Kat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
zalezi v akom je stave a ake mas turbo a plniaci tlak.... ak ho mas priechodny a vysoky tlak turba nie je potrebny, tak ziadne zazraky necakaj, ale pokial je zapchaty a navyse cakas ze ti turbo ma tlacit 1.3 a viac bar, tak zistis ze to je do 2300-2500 otacok skoro mrtve... vtedy ti ten bypass katalyzatoru k*revsky pomoze, ako mne 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
taky ted chci resit ten katalyzator. motor je od 3000 takovej linej, zabira tak od 2200 do 3000, pak to je bida.
mam A100 C4 TDI 85kW, nevite jakej tam ma dat prumer trubky?Motor ma 310tis km a KAT bude urcite puvodni a tim padem KO a pak teda nevidim duvod, proc ho tam drzet. stejne je nefunkcni a zbytecne to brzdi.
slysel jsem, ze diesely jsou velmi choulostivy na vyfuk.staci netesny vyfuk a uz leze spotreba, klesa vykon,...
a kdyz se kat vykucha, tak se tam prej muzou tvorit nejaky viry a muze to spis uskodit, nez polepsit. Takze neni lepsi prodat kat do vykupu za 1.500,- a dat tam trubku?nevite prosim, jaky mam dat prumer trubky??
diky
mam A100 C4 TDI 85kW, nevite jakej tam ma dat prumer trubky?Motor ma 310tis km a KAT bude urcite puvodni a tim padem KO a pak teda nevidim duvod, proc ho tam drzet. stejne je nefunkcni a zbytecne to brzdi.
slysel jsem, ze diesely jsou velmi choulostivy na vyfuk.staci netesny vyfuk a uz leze spotreba, klesa vykon,...
a kdyz se kat vykucha, tak se tam prej muzou tvorit nejaky viry a muze to spis uskodit, nez polepsit. Takze neni lepsi prodat kat do vykupu za 1.500,- a dat tam trubku?nevite prosim, jaky mam dat prumer trubky??
diky
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-
petrsk
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 417
- Registrován: 25 črc 2007, 20:05
- Bydliště: Usti nad labem
- Kontaktovat uživatele:
tak pani,dnes jsem vyndal vsechny tlumice + kat.mam na konci ladak od "Rámusu" a je to v poho.lepsi to taha od spodu a jede to az po 4000 ot.dal jsem nerez 60,3mm od zacatku az po konec. supr prace -nemam zadnou rampu ani dilenskej zdvihak,tak jsem to delal na spalkach,100x nahoru a dolu,ale se oplatilo
Naposledy upravil(a) petrsk dne 30 srp 2008, 20:10, celkem upraveno 1 x.
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
TAK TAK ROURA 60MM VŠECHNO VEN A NA ZEMIpetrsk píše:tak pani,dnes jsem vyndal vsechny tlumice + kat.mam na konci ladak od "Rámusu" a je to v poho.lepsi to taha od spodu a jede to az po 4000 ot.dal jsem nerez 6,3mm od zacatku az po konec. supr prace -nemam zadnou rampu ani dilenskej zdvihak,tak jsem to delal na spalkach,100x nahoru a dolu,ale se oplatilo
ŠIKOVNY