrémě namáhané a tak bych mohl popsat stránku, musel jsem se sním rozejít

+1

Napsal: 21 črc 2014, 00:56
od Richi
MadMar píše:Dále by mě zajímalo když tak všichni měříte házivosti na setiny milimetru, tak mi vysvětlete, jak potom hází zaschlé bláto nalepené zevnitř na ráfcích, a je ho tam třeba 500g. Se vším respektem házivost kotoučů o setinu milimetru kolik je to gramů a na jakém excentrickém průměru oproti blátu na pneumatikách? Víte co je to seismická hmota? kolik váží do součtu pneu, ráfek, kotouč, náboj, brzdovej třmen.....??? dobře 15 kilogramů a toto má někde házivost 0,01mm myslíte že to vyřešíte?
Nic ve zlém jen na to koukejte jako na celek.
Nic ve zlém, ale buď ses zrovna probudil, nebo brečíš na špatným hrobě.

př. kotouče fabia ATE
Napsal: 21 črc 2014, 14:22
od Domecek
Zdar odborníci, tak se taky podělím s celkem cennou zkušeností. Na svou fabii TDI jsme namontoval přední ktouče průměr 256 od ATE a po projetí jsem nechápal, volant mi málem ukousnul hlavu jak to do něho kopalo. Tak kde je problém? Kotouče kvalita ATE tak jelikož mám tu možnost dal jsem další sadu ale tentokrát ATE power disc a vše o.k. Mám podezření ze ty obyčejný ATE jelikož se prodávají hodně tak se taky hodně padělají a to byl zřejmě můj případ. Jiné značení na ktouči (raznice) a na jiných popis elektronickou jehlou. Tak bacha co kupujete!!!!
Napsal: 21 črc 2014, 18:50
od Tomas.cz
Koupil jsi je v "kšeftě" nebo kde?
Napsal: 22 črc 2014, 09:57
od Domecek
auto kelly
brzdy 280 Octavia 1
Napsal: 23 črc 2014, 18:18
od ri53hu
Ahoj , nechci zakládat nové téma: můžete mi prosím poradi.Rozdělal jsem př.brzdiče 280 octavia 1.namazal vodící čepy očistil desky a složil .Pak jsem vyrazil na cestu a stalo se mi to že asi 6 km ale to jsem nějak moc nebrzdil mi najednou začal tuhnout pedá a začal mi odfukovat vzduch od pedálu jakoby do kabiny , pedál je tuhý už nahoře.To se mi asi pokazil posilovač?R.